Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] buczenie w tylnej części samochodu


89 odpowiedzi w tym temacie

#81 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 22 lipca 2016 - 11:19

bylem w kanale jeszcze dzisiaj. okazalo sie ze odwrotnie zamontowalem lacznik elastyczny wału. obrucilem go ale albo nic nie poprawilo sie albo znikomo. poduszki pod silnikiem moglem jedynie uszkodzic w ten sposób ze po wyjeciu skrzyni silnik lekko obalil sie w strone sciany grodziowej i na niej sie oparł. wczesniej zadnego buczenia i wibracji nie bylo.

jesli to sprzeglo to moze w kolejnym miechu kupie komplet sachsa i wymienie. kurde juz wydalem 2 kola na te pierdoły :/

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 25 lipca 2016 - 08:03




#82 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 22 lipca 2016 - 11:23

klata1981,ja bym obstawiał most lub łożyska kół tył,lub opony.

#83 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 22 lipca 2016 - 11:37

most jest nowy po regeneracji takze odpada od razu. lozyska mogly by sie uszkodzic tak z dnia na dzien? hmmm nie wiem. kurde kolejny idiotyczny przypadek :/

buczenie jest tylko przy dodawaniu gazu na 3 i 4 przy ok 40 / 65 km/ h

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 25 lipca 2016 - 08:02


#84 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 22 lipca 2016 - 18:38

Nie "most" a dyfer a jest to możliwe jak jest za "ciasno" złożony chodzi o wałek atakujący pod obciążeniem będzie buczał...sprawdz przy tych samych prędkościach ale bez obciążenia np. z górki

#85 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 22 lipca 2016 - 20:06

Łożyska kół to nie będą bo one buczą bardziej im szybciej jedziesz. Albo buczą na zakrętach. Ew. sprawdź czy nakrętki półosi są dokręcone 220 Nm jeśli je ruszałeś ostatnio.

#86 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 22 lipca 2016 - 20:18

buczy dokladnie na 3 w przedziale od ok nawet 30 do 50 i na 4 gdy wrzucam zwykle przy 50 tak to równo 70 km /h na równym. dzisiaj zrobilem ponad 400 km i by sie troche ustrzec od buczenia to przeskakuje ten zakres czyli wyzej ciagne na 3 i wrzucam 4 przy 70.

stawiam na skrzynie. po wymianie lozyska centrujacego walek sprzeglowy znow lata mi gdy ruszam ze sprzegla lub gdy nie dodam odpowiedniej dawki gazu. lata wszystko w skrzyni.

nic. bede szukal majstra od regeneracji skrzyń.

nakretki połosi? tam sa śruby :D

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 25 lipca 2016 - 08:02


#87 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 22 lipca 2016 - 20:34

Wyświetl postUżytkownik klata1981 dnia 22 lipca 2016 - 20:18 napisał

nakretki połosi?

Mówię o nakrętce 12 ząbkowej przy kole.

#88 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 22 lipca 2016 - 20:43

aaaaaa ona byla dokrecana przez ludzi co regenerują dyfry wiec teraz nie ruszalem jej. wczesniej przy moim starym dyfrze bawilem sie z nia :D

Dołączona grafika

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 25 lipca 2016 - 08:01


#89 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 22 lipca 2016 - 22:23

Akurat to nie ma znaczenia wg mnie...

#90 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 24 lipca 2016 - 11:09

czytalem w innym watku ze koles zmienil cale sprzeglo i pomoglo. moze u mnie tarcza sprzegla padnieta bo podczas wymiany skrzyni dalem tez inna moja uzywana tarcze sprzegla. docisk i lozysko LUKa zostawilem.

udalo mi sie odebrac od mechanika moja stara skrzynie co byla na aucie jak je kupowalem. dal bym ja do regeneracji, kupil nowy tlumik drgan walu i nowe sprzeglo sachsa oraz od razu nowe lozysko centrujace walek sprzeglowy bo na szybko kupilem CX za 3 zdl hehe








Podobne tematy Zwiń