Ja w moim 124, 200D mam założone żółte H&R'y i u mnie spisują się rewelacyjnie mimo tego że są dedykowane do trochę cięższego silnika to plomby z zębów nie wypadają a samo prowadzenie np. w zakrętach znacznie się poprawiło... Podejrzewam że może masz za ciężki samochód do swoich APEX'ów, jak je kupowałeś to sprawdzałeś czy będą pasowały do wagi twojej z wyposażeniem które posiada...bo mogą być rzeczywiście za miękkie/słabe i możesz sobie narobić kłopotu jak by pęcła jedna z nich...
0
[w201] Niskie sprężyny przy standartowych amotryzatorach
Rozpoczęty przez kris, maj 15 2008 22:51
10 odpowiedzi w tym temacie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
[W201] Dziwne dźwięki przy równej jeździe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[w124] el. szyby działają przy otwartych drzwiach :/ |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Irek |
|