Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Coś bardzo stuka i puka.



64 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 29 stycznia 2016 - 21:20

Też bym stawiał na wydech...



#62 Offline   StempeL


  • Postów: 237
  • Na forum od: 19 sty 2014
  • Miejscowość: Biała Podlaska
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 stycznia 2016 - 22:26

A tuleja w wahaczu tez moze stukac jak juz sie kocnczy? Mam podobne objawy i tak sie zastanawiam co wymienic.

#63 Offline   biszkopt


  • Postów: 887
  • Na forum od: 27 wrz 2013
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:124 300 CE-24

Napisano 30 stycznia 2016 - 08:25

Wyświetl postUżytkownik StempeL dnia 29 stycznia 2016 - 22:26 napisał

A tuleja w wahaczu tez moze stukac jak juz sie kocnczy?

A która konkretnie? ;) Te bliżej koła warto wymienić nawet profilaktycznie, a jak wahacz w ręku to gumowe też.

Na szukaniu powodów stukania spędziłem dość dużo czasu pod samochodem. Stukał jeden z zacisków hamulcowych, metaliczny stuk puk. Nowe podkładki załatwiły sprawę. Później tuleje w wahaczach. Ta przy zwrotnicy, pływająca i druga gumowo metalowa. Amortyzatory wykluczyłem przez ich chwilowy demontaż. Stukały też przeguby na wielowypustach, w miejscu łączenia z półosią. Na koniec zakupiłem u Rafała nowy/stary dyfer z półosiami i mam nadzieję, że po wymianie będzie już mniej stuków. Na razie jest zimno i mi się nie chce leżeć pod samochodem.

Użytkownik biszkopt edytował ten post 30 stycznia 2016 - 08:26


#64 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 30 stycznia 2016 - 22:00

Stukać może też i pęknięta sprężyna. U mnie był stuk a od czasu do czasu także dzwonienie. Pękniętą sprężynę nie było łatwo znaleźć bo pękło na samym dole.
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Stukać mogą także tuleje w wahaczach gdy wahacze są np. niedokręcone. Albo przekręcona bądź urwana tuleja.

#65 Offline   Szarik


  • Postów: 1 165
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 31 stycznia 2016 - 00:44

U mnie pękła dokładnie tak jak Tobie. Tylko, że u mnie nic nie pukało, a skrzypiało przy mocniejszym hamowaniu.








Podobne tematy Zwiń