Witam
Przetrzepałem forum i nic nie znalazłem o kłopotach po przejeździe przez kałuże. Otóż było tak:
Wielka burza i po burzy pojechałem na miasto. Wody było spoko tak że krawężników nie było widać. Przejechałem bez problemu ale nagle samochód zaczął mi przerywać i szarpać. Zredukowałem bieg dodałem gazu wszystko ustąpiło. Gdy dojechałem do domu musiałem zaparkować tyłem i gdy wrzuciłem wsteczny bieg samochód zgasł. Miał ciężko odpalić ale odpalił niestety szarpał i przerywał. Wyłączyłem silnik i poszedłem do domu. Za jakieś 1,5 godziny samochód już nie odpalił. Kręcę rozrusznikiem samochód strzela z tłumika ale nie odpala. Próbowałem na holu samochód ledwo zapalił ale odrazu zgasł i nie idzie go odpalić. Komora silnika sucha, sprawdziłem świece kable, cewkę, kopułkę wszystko suche. Zauważyłem że była woda w rurze dolotowej filtra powietrza i trochę wody dosłownie parenaście kropel i puszce filtra powietrza. Czy możliwe jest że woda dostała się do Ke-Jectronika i przez to nie może odpalić?? Jakie jeszcze mogą być przyczyny że nie mogę zapalić? Proszę o pomoc
0
14 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 26 czerwca 2016 - 22:06
#12
Napisano 26 czerwca 2016 - 23:14
Zalany dolot powietrza.
#13
Napisano 27 czerwca 2016 - 07:20
skoro zalany dolot powietrza to dlaczego po długim kręceniu i po próbach holowania samochód nie odpala i strzela w tłumik? Powinien przełknać w końcu i załapać a tu nic. Dodam że silnik benzynowy bez gazu 2.0
#14
Napisano 27 czerwca 2016 - 12:08
U mnie było podobnie i zbierała się wilgoć w kopułkach.
#15
Napisano 27 czerwca 2016 - 21:59
wilgoci nie ma. Poprostu jadąc przez kałuże trochę wody dostało się przez dolot filtra powietrza do Ke-Jectronic i zassał wodę. Potem długie próby odpalenia więc było dużo nieprzepalonego paliwa. Po odstaniu w garażu rano odpaliłem bez problemu ale samochód zgasł i nie chciał odpalić strzelajac przy tym z tłumika jak z karabinu. Po paru minutach kręcania rozrusznikiem wkońcu się udało. Przajechalem się pare razy hardcorowy spalilem gume i wszystko ustapilo. Autko cyka jak żyleta śmiga jak młody Bóg. Widocznie przylany był na początku wodą a potem paliwem przez ciągłe kręcenie rozrusznikiem i dlatego tak wyszło. Ale już jest okej. Wielkie dzięki za pomoc i pozdrawiam wszystkich fanów kochanych Mercedesików !!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
Podczas manewrowania 1 bieg - wsteczny bieg - stuka przy wciśnięciu sprzęgła |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rychu90 |
|
||
Mercedes W124 300D Kopci, gaśnie, nie równo chodzi, |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | 300dGrafit |
|
|
|
[W124] Piszczenie podczas przyspieszania. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matwrobel |
|