roxa, możesz to łatwo sprawdzić. Wepnij się w okrągłą kostkę z trzema przewodami przy pompce. Jest tam żółty, niebieski i jakiś trzeci kolor. Podpinając multimetr i zamykając któregoś z masterów, patrz, czy jest zmiana na wyświetlaczu voltomierza. Jeśli jest reakcja (np napięcie spada do zera, albo się pojawia 12V) to problem jest w samej pompce lub jej zasilaniu. Pompka oprócz zwykłej mechaniki i membrany pod/ciśnieniowej, ma również elektronikę, która się jednak rzadziej psuje.
1
107 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 31 marca 2008 - 22:28
#12
Napisano 31 marca 2008 - 22:33
chodzi mi o uszkodzenie elektroniczne wewnątrz układu scalonego naprawić można je wymieniając ten układ
a mówiąc innym językiem spierdzielił się scalaczek i trza nowy kupić
a mówiąc innym językiem spierdzielił się scalaczek i trza nowy kupić
#13
Napisano 01 kwietnia 2008 - 15:13
Impuls napisał:
Bardzo proszę o wsparcie techniczne - centralny zamek przestał działać ,przy próbie
zamknięcia drzwi od strony kierowcy
zamknięcia drzwi od strony kierowcy
Tzn wogóle nie działa? Ani z drzwi kierowcy, pasażera i bagażnika?
Masz jakiś pilot ?
#14
Napisano 01 kwietnia 2008 - 18:36
roxa napisał:
le tutaj nie będziemy się czepiać o +/- 0,3V
#15
Napisano 01 kwietnia 2008 - 23:34
roxa napisał:
(tam nie ma takiej wilgoci), a jak wspomniałem wcześniej central fiksuje jak złapie wilgoci. Jak wyschnie jest ok.
Sprobuje coś zebrać z posiadanych informacji.
Jeżeli centralny jest czuły na wilgoć, to zdarza się iż jakieś 10-20 cm przed podstawą tylnego siedzenia pod nogami prawego pasażera, pod wykładziną podłogi, w kanaliku kablowym, jest lutowane miejsce łączenia wszystkich kabli plusowych i minusowych centralnego zamka. Jeżeli pod dywanikiem jest wilgoć, to jest prawie pewne że to połączenie jest zgniłe
Drugi trop: padł układ scalony w pompce (UAA 1006) kierujący pracą pompki. Rada - półśrodek : wyjąć z pompki wtyczkę okrągłą z trzema kabelkami (zielony, żółty, niebieski) Na jej czołowej stronie jest nacięcie prowadzące. Należy wykonać drugie takie nacięcie, żeby możliwe było wstawienie wtyczki w gniazdo pompki po obróceniu o 120 stopni. Korzyści: niedziałający obwód wyląduje w innym miejscu (np. w zamku klapy bagażnika) będziemy jednak mogli otwierać z drzwi kierowcy cały pojazd. .
Trzecia myśl: pewnie masz dorabiane sterowanie pilotem, być może popierniczyła się długość impulsu i dlatego central nie działa z pilota, a jeżeli sterowanie jest podpięte pod drzwi kierowcy to i kluczykiem nie da się zamykać.
Jeżeli z drzwi pasażera zamek działa jak należy, to zobacz przy siłowniku w drzwiach które nie działają, czy kabelki we wtyczce wchodzącej do siłownika (czerwony i brązowy) są w stanie zasilić żarówkę z migacza. Jeżeli tak, to znaczy że pod nogami pasażera powinno być w porządku, gdyż gniją najczęściej przewody czerwone i na wtyczce siłownika traci się plus zasilania.
Aha, czy zamek nie ma skłonności do samo otwierania się?
Jeszcze jedno bo też było to poruszane. Siłowniki przednich drzwi i bagażnika posiadają elektryczne wyłączniki uruchamiające pompkę. Zdarza się iż łamie się trzpień. Siłowniki sterujące mają oprócz wejścia pneumatycznego jeszcze wtyczkę elektryczną.
Tak mi się wymyśliło i tyle na ta chwilę wynalazłem w archiwum. Spróbuj cos podziałać w temacie, a ja będę dalej szukał jakiegoś info.
#16
Napisano 02 kwietnia 2008 - 07:29
roxa napisał:
Tak Rob, mają tendencje do samo otwierania. .
K@#$@$#^@&*wa mać To ja tu sie produkuję a Ty taką istotną rzecz pominąłeś http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/old.gif Jak wiadomo siłowniki w drzwiach przednich i klapie bagażnika oprócz funkcji otwierania posiadają również funkcję sterowania. Aby wyczaić winowajcę musisz po kolei wypinać przewody elektryczne z siłowników, zostawiając podciśnieniowe. Jeżeli zamek przestanie wariować to masz winowajcę. Często pada siłownik w klapie.
Zdjęcie tapicerki jest proste. Tak na szybko - odkręcasz plastik przy klamce wewnątrz, później śrubka na kluczyk chyba 10, odkręcasz wkręt przy zamku i zdejmujesz plastik, demontujesz korbę szyby (przy otwartej najlepiej, bo łatwiej później montować, demontujesz plastik obudowy mocowania lusterka wewnątrz. Przy montażu tapicerki zwróć uwagę by dobrze siadła u góry na rantach blachy, są tam metalowe spinki w środku.
Pozdrawiam nie mogę więcej napisać - brak czasu
#17
Napisano 02 kwietnia 2008 - 12:50
roxa, Po odkręceniu śrub i zdemontowaniu tego co napisał Rob boczek ciągniesz do góry (musisz tylko odciagnac boczek do siebie w miejscu gdzie wchodzi on pod klamke).
#18
Napisano 02 kwietnia 2008 - 17:04
roxa, jackie również mnie się pyta jak mi sie podoba jego autko
Możesz sam sobie takie coś zrobić w podpisie i też będziesz się zwracał do każdego kto będzie Cię czytał
Możesz sam sobie takie coś zrobić w podpisie i też będziesz się zwracał do każdego kto będzie Cię czytał
#19
Napisano 02 kwietnia 2008 - 19:23
roxa, proponuje powrót do tematu o centralnym zamku. Jest temat dotyczący opon i tam zadaj to pytanie bądź napisz priva do lukiego79. W ten sposób dbamy o to, aby forum było przejrzyste i czytelne
#20
Napisano 07 kwietnia 2008 - 22:44
roxa napisał:
pujdzie na zupe
Co Ty tak z tym gotowaniem?
PS. Jak podkreśla czerwonym to jest byk pójdzie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matstarling |
|
|
|
[w124] Elektryczne szyby przód - przestały działać |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | adrian124 |
|
||
[W124/S124] Problem z alarmem/centralnym zamkiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Frozzy |
|
||
Elektryczne lusterka zewnętrzne przestały działać W140 |
Mercedes S, CL i SEC | ohara5 |
|
|