Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Centralny zamek przestał działać



107 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Impuls


  • Postów: 4
  • Na forum od: 05 sty 2008
  • Miejscowość: Borne Sulinowo

Napisano 30 marca 2008 - 19:00

Witam
Bardzo proszę o wsparcie techniczne - centralny zamek przestał działać ,przy próbie
zamknięcia drzwi od strony kierowcy w pozostałych drzwiach widać małe drgnięcie cypli.
Sprawdzałem w tym modelu niema pompki pod tylnym siedzeniem, za bardzo nie wiem jak
zacząć lokalizować uszkodzenie.
Pozdrawiam Impuls

Poprawiono tytuł



#2 Offline   luki79


  • Postów: 566
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Wieliczka
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 30 marca 2008 - 19:29

mój brat ma dokładnie taki sam model, nawet rok się zgadza i pompkę centralnego zamka ma pod kanapą tylną po prawej stronie. I moim zdaniem tam jej szukaj bo na pewno jest - np przykrytą gąbką. Sprawdź kontrolką (nie miernikiem) czy jest napięcie zasilające pompkę.

#3 Offline   Impuls


  • Postów: 4
  • Na forum od: 05 sty 2008
  • Miejscowość: Borne Sulinowo

Napisano 30 marca 2008 - 19:58

Wymontowałem tylnią kanapę na podłodze na całości wykładzina,żadnych urządzeń.
Sprawdziłem to dokładnie,wszystko orginalne bez przeróbek.
Czy napewno w tym modelu jest pompka,w komorze silnika mam jakiś rozgałęznik żółte
zaworki i jest to podłączone do kolektora - chyba podciśnieniowe i wygląda na to żę obsługuje
centralny zamek.

#4 Offline   luki79


  • Postów: 566
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Wieliczka
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 30 marca 2008 - 20:07

no to ja nie wiem. Nie słyszałem, by ta pompka w W124 nawet combi miała być gdzie indziej. Zaczekaj jeszcze na wypowiedzi bardziej doświadczonych w S124 ode mnie - na pewno coś doradzą.
I jeszcze głupie pewnie pytanie, ale.. Podnosiłeś tę wykładzinę? ;-)

#5 Offline   Impuls


  • Postów: 4
  • Na forum od: 05 sty 2008
  • Miejscowość: Borne Sulinowo

Napisano 30 marca 2008 - 20:24

Szczerze powiem że nie podnosiłem bo jest w całości i trzeba rozmontować listwy progowe i inne detale i razem z kolegą który chciał mi pomóc doszliśmy do wniosku że jeśli miało by być
tam jakieś ustrojstwo to na pewno koledzy twórcy autka by to zrobili inaczej.
Jutro kopie dalej.
Wielkie dzięki Luki za pomoc.

#6 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 30 marca 2008 - 20:28

No to zajrzyj pod tą wykładzinę. Nie trzeba demontować listew. Na spokojnie przetraw jeszcze raz ;-) .

#7 Offline   maki.pl


  • Postów: 148
  • Na forum od: 27 gru 2007
  • Miejscowość: Grudziądz

Napisano 30 marca 2008 - 23:01

Tu sa miejsca montazu pompki do centrala:

Dołączona grafikaDołączona grafika

Opis do kombi wedlug WIS:
1. Siedzenie z prawej strony wymontowac
2. zdjac oslony
3. zdjac oslone progu
wyciagnac klipsy mocujace wykladzine (pod oslona progu, sa chyba 3 albo 4)
4. wyciagnac (ostroznie) wykladzine z pod oslon przy nadkolu i odgiac wykladzine do przodu w strone przednich foteli
5. wyjac szescian z gabki i go otworzyc
w srodku znajduje sie pompka

Tlumaczenie made by maki wiec prosze sie nie smiac :!:

#8 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 marca 2008 - 23:43

Ja nigdy nie mialem kombinezona, ale tez nigdy nie spotkalem sie z innym umiejscowieniem pompki jak pod kanapa tylna z prawej strony http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/hmm.gif

#9 Offline   duzylysy


  • Postów: 79
  • Na forum od: 30 mar 2008
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:4-matic
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:jak wyżej

Napisano 31 marca 2008 - 18:53

jęsli bedzie działać od trony pasażera to może również być uszkodzone wejscie sygnału w pompce co w mojej praktyce warsztatowej zdarzało sie kilka razy

#10 Offline   duzylysy


  • Postów: 79
  • Na forum od: 30 mar 2008
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:4-matic
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:jak wyżej

Napisano 31 marca 2008 - 21:12

dokładnie rzecz ujmująć uszkodzone wejscie w układzie scalonym umieszczonym na płytce w pompce








Podobne tematy Zwiń