Świetny projekt, bardzo dużo modyfikacji które można zastosować w innych MB z epoki, wiedza teoretyczna potwierdzona i zweryfikowana w rzeczywistości. MB z lat 90 które mają 220KM+ są rzeczywiście nieprzystosowane do takiej mocy pod względem hamulców, zawieszenia i układu kierowniczego. Fajnie można w nich zaskoczyć innych użytkowników autostrady ale na łukach,ciasnych zakrętach nie jest już tak kolorowo.
Bardzo fajnie się czyta o Twoich modach w kontekście prac przy zawieszeniu i hamulcach w moim m119.
GoodJob!
3
[R129] EssiRS SL500 1994 - wyścigowy lansowóz
Rozpoczęty przez EssiRS, maj 09 2016 21:25
107 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 01 czerwca 2016 - 08:57
#32
Napisano 01 czerwca 2016 - 10:50
W Poznaniu każdy PACZY na każdy detal. Tutaj wszystko jest naj. Taki bezsensu przerobiony SL nie ma tutaj racji bytu. Uważaj na rogatkach
a tak poważnie to piękny egzemplarz i fajna przy nim robota!
a tak poważnie to piękny egzemplarz i fajna przy nim robota!
#33
Napisano 02 czerwca 2016 - 07:41
Luke najciekawsze ze wiekszosc teorii nie ma wiele wspolnego z praktyka dlatego czesto zdarza sie ze dana modyfikacje trzeba robic po kilka razy zanim faktycznie zacznie spelniac oczekiwania.
W201 i w124 moze byc bardzo szybkim samochodem, szczegolnie ten pierwszy. Fabryczne 201 2.3 i 2.5 16V na torach wyscigowych sprawuje sie super. Moim zdaniem lepiej niz wiekszosc BMW e30 i e36.
Kto powiedzial ze w zyciu wszystko musi miec sens? W ogole sciganie jest bez sensu, przeciez mozna sobie w tym czasie polezec a kase wydac na cos ciekawszego.
Odnosnie przygotowan na Poznań to teraz skupiam sie jeszcze na poprawieniu kilku niuansów w zawieszeniu i na poprawieniu wydajnosci układu chłodzenia. Reszta jest już gotowa na Poznań.
W201 i w124 moze byc bardzo szybkim samochodem, szczegolnie ten pierwszy. Fabryczne 201 2.3 i 2.5 16V na torach wyscigowych sprawuje sie super. Moim zdaniem lepiej niz wiekszosc BMW e30 i e36.
Kto powiedzial ze w zyciu wszystko musi miec sens? W ogole sciganie jest bez sensu, przeciez mozna sobie w tym czasie polezec a kase wydac na cos ciekawszego.
Odnosnie przygotowan na Poznań to teraz skupiam sie jeszcze na poprawieniu kilku niuansów w zawieszeniu i na poprawieniu wydajnosci układu chłodzenia. Reszta jest już gotowa na Poznań.
#34
Napisano 02 czerwca 2016 - 09:27
Użytkownik EssiRS dnia 02 czerwca 2016 - 07:41 napisał
W201 i w124 moze byc bardzo szybkim samochodem, szczegolnie ten pierwszy. Fabryczne 201 2.3 i 2.5 16V na torach wyscigowych sprawuje sie super. Moim zdaniem lepiej niz wiekszosc BMW e30 i e36.
Pamiętam że wymieniałeś płyn czyściłeś układ, co jeszcze planujesz ??? Wymiana chłodnicy ???
#35
Napisano 02 czerwca 2016 - 14:49
Teraz seryjne w201 nawet te 16V są za słabe żeby powalczyć o czołówkę stawki, ale w dalszym ciągu prowadzą się bardzo ładnie. Jest w nich duży potencjał chociaż elementów do tuningu też nie ma zbyt wiele.
W tej chwili mam już zastąpione wisko przez dwa bardzo duże elektryczne wentylatory. Chlodnica jeszcze jest seryjnych rozmiarów.
W planach jest wieksza chlodnica i elektryczna pompa wody.
W tej chwili mam już zastąpione wisko przez dwa bardzo duże elektryczne wentylatory. Chlodnica jeszcze jest seryjnych rozmiarów.
W planach jest wieksza chlodnica i elektryczna pompa wody.
#36
Napisano 11 czerwca 2016 - 13:16
Udało się dopieścić już wszystkie szczegóły związane ze swapem manualnej skrzyni biegów, stąd powstał filmik posumowujący modyfikacje przy silniku oraz zakres prac przy manualnej skrzyni.
Jakiś powalających czasów na tak szerokich oponach na tor nie zrobię, ale przemieszcza się to zadawalająco:
https://youtu.be/5OrzRGmGAxw
Jakiś powalających czasów na tak szerokich oponach na tor nie zrobię, ale przemieszcza się to zadawalająco:
https://youtu.be/5OrzRGmGAxw
#37
Napisano 11 czerwca 2016 - 13:38
Szacun za wykonana robote i za dokończenie jej a nie zostawienie w połowie tyko najgorsze jest to ze pomimo tylu modyfikacji i takiemu silnikowi od 60km/h miałbyś problem z np seryjnym BMW 535d, mimo wszystko gratulacje a w planach jeszcze coś czy narazie koniec dłubaniny ?
#38
Napisano 11 czerwca 2016 - 16:01
Spokojnie. To dopiero projekt skrzyni jest ukończony. Po drodze było kilka problemów, bo nie wszystko od razu chciało płynnie działać.
Za silnik dopiero zamierzam się zabrać, bo wg mnie (z reguły) właśnie taka powinna być kolejność modyfikacji samochodów, tzn najpierw hamulce, zawieszenie, przeniesienie napędu, ew. chłodzenie i dopiero samochód jest przygotowany pod większą moc.
PS. Przykład e60 535d jest zdecydowanie nie trafiony, bo seria ma gorsze osiągi od mojego R129. Dopiero po konkretnym chip tuningu miałbym z takim samochodem problem.
Za silnik dopiero zamierzam się zabrać, bo wg mnie (z reguły) właśnie taka powinna być kolejność modyfikacji samochodów, tzn najpierw hamulce, zawieszenie, przeniesienie napędu, ew. chłodzenie i dopiero samochód jest przygotowany pod większą moc.
PS. Przykład e60 535d jest zdecydowanie nie trafiony, bo seria ma gorsze osiągi od mojego R129. Dopiero po konkretnym chip tuningu miałbym z takim samochodem problem.
#39
Napisano 12 czerwca 2016 - 09:44
Chodziło mi o serie F a tu naprawdę silnik chodzi pięknie ale jezeli dopiero zabierasz sie za serce to czekam na rezultaty 😊
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
[S124] Vinnie E220 1994 "Misio" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vinnie |
|
||
SL500 r230 - problem z klapą bagażnika |
Mercedes SL, SLK | munder |
|
||
[W124] JGNZM 2.0E 1994 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | JGNZM |
|