Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Diesel, problem z odpalaniem - nie na wszystkich cylindrach.



58 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   adamo64


  • Postów: 57
  • Na forum od: 25 lip 2007
  • Miejscowość: Częstochowa
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 listopada 2007 - 08:16

Odpowiedni klucz wygląda tak :KLIK



#22 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 20 listopada 2007 - 08:20

adamo64 napisał:

Odpowiedni klucz wygląda tak

W sumie nic nadzwyczajnego... Ten klucz to taki czarodziej? ;-)

#23 Offline   adamo64


  • Postów: 57
  • Na forum od: 25 lip 2007
  • Miejscowość: Częstochowa
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 listopada 2007 - 08:24

Wystarczy do bezproblemowej wymiany świec w OM602 a o to kolega pytał.Mam ten klucz i nim wymieniłem komplet w 1 godzinę.

#24 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 20 listopada 2007 - 08:26

adamo64 napisał:

Wystarczy do bezproblemowej wymiany świec w OM602

Przydałby się jeszcze jakiś wynalazek do 606, bo to już masakra na maxa. Nie dość że z podejściem to jeszcze z ukręcaniem śiwec ;) Konstruktor dał dupy a płaci jak zawsze klient :mrgreen:

#25 Offline   LOTOS


  • Postów: 22
  • Na forum od: 01 sty 2012
  • Miejscowość: ORNONTOWICE
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:passat, golf TDI

Napisano 29 stycznia 2012 - 20:39

Witam, posiadam Mercedesa 190 2.0 diesel z 1988r, mój problem jest następujący: są przymrozki i mam problem go rano odpalić długo kręci rozrusznik zanim silnik załapie,a jak już odpali to chodzi normalnie nie kopci, jak na 2.0 d nawet jest mocny, już dwa tygodnie się męcze z nim już sam niewjem co go boli. ciśnienie na cylindrach 25 atm, wtryski są sprawne, świece wymienione, przekaźnik świec też, filtry paliwa nowe, założony zaworek zwrotny na przewodzie paliwa, pompa wtryskowa daje ciśnienie 300 atm to uważam że pompa jest ok, akumlator ma ok 5 miesięcy proszę o pomoc pozdrawiam

#26 Offline   Sharqy


  • Postów: 136
  • Na forum od: 01 sty 2009
  • Miejscowość: Mazowieckie
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 stycznia 2012 - 20:57

Wtryski sprawne - wykrecałeś, sprawdzałeś rozpylanie?
Co lejesz do zbiornika?

#27 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 29 stycznia 2012 - 21:56

A mi to pachnie wyciekiem z króćców pompy wtryskowej ., albo brakiem kompresji.Innej opcji nie ma no chyba że padły świece żarowe :hmm:

#28 Offline   macmw


  • Postów: 962
  • Na forum od: 06 lis 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Porsche 991 turbo s

Napisano 29 stycznia 2012 - 23:13

A jak pali na ciepło? Czy rano w trakcie palenia na zimno puszcza dymek z rury i jaki kolor? Czy łapie(pali) stopniowo na zimnym czy od razu na wszystkie, normalnie czy bardzo hałaśliwie? Jaki auto ma przebieg i kiedy był ustawiany moment początku tłoczenia paliwa?
Wiem z doświadczenia że przy wszystkich sprawnych elementach, właściwym paliwie zimowym i ew. dodatku depresatora do paliwa silniki MB 601-603 palą spokojnie do -30°C.

#29 Offline   LOTOS


  • Postów: 22
  • Na forum od: 01 sty 2012
  • Miejscowość: ORNONTOWICE
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:passat, golf TDI

Napisano 29 stycznia 2012 - 23:34

Rozrusznik po remoncie, wtryski sprawne na 100 % mam sprzęt do sprawdzania wtrysków i kompresji. akumlator ma ok 5 miesięcy, paliwo ze orlenu, a jak kręcę rozrusznikiem to przez chwilę i nic a puźniej łapie tak jak by na 1 cylinder, po chwili zapali ale tak jak by niechciał, próbowałem go grzać dwa lub trzy razy ale nie daje rezultatu.przebieg ma 500 tyś rozrząd sprawdzony jest ok, pompa wtryskowa sucha nic nie cieknie nawet się nie poci, kompresja 25 atm, aha początek wtrysku też sprawdziłem jest ok,

#30 Offline   LOTOS


  • Postów: 22
  • Na forum od: 01 sty 2012
  • Miejscowość: ORNONTOWICE
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:passat, golf TDI

Napisano 29 stycznia 2012 - 23:46

aha zapomniałem jak już odpali to puźniej pali na tzw. dotyk, proszę o pomoc bo już niewiem co go boli,








Podobne tematy Zwiń