EssiRS podziwiam takie projekty i ludzi z prawdziwą pasją, którzy wiedzą co robią i wiedzą co konkretnie chcą osiągnąć.
3
[R129] EssiRS SL500 1994 - wyścigowy lansowóz
Rozpoczęty przez EssiRS, maj 09 2016 21:25
107 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 13 sierpnia 2016 - 16:30
#62
Napisano 27 sierpnia 2016 - 19:37
Jutro wyjazd na tor Poznań.
Udało się jeszcze dopieścić kilka niuansów w samochodzie więc plan jest poprawić dotychczasowy rekord 1:57s.
Trzymajcie kciuki.
Udało się jeszcze dopieścić kilka niuansów w samochodzie więc plan jest poprawić dotychczasowy rekord 1:57s.
Trzymajcie kciuki.
#63
Napisano 28 sierpnia 2016 - 19:22
Było bardzo gorąco, około 34'C. Samochody i opony mocno się przegrzewały.
Finalnie pomimo tych warunków, poprawki samochodu i troche treningu za kółkiem zaowocowały poprawieniem rekordu na 1:55s.
Gdy wyjeżdzalem z toru byłem 12 w generalce i 4 w csrprofi.
Pomimo że jestem zadowolony z wyniku wiem ze, jest jeszcze potencjał na lepsze czasy.
Finalnie pomimo tych warunków, poprawki samochodu i troche treningu za kółkiem zaowocowały poprawieniem rekordu na 1:55s.
Gdy wyjeżdzalem z toru byłem 12 w generalce i 4 w csrprofi.
Pomimo że jestem zadowolony z wyniku wiem ze, jest jeszcze potencjał na lepsze czasy.
#64
Napisano 29 sierpnia 2016 - 08:37
Jaka masz wage auta aktualnie?
#65
Napisano 29 sierpnia 2016 - 18:13
Nie ważyłem go aktualnie, ale jest blisko seryjnych 1800kg.
Jak to jest możliwe że zrobiłem lepszy czas od przygotowanego do sportu torowego Peugeot 106 z turbo, 280KM, bez wnętrza i na slickach? Kierowca objeżdzony. To wszystko nie ma sensu...
Jak to jest możliwe że zrobiłem lepszy czas od przygotowanego do sportu torowego Peugeot 106 z turbo, 280KM, bez wnętrza i na slickach? Kierowca objeżdzony. To wszystko nie ma sensu...
#66
Napisano 29 sierpnia 2016 - 22:18
Ja bym probowal zbic troche wagi z auta, mysle ze to by znacznie poprawilo osiagi
#67
Napisano 30 sierpnia 2016 - 23:04
Latwo powiedziec a trudniej zrobić, bo nie bardzo jest co wyrzucić z samochodu.
Są inne pomysły na poprawienie osiągów, ale te prace zostawiam sobie na zimowe wieczory.
Przy okazji szukam felg do mojego SLa koniecznie z rantem, w rozmiarze 18" i szerokości 9,5" (wszystkie cztery sztuki). Na tą chwilę skłaniam się ku felgom Brabusa Monoblock VI od MLa ale nie mogę znaleźć w ładnym stanie.
Jak coś wam wpadnie w oko ciekawego to dajcie znać.
Są inne pomysły na poprawienie osiągów, ale te prace zostawiam sobie na zimowe wieczory.
Przy okazji szukam felg do mojego SLa koniecznie z rantem, w rozmiarze 18" i szerokości 9,5" (wszystkie cztery sztuki). Na tą chwilę skłaniam się ku felgom Brabusa Monoblock VI od MLa ale nie mogę znaleźć w ładnym stanie.
Jak coś wam wpadnie w oko ciekawego to dajcie znać.
#68
Napisano 31 sierpnia 2016 - 07:36
http://www.jdmdistro...r-ms1-mercaudi/
SSR;y zajebiscie by siadly
http://www.jdmdistro...-mercedes-audi/
Equipy tez fajne.
SSR;y zajebiscie by siadly
http://www.jdmdistro...-mercedes-audi/
Equipy tez fajne.
#70
Napisano 02 września 2016 - 12:07
Wymysl jakies inne mocowanie pasow i wywal teo fotele to na nich zejdziesz z waga napewno i jak chcesz 18" to zaloz do nich R888 - gwatrantuje sie ze poczujesz diametralna roznice.
Mozesz tez kombinowac z lamintami - chociaz by maska z laminatu a pozniej ewentualnie drzwi i klapa tyl.
Mozesz tez kombinowac z lamintami - chociaz by maska z laminatu a pozniej ewentualnie drzwi i klapa tyl.
Użytkownik bydle edytował ten post 02 września 2016 - 12:08
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
[S124] Vinnie E220 1994 "Misio" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vinnie |
|
||
SL500 r230 - problem z klapą bagażnika |
Mercedes SL, SLK | munder |
|
||
[W124] JGNZM 2.0E 1994 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | JGNZM |
|