[W124] M111 2.2 Śmierdzące spaliny, wzrost spalania, szarpanie, nierówna praca
#1
Napisano 18 lipca 2016 - 08:13
Dzięki I pozdrawiam
#2
Napisano 18 lipca 2016 - 11:58
#3
Napisano 18 lipca 2016 - 13:33
#4
Napisano 20 lipca 2016 - 00:31
Przede wszystkim nie wiadomo, czy wiązka została wymieniona na nową. Mogła być jakoś doraźnie polutowana nie angażując w to większej wiedzy. Po prostu nie każdy to potrafi i potem trzeba do tematu wracać.
Do tego - z tego co się orientuję - wiązek jest kilka. Te, które Cię mogą zainteresować to wiązka silnika i przepustnicy. Jak kiedyś patrzyłem pod machę gdzie było M111 to bardzo ciężko było mi je zlokalizować, zapewne nie obyłoby się bez rozkręcania czegoś. Przepustnica zapewne swoje kosztuje, więc zacząłbym profilaktycznie od kabli.
Jest jeszcze tzw. moduł zapłonowy, z tym jest ponoć problem bo nowy kosztuje dużo a z używkami to różnie bywa.
Użytkownik inutile edytował ten post 20 lipca 2016 - 00:35
#5
Napisano 15 kwietnia 2018 - 02:46
#6
Napisano 13 maja 2018 - 20:22
Użytkownik Sid dnia 15 kwietnia 2018 - 02:46 napisał
#7
Napisano 14 maja 2018 - 21:07
Użytkownik patrykjanek dnia 13 maja 2018 - 20:22 napisał
Witaj. Po wielu "akcjach" już jestem, ale co nieco "zdoktoryzowałem" się :) w tych tematach. U mnie jest na tą chwilę - po wielu jak wspomniałem akcjach, ale coś tam jeszcze jest jak dla mnie nie do końca OK - ale już bardzo bardzo do przodu jestem. Tak więc, czasy benzyny na wolnych u mnie sa 3.1-3.5, na D w "staniu" czyli na hamulcu rozumiem, że o to pytasz nie sprawdziłem, ale bardzo ważne dla mnie - pod obciążeniem, bo robiłem mapy dla gazu w trasie, tak więc czas w równej jeździe to około 3,5. W iadomo, że w momentach dociążenia-zmian obciążenia te czasy zmieniają się.
#9
Napisano 15 maja 2018 - 09:23
Użytkownik Sid dnia 14 maja 2018 - 21:11 napisał
Co to znaczy, jak to mam rozumieć. Nie bardzo łapię o co common. Sam przyspiesza czyli....co robi albo jak to sie dzieje ???
#10
Napisano 15 maja 2018 - 09:26
Użytkownik Sid dnia 14 maja 2018 - 21:07 napisał
Witaj. Po wielu "akcjach" już jestem, ale co nieco "zdoktoryzowałem" się :) w tych tematach. U mnie jest na tą chwilę - po wielu jak wspomniałem akcjach, ale coś tam jeszcze jest jak dla mnie nie do końca OK - ale już bardzo bardzo do przodu jestem. Tak więc, czasy benzyny na wolnych u mnie sa 3.1-3.5, na D w "staniu" czyli na hamulcu rozumiem, że o to pytasz nie sprawdziłem, ale bardzo ważne dla mnie - pod obciążeniem, bo robiłem mapy dla gazu w trasie, tak więc czas w równej jeździe to około 3,5. W iadomo, że w momentach dociążenia-zmian obciążenia te czasy zmieniają się.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nagle zamilkł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|