[W201] Problem z obrotami kiedy gra muzyka
#1 Gość_charlie2hookers_
Napisano 02 listopada 2015 - 23:19
Szukałem i nie znalazłem
Mam problem z obrotami. Pojawiło się to dopiero dzisiaj więc pisze na gorąco .
Już tłumaczę o co chodzi.
Od miesiąca mam zamontowane audio. Radio, wzmacniacz 250W RMS i głośnik basowy takiej samej mocy. Kable dobrane odpowiednio 10mm grubości czyli jakieś 50A. Kiedy zapodaję radio na 85% głośności i zaczyna walić basem po uszach pojawia się spadek obrotów. Swiatła nie mrugają , nie przygasają i nic innego nie dzieje się w aucie. Dodam że kabel "+" mam podpięty bezpośrednio do klemy akumulatora. Wszystko pokazane na filmiku (sorki za jego jakość)
https://youtu.be/7ycuOVIt_Ro
Obstawiam że alternator umiera albo akumulator. Ciekawi mnie czy można taki alternator regenerować ? (wymiana szczotek) Czy to coś da ??? Może zły trop ???
#2
Napisano 03 listopada 2015 - 07:29
Alternator masz jeszcze 55A czy już 70A?
#3 Gość_charlie2hookers_
Napisano 04 listopada 2015 - 15:31
Może podjadę na dniach do elektryka i niech ogarnie temat.
#4
Napisano 04 listopada 2015 - 15:41
#5 Gość_charlie2hookers_
Napisano 09 listopada 2015 - 21:54
Alternator ładuje, akumulator troszkę leciwy jest wiec można pomyśleć o wymianie. Ogólnie jest wszystko ok.
Zalecił natomiast podpięcie kondensatora 1F przed wzmacniaczem i będzie git
#6
Napisano 09 listopada 2015 - 22:41
Użytkownik charlie2hookers dnia 09 listopada 2015 - 21:54 napisał
Tak samo w tym przypadku.
Popraw połączenia, a nie montuj kondensator, który ma inne zadanie, a nie maskowanie zaniedbań przy instalacji zasilającej.
#7
Napisano 10 listopada 2015 - 13:52
Użytkownik w0jta5 dnia 03 listopada 2015 - 07:29 napisał
, czemu nie odpowiadasz na ważne pytania?
Użytkownik charlie2hookers dnia 09 listopada 2015 - 21:54 napisał
Mierzył pod obciążeniem?
Użytkownik charlie2hookers dnia 02 listopada 2015 - 23:19 napisał
Jeśli masz alternator 55 A to ma on ok. 750W, do tego gdy włączysz światła itp. go mocno obciążasz. Alternator poza tym osiąga swoją max. moc przy obrotach silnika ok. 4 tys./ min. Więc na biegu jałowym możesz mieć niedostatki mocy.
Użytkownik markslew edytował ten post 10 listopada 2015 - 13:58
#8 Gość_charlie2hookers_
Napisano 10 listopada 2015 - 16:49
Mierzone pod obciążeniem, światła i nawiew. Z tego co mówił to jest dobrze.
Jakie były wartości nie wiem.
#9 Gość_charlie2hookers_
Napisano 10 listopada 2015 - 19:32
#10
Napisano 11 listopada 2015 - 07:51
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Renault laguna 2 Grandtour |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | Wujek-Beton |
|
||
W201 swap z 1.8 na m104 asr i tempomat problem z obrotami max |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Zeejay83 |
|
||
[w124] Przeprogramowanie sterownika silnika |
Modyfikacje,Tuning | maan |
|
||
[w201/w124] Ogranicznik drzwi - smarowanie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markusso77 |
|
|
|
Wyswietlanie dolaczonej grafiki do postu. |
HydePark | Przemek84 |
|