Skocz do zawartości




- - - - -

ASB brak pierwszego biegu


15 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 października 2015 - 22:31

A patrzyłeś na podwieszony temat?
Jak zerkniesz to zrozumiesz :ok:



#12 Offline   zabor911


  • Postów: 16
  • Na forum od: 22 sie 2015
  • Miejscowość: Żytno
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 października 2015 - 08:37

Odgrzewam temat gdyż mam skrzynie na stole po wymianie tarcz wstecznego i magicznego tłoka B3 . Dlatego też pytam co jest odpowiedzialne za pierwszy bieg w skrzyni , a co w płycie sterującej który zawór . prosze o pomoc .

#13 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 października 2015 - 19:51

Do przejrzenia: taśma hamulcowa B2, zawór sterujący taśmą B2, oraz zawór B1 plus uszczelnienia tychże.

#14 Offline   zabor911


  • Postów: 16
  • Na forum od: 22 sie 2015
  • Miejscowość: Żytno
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 października 2015 - 21:21

Dzieki za odpowiedż . A teraz ostatnia prośba możesz mi wskazać na poniższych fotkach które to ? Siedzę tłumacze i nic mi nie pasuje do twojego opisu a z angielskiego to jestem noga .

plyta sterująca góra

Dołączona grafika

płyta sterująca dół

Dołączona grafika

#15 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 października 2015 - 12:44

Góra: elementy 10, 17-19, 32, 33, 38, 39, dół: element 60.

Wiesz, przejrzeć możesz wszystkie, nie pogub sprężynek, mogą wystrzelić z gniazda.
Możesz też rozpołowić płytę sterującą i wyczyścić, zobaczyć co tam słychać, ale bardzo ważne, abyś nie pogubił kulek ( pełnią rolę zaworów ), i nie pomylił miejsc, gdzie się znajdują, bo potem będziesz miał serio spory problem.

#16 Offline   zabor911


  • Postów: 16
  • Na forum od: 22 sie 2015
  • Miejscowość: Żytno
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 października 2015 - 15:33

Poszedłem za twoją rada i rozebralem całkiem płyte bo już na samym poczatku dostrzegłem opiłki metalu dlatego też uszkodził i zablokował sie tłoczek 17 -19 i 26 z górnej płyty a z dolnej 60 był uszgodzony wymieniłem . Podejzewam że stało sie to dlatego że pekł mi ring który trzyma tarcze wstecznego Wychodzi na to że jeżdziłem dobry miesiac z peknientym ringiem i całkiem łysymi tarczkami wstecznego . W każdym razie Dzięki za rady i poświęcony czas, masz umnie dobrą flache , bo mam nadzieje zę kiedyś sie poznamy Dzieki Pozdrawiam








Podobne tematy Zwiń