Odpowiedni klucz wygląda tak :KLIK
0
[w124] Diesel, problem z odpalaniem - nie na wszystkich cylindrach.
Rozpoczęty przez superbzorr, lis 10 2007 14:05
58 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 20 listopada 2007 - 08:16
#22
Napisano 20 listopada 2007 - 08:20
adamo64 napisał:
Odpowiedni klucz wygląda tak
W sumie nic nadzwyczajnego... Ten klucz to taki czarodziej? ;-)
#23
Napisano 20 listopada 2007 - 08:24
Wystarczy do bezproblemowej wymiany świec w OM602 a o to kolega pytał.Mam ten klucz i nim wymieniłem komplet w 1 godzinę.
#24
Napisano 20 listopada 2007 - 08:26
adamo64 napisał:
Wystarczy do bezproblemowej wymiany świec w OM602
Przydałby się jeszcze jakiś wynalazek do 606, bo to już masakra na maxa. Nie dość że z podejściem to jeszcze z ukręcaniem śiwec Konstruktor dał dupy a płaci jak zawsze klient
#25
Napisano 29 stycznia 2012 - 20:39
Witam, posiadam Mercedesa 190 2.0 diesel z 1988r, mój problem jest następujący: są przymrozki i mam problem go rano odpalić długo kręci rozrusznik zanim silnik załapie,a jak już odpali to chodzi normalnie nie kopci, jak na 2.0 d nawet jest mocny, już dwa tygodnie się męcze z nim już sam niewjem co go boli. ciśnienie na cylindrach 25 atm, wtryski są sprawne, świece wymienione, przekaźnik świec też, filtry paliwa nowe, założony zaworek zwrotny na przewodzie paliwa, pompa wtryskowa daje ciśnienie 300 atm to uważam że pompa jest ok, akumlator ma ok 5 miesięcy proszę o pomoc pozdrawiam
#26
Napisano 29 stycznia 2012 - 20:57
Wtryski sprawne - wykrecałeś, sprawdzałeś rozpylanie?
Co lejesz do zbiornika?
Co lejesz do zbiornika?
#27
Napisano 29 stycznia 2012 - 21:56
A mi to pachnie wyciekiem z króćców pompy wtryskowej ., albo brakiem kompresji.Innej opcji nie ma no chyba że padły świece żarowe
#28
Napisano 29 stycznia 2012 - 23:13
A jak pali na ciepło? Czy rano w trakcie palenia na zimno puszcza dymek z rury i jaki kolor? Czy łapie(pali) stopniowo na zimnym czy od razu na wszystkie, normalnie czy bardzo hałaśliwie? Jaki auto ma przebieg i kiedy był ustawiany moment początku tłoczenia paliwa?
Wiem z doświadczenia że przy wszystkich sprawnych elementach, właściwym paliwie zimowym i ew. dodatku depresatora do paliwa silniki MB 601-603 palą spokojnie do -30°C.
Wiem z doświadczenia że przy wszystkich sprawnych elementach, właściwym paliwie zimowym i ew. dodatku depresatora do paliwa silniki MB 601-603 palą spokojnie do -30°C.
#29
Napisano 29 stycznia 2012 - 23:34
Rozrusznik po remoncie, wtryski sprawne na 100 % mam sprzęt do sprawdzania wtrysków i kompresji. akumlator ma ok 5 miesięcy, paliwo ze orlenu, a jak kręcę rozrusznikiem to przez chwilę i nic a puźniej łapie tak jak by na 1 cylinder, po chwili zapali ale tak jak by niechciał, próbowałem go grzać dwa lub trzy razy ale nie daje rezultatu.przebieg ma 500 tyś rozrząd sprawdzony jest ok, pompa wtryskowa sucha nic nie cieknie nawet się nie poci, kompresja 25 atm, aha początek wtrysku też sprawdziłem jest ok,
#30
Napisano 29 stycznia 2012 - 23:46
aha zapomniałem jak już odpali to puźniej pali na tzw. dotyk, proszę o pomoc bo już niewiem co go boli,
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|