A sprawdzałeś hamulce. Nie wiem no może mechanizm ręcznego. Sam nie wiem z tego co mówisz to tam nie ma co wyć
Chociaż mam wizje... Może wał jest lekko krzywy (mało prawdobodobne gdyż przenosi obciązenia skrętne a nie jak oś zginające) albo jest źle wyważony i wpada w rezonans?
1
[w201] buczenie w tylnej części samochodu
Rozpoczęty przez malyjunak, maj 30 2008 22:59
89 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 08 listopada 2011 - 21:58
#62
Napisano 08 listopada 2011 - 22:08
Jak wciśniesz gaz (tak do 3000-4000 obr/min) i wciśniesz sprzęgło to jest huczenie.rezonans?
#63
Napisano 08 listopada 2011 - 22:15
Podejrzewasz łożysko wyporowe?
#64
Napisano 08 listopada 2011 - 22:19
łożysko słychać w tunelu od przodu pod konsolą. ono nie buczy raczej ale klekoce.
#65
Napisano 08 listopada 2011 - 22:57
Nie to nie łożysko oporowe sprzęgła lecz może np. łożysko prowadzące wałka skrzyni biegów,łoża wału korbowego etc......
#66
Napisano 09 listopada 2011 - 01:53
Objawy które opisujesz ewidentnie wskazują na most. To co napisałeś o tym przegubie to kiedy jest źle założony to ten hałas jest między 60 a 80 czy to jest kiedy masz dobrze założony przegub ? Bo to że most nie hałasuje cały czas to nie jest nic nadzwyczajnego, kiedy jeszcze nie jest dojechany tak na maksa to może mieć tylko swoje zakresy złego działania. U mnie coś takiego występuje tak od 90 do 110. A zakładając źle przegub możesz zmieniać charakterystykę pracy układu napędowego na tyle że most w inny sposób reaguje. Najlepszym rozwiązaniem było by podnieść samochód i osłuchać, albo jeszcze lepiej wjechać na hamownię, wtedy znajdziesz bez problemu co jest zniszczone, a skoro wydałeś już tyle kasy na części to na taki wjazd też nie powinno być Ci szkoda tylko z hamownią jest taki problem że musisz jeszcze znaleźć taką w której będzie można wejść pod samochód
#67
Napisano 09 listopada 2011 - 07:02
Linki ręcznego odciąłem-stały.
Łożysko sprzęgła...eeeeee -mam automat:)
Most bym wykluczył- źle załozony przegub = idalnie cicha praca mostu z a wyjatkiem przedziału prędkości 60-80 (wyje). Każda inna prędkość IDEAŁ. Samochód ma licznikowe 260tys km. Wewnątrz, zewnątrz oraz osłuchowo niemal jak nowy, 100% bezwypadek na oryginalnym lakierze, zakup od pierwszego właściciela (posmiertnie)
Reasumując wszystko co zrobiłem:
-podpora wału
-łożysko podpory
-tylny przegub
-przedni przegub
-tłumik drgań
-poduszki silnika 2szt
-kontrola wału u specjalisty od wywazeń
-skręcenie luzu na środku wału (duża nakrętka)
-kontrola luzu na dyfrze (ideał)
-wał złożony na znakach fabrycznych , przed demontażem dodatkowo oznaczony przeze mnie
-nowe opony
Objaw: dźwięk przypominający warkot silnika diesla , raczej jednostajny i niezbyt głośny, po odpuszczeniu gazu wyciszający się, przy większych prędkościach przechodzący w drgania budy
Łożysko sprzęgła...eeeeee -mam automat:)
Most bym wykluczył- źle załozony przegub = idalnie cicha praca mostu z a wyjatkiem przedziału prędkości 60-80 (wyje). Każda inna prędkość IDEAŁ. Samochód ma licznikowe 260tys km. Wewnątrz, zewnątrz oraz osłuchowo niemal jak nowy, 100% bezwypadek na oryginalnym lakierze, zakup od pierwszego właściciela (posmiertnie)
Reasumując wszystko co zrobiłem:
-podpora wału
-łożysko podpory
-tylny przegub
-przedni przegub
-tłumik drgań
-poduszki silnika 2szt
-kontrola wału u specjalisty od wywazeń
-skręcenie luzu na środku wału (duża nakrętka)
-kontrola luzu na dyfrze (ideał)
-wał złożony na znakach fabrycznych , przed demontażem dodatkowo oznaczony przeze mnie
-nowe opony
Objaw: dźwięk przypominający warkot silnika diesla , raczej jednostajny i niezbyt głośny, po odpuszczeniu gazu wyciszający się, przy większych prędkościach przechodzący w drgania budy
#68
Napisano 09 listopada 2011 - 09:55
Kurcze a moze to sam wał. Może nie jest wyważony. Bo jesli dajesz gazu to jest pod obciązeniem. jak puszczasz to luzuje sie. Potem moze to prowadzić do drgania budą
#69
Napisano 09 listopada 2011 - 14:58
A jak wyglądała ta kontrola wału u specjalisty?
#70
Napisano 09 listopada 2011 - 18:41
adamo64 napisał:
A jak wyglądała ta kontrola wału u specjalisty?
....ano widzisz...tu można się doczepić. Auto było na podnośniku i "ropedzali" je stopniowo do 140km/h obciążając raz jedno koło , raz drugie. Drgań widocznych nie było..
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Odtwarzacz MP3 na Androida do samochodu |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | Damian85 |
|
||
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|
||
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[W124] sprężyna w tylnej rolecie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|