Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Problemy silnika m111



202 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Honda VT 600 Shadow

Napisano 30 sierpnia 2011 - 12:03

Zdjęcie tak zrobiłeś, że wydaje mi się, że powinien iść do króćca od przepustnicy. Poniżej masz ciąg dalszy schematu:

Dołączona grafika



#32 Offline   wnusio87


  • Postów: 255
  • Na forum od: 13 sty 2010
  • Miejscowość: Janów Lubelski
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 sierpnia 2011 - 13:38

Nie mogłem znalezc co tam brakuje;/ wiec sciągnołem rurke od przepustnicy i dmuchnołem w nią i ;) usłyszałem powietrze z okolic pompy ABS ..
Ta rurka byla wlaśnie wypieta i ona szła do przepustnicy :jem: Takze juz mr_simon jedno wiecej :pub: :mrgreen: .. Jak dobrze pamietam to kiedys mi tez ta rurka uciekła z pod tego ustrojstwa "pisze tak poniewaz nie wiem jak sie ta cześc nazywa",ale z drugiej strony :roll: wiem ze idzie bokiem błotnika i gdzies za skrzynke z bezpiecznikami i bez niej ciezko było silnikowi z chodzic z obrotów!!
Nie mam narazie jak sprawdzic aby sie przejechac,poniewaz pisze na forum,grzebie w aucie i kosze trawe.. także wieczorem napewno sie dowiem..
1- moze ktos z was wie co sie dzieje i jakie sa objawy jazdy bez tej rurki od przepustnicy..
2- Czy ta adaptacja przepustnicy jak pare postow wczesniej pisałem,zaakceptuje się?? Pedał gazu płynnie wcisne lecz gdy go puszczam powoli potrafi sie przycinac. :(

#33 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Honda VT 600 Shadow

Napisano 30 sierpnia 2011 - 13:49

wnusio87 napisał:

1- moze ktos z was wie co sie dzieje i jakie sa objawy jazdy bez tej rurki od przepustnicy..

Trzęsie silnikiem.

wnusio87 napisał:

Czy ta adaptacja przepustnicy jak pare postow wczesniej pisałem,zaakceptuje się?? Pedał gazu płynnie wcisne lecz gdy go puszczam powoli potrafi sie przycinac

Wystarczy, że pojeździsz trochę kilometrów i będzie OK.

Zacina Ci się na pedale gazu czy na lince? Bo mnie przycinało się na pedale i popsikałem zmywaczem prawie "na ślepo" po wewnętrznej jego stronie i ustało.

#34 Offline   wnusio87


  • Postów: 255
  • Na forum od: 13 sty 2010
  • Miejscowość: Janów Lubelski
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 sierpnia 2011 - 13:53

mr_simon napisał:

wnusio87 napisał:

1- moze ktos z was wie co sie dzieje i jakie sa objawy jazdy bez tej rurki od przepustnicy..
Trzęsie silnikiem.



wnusio87 napisał:

Czy ta adaptacja przepustnicy jak pare postow wczesniej pisałem,zaakceptuje się?? Pedał gazu płynnie wcisne lecz gdy go puszczam powoli potrafi sie przycinac

Wystarczy, że pojeździsz trochę kilometrów i będzie OK.

Zacina Ci się na pedale gazu czy na lince? Bo mnie przycinało się na pedale i popsikałem zmywaczem prawie "na ślepo" po wewnętrznej jego stronie i ustało.
ad.1 Tak bardzo jak dzis odłaczyłem ,rurke od kolektora?,czy ciut mniej?
ad.2Tak na lince jest ok tylko na pedale gazu ,w którymmiejscu to psiutałes ??

#35 Offline   Smok


  • Postów: 83
  • Na forum od: 13 wrz 2008
  • Miejscowość: Polska
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 sierpnia 2011 - 15:29

Obserwuję temat przez cały czas i zrobiłem kilka zdjęć dla kolegi, jak w moim aucie podłączone są przewody podciśnienia ( brakujący wężyk ).

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

#36 Offline   wnusio87


  • Postów: 255
  • Na forum od: 13 sty 2010
  • Miejscowość: Janów Lubelski
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 sierpnia 2011 - 22:18

Dziekuje kolego Smok własnie brakowało tego wezyka co ukazałes na 3-im zdjeciu:)
Wiec tak po załozeniu tego wezyka ciutke lepiej sie poprawiła praca , ale :
1- Dalej poszarpuje jak go przytrzymam na obrotach,najlepiej własnie jadac 2000-2500tys. obr. i czuje sie jak na hustawce ,delikatnie przód ,tył,przód,tył.. ;/
2- Jezeli chodzi o obroty mam coś takiego , przepraszam za zła jakosc i za to ze jest to w takiej pozycji nagrane ..
P.S w tle słychac ala klekot ;] zapomniałem radia wyłaczyc,nic to nie jest zwiazane z praca silnika..
Nie wiem co dalej robic..

#37 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Honda VT 600 Shadow

Napisano 31 sierpnia 2011 - 07:10

wnusio87, skończyły mi się pomysły. Z uwagi, że auto jeździło na CNG, możesz spróbować jeszcze użyć środka do czyszczenia wtryskiwaczy STP lub Liqui Moly. Zalewasz na pełny bak benzyny i jeździsz, jeśli pomoże to znaczy, że wtryskiwacze były zawalone. Jeśli to nie pomoże to możesz zrobić jeszcze coś takiego, jak pisałem w tym poście:

cieply-silnik-gasnie-vt7143.htm#p231887

#38 Offline   wnusio87


  • Postów: 255
  • Na forum od: 13 sty 2010
  • Miejscowość: Janów Lubelski
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 sierpnia 2011 - 08:03

Kurcze niby wszystko było dobrze az nagle sam z sibie zaczoł poszarpywac..
Kiedyś pisales czy wymieniałem pompe paliwa to "drugą" gdzie ona sie znajduje??
No własnie juz nie wiem co go moze bolec mysle nad tym sterownikiem biegu jalowego :drive:
Podsumuje to wszystko w moim przypadku :
1- wymiana wiazki w przepsustnicy (Zdecydowanie)
2- czyszczenie przepustnicy (Dla zasady)
3- napewno wezyk przepustnicy (bez tego wezyka obroty bardziej falowały i czuc było jak delikatnie telepie silnikiem)
Pozsotalo nie szczesne dławienia sie podczas przytrzmywania obrotów jak i również delikatne falowanie wskazówka na obrotomierzu..

#39 Offline   Smok


  • Postów: 83
  • Na forum od: 13 wrz 2008
  • Miejscowość: Polska
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 sierpnia 2011 - 10:11

A czy wymieniałeś całą wiązkę elektryczną silnika? Bo jeśli nie to wymień bo warto, unikniesz dzięki temu dalszych kłopotów, odnośnie pomp paliwa, pierwsza znajduje się przed tylnym kołem od strony pasażera i jest złączona z filtrem, natomiast druga jest schowana za bakiem paliwa w przegrodzie, obydwie pompy są takie same.

#40 Offline   wnusio87


  • Postów: 255
  • Na forum od: 13 sty 2010
  • Miejscowość: Janów Lubelski
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 sierpnia 2011 - 10:46

Wiazka silnika no wlansie wiazki silnika nie ruszałem :drive: a duzo jest z tym roboty ??
To jezeli chodzi o pompe paliwa za bakiem to jej nie wymieniałem !!








Podobne tematy Zwiń