Zdjęcie tak zrobiłeś, że wydaje mi się, że powinien iść do króćca od przepustnicy. Poniżej masz ciąg dalszy schematu:
1
202 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 30 sierpnia 2011 - 12:03
#32
Napisano 30 sierpnia 2011 - 13:38
Nie mogłem znalezc co tam brakuje;/ wiec sciągnołem rurke od przepustnicy i dmuchnołem w nią i usłyszałem powietrze z okolic pompy ABS ..
Ta rurka byla wlaśnie wypieta i ona szła do przepustnicy Takze juz mr_simon jedno wiecej :mrgreen: .. Jak dobrze pamietam to kiedys mi tez ta rurka uciekła z pod tego ustrojstwa "pisze tak poniewaz nie wiem jak sie ta cześc nazywa",ale z drugiej strony :roll: wiem ze idzie bokiem błotnika i gdzies za skrzynke z bezpiecznikami i bez niej ciezko było silnikowi z chodzic z obrotów!!
Nie mam narazie jak sprawdzic aby sie przejechac,poniewaz pisze na forum,grzebie w aucie i kosze trawe.. także wieczorem napewno sie dowiem..
1- moze ktos z was wie co sie dzieje i jakie sa objawy jazdy bez tej rurki od przepustnicy..
2- Czy ta adaptacja przepustnicy jak pare postow wczesniej pisałem,zaakceptuje się?? Pedał gazu płynnie wcisne lecz gdy go puszczam powoli potrafi sie przycinac.
Ta rurka byla wlaśnie wypieta i ona szła do przepustnicy Takze juz mr_simon jedno wiecej :mrgreen: .. Jak dobrze pamietam to kiedys mi tez ta rurka uciekła z pod tego ustrojstwa "pisze tak poniewaz nie wiem jak sie ta cześc nazywa",ale z drugiej strony :roll: wiem ze idzie bokiem błotnika i gdzies za skrzynke z bezpiecznikami i bez niej ciezko było silnikowi z chodzic z obrotów!!
Nie mam narazie jak sprawdzic aby sie przejechac,poniewaz pisze na forum,grzebie w aucie i kosze trawe.. także wieczorem napewno sie dowiem..
1- moze ktos z was wie co sie dzieje i jakie sa objawy jazdy bez tej rurki od przepustnicy..
2- Czy ta adaptacja przepustnicy jak pare postow wczesniej pisałem,zaakceptuje się?? Pedał gazu płynnie wcisne lecz gdy go puszczam powoli potrafi sie przycinac.
#33
Napisano 30 sierpnia 2011 - 13:49
wnusio87 napisał:
1- moze ktos z was wie co sie dzieje i jakie sa objawy jazdy bez tej rurki od przepustnicy..
Trzęsie silnikiem.
wnusio87 napisał:
Czy ta adaptacja przepustnicy jak pare postow wczesniej pisałem,zaakceptuje się?? Pedał gazu płynnie wcisne lecz gdy go puszczam powoli potrafi sie przycinac
Wystarczy, że pojeździsz trochę kilometrów i będzie OK.
Zacina Ci się na pedale gazu czy na lince? Bo mnie przycinało się na pedale i popsikałem zmywaczem prawie "na ślepo" po wewnętrznej jego stronie i ustało.
#34
Napisano 30 sierpnia 2011 - 13:53
mr_simon napisał:
wnusio87 napisał:
1- moze ktos z was wie co sie dzieje i jakie sa objawy jazdy bez tej rurki od przepustnicy..
wnusio87 napisał:
Czy ta adaptacja przepustnicy jak pare postow wczesniej pisałem,zaakceptuje się?? Pedał gazu płynnie wcisne lecz gdy go puszczam powoli potrafi sie przycinac
Wystarczy, że pojeździsz trochę kilometrów i będzie OK.
Zacina Ci się na pedale gazu czy na lince? Bo mnie przycinało się na pedale i popsikałem zmywaczem prawie "na ślepo" po wewnętrznej jego stronie i ustało.
ad.2Tak na lince jest ok tylko na pedale gazu ,w którymmiejscu to psiutałes ??
#36
Napisano 30 sierpnia 2011 - 22:18
Dziekuje kolego Smok własnie brakowało tego wezyka co ukazałes na 3-im zdjeciu:)
Wiec tak po załozeniu tego wezyka ciutke lepiej sie poprawiła praca , ale :
1- Dalej poszarpuje jak go przytrzymam na obrotach,najlepiej własnie jadac 2000-2500tys. obr. i czuje sie jak na hustawce ,delikatnie przód ,tył,przód,tył.. ;/
2- Jezeli chodzi o obroty mam coś takiego , przepraszam za zła jakosc i za to ze jest to w takiej pozycji nagrane ..
P.S w tle słychac ala klekot ;] zapomniałem radia wyłaczyc,nic to nie jest zwiazane z praca silnika..
Nie wiem co dalej robic..
Wiec tak po załozeniu tego wezyka ciutke lepiej sie poprawiła praca , ale :
1- Dalej poszarpuje jak go przytrzymam na obrotach,najlepiej własnie jadac 2000-2500tys. obr. i czuje sie jak na hustawce ,delikatnie przód ,tył,przód,tył.. ;/
2- Jezeli chodzi o obroty mam coś takiego , przepraszam za zła jakosc i za to ze jest to w takiej pozycji nagrane ..
P.S w tle słychac ala klekot ;] zapomniałem radia wyłaczyc,nic to nie jest zwiazane z praca silnika..
Nie wiem co dalej robic..
#37
Napisano 31 sierpnia 2011 - 07:10
wnusio87, skończyły mi się pomysły. Z uwagi, że auto jeździło na CNG, możesz spróbować jeszcze użyć środka do czyszczenia wtryskiwaczy STP lub Liqui Moly. Zalewasz na pełny bak benzyny i jeździsz, jeśli pomoże to znaczy, że wtryskiwacze były zawalone. Jeśli to nie pomoże to możesz zrobić jeszcze coś takiego, jak pisałem w tym poście:
cieply-silnik-gasnie-vt7143.htm#p231887
cieply-silnik-gasnie-vt7143.htm#p231887
#38
Napisano 31 sierpnia 2011 - 08:03
Kurcze niby wszystko było dobrze az nagle sam z sibie zaczoł poszarpywac..
Kiedyś pisales czy wymieniałem pompe paliwa to "drugą" gdzie ona sie znajduje??
No własnie juz nie wiem co go moze bolec mysle nad tym sterownikiem biegu jalowego
Podsumuje to wszystko w moim przypadku :
1- wymiana wiazki w przepsustnicy (Zdecydowanie)
2- czyszczenie przepustnicy (Dla zasady)
3- napewno wezyk przepustnicy (bez tego wezyka obroty bardziej falowały i czuc było jak delikatnie telepie silnikiem)
Pozsotalo nie szczesne dławienia sie podczas przytrzmywania obrotów jak i również delikatne falowanie wskazówka na obrotomierzu..
Kiedyś pisales czy wymieniałem pompe paliwa to "drugą" gdzie ona sie znajduje??
No własnie juz nie wiem co go moze bolec mysle nad tym sterownikiem biegu jalowego
Podsumuje to wszystko w moim przypadku :
1- wymiana wiazki w przepsustnicy (Zdecydowanie)
2- czyszczenie przepustnicy (Dla zasady)
3- napewno wezyk przepustnicy (bez tego wezyka obroty bardziej falowały i czuc było jak delikatnie telepie silnikiem)
Pozsotalo nie szczesne dławienia sie podczas przytrzmywania obrotów jak i również delikatne falowanie wskazówka na obrotomierzu..
#39
Napisano 31 sierpnia 2011 - 10:11
A czy wymieniałeś całą wiązkę elektryczną silnika? Bo jeśli nie to wymień bo warto, unikniesz dzięki temu dalszych kłopotów, odnośnie pomp paliwa, pierwsza znajduje się przed tylnym kołem od strony pasażera i jest złączona z filtrem, natomiast druga jest schowana za bakiem paliwa w przegrodzie, obydwie pompy są takie same.
#40
Napisano 31 sierpnia 2011 - 10:46
Wiazka silnika no wlansie wiazki silnika nie ruszałem a duzo jest z tym roboty ??
To jezeli chodzi o pompe paliwa za bakiem to jej nie wymieniałem !!
To jezeli chodzi o pompe paliwa za bakiem to jej nie wymieniałem !!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|