Skocz do zawartości




[W201] Carl00s 1.8 1990 "Czorna Suka"


326 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 czerwca 2017 - 07:55

carl00s, czym od środka będziesz zabezpieczał próg?



#62 Offline   carl00s


  • Postów: 2 004
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 czerwca 2017 - 11:50

Tectyl ML. Chcialem Mike'a Sandersa tluszcz do progow, ale okazuje sie ze podgrzanie Tectylu juz po wtrysnieciu w miejsce naprawy znacznie podnosi jego mozliwosc penetracji i "zalewania" kazdej mozliwej dziurki. Wiec bedzie Tectyl.

#63 Offline   carl00s


  • Postów: 2 004
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 lipca 2017 - 16:45

POST EDYTOWANY PO MIGRACJI Z PB.

OK, w końcu coś podłubałem w wozie. Idzie to jak krew z nosa, bo wiecznie coś - jak nie praca w trasie, to żona płacze, że mnie wiecznie nie ma...
Ale udało się zrobić trochę.


Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika






#64 Offline   carl00s


  • Postów: 2 004
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 lipca 2017 - 16:56

Dalsza część programu:

Zawieszenie przednie "musi odejść".

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#65 Offline   Aero


  • Postów: 367
  • Na forum od: 04 lis 2011
  • Miejscowość: Beskidy
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 300 TE 89'

Napisano 03 lipca 2017 - 07:25

Stał się jeden z najprzyjemniejszych tematów do śledzenia na forum, szacunek.

Z ciekawości - dlaczego po wyczyszczeniu np mocowań wahaczy i gniazd pod sprężyny opędzlowałeś je minią a nie jakimś podkładem epoksydowym? Tak samo ciekawią mnie same wahacze, dlaczego nie piasek + proszek tylko minia i spray (jak mniemam)? Pytam w celach edukacyjnych, nie czepiam się i liczę na wyczerpującą odpowiedź :E

A nie, w sumie to jednej rzeczy muszę się przyczepić...

Wyświetl postUżytkownik carl00s dnia 02 lipca 2017 - 16:45 napisał

Zrobienie takiej małej łatki zajmuje średnio godzinkę - półtora.

Czyli dokładnie tyle samo ile otwarcie jednego zdjęcia dzięki Twojemu związkowi ze "zdjęciowiadrem". :czerwona:

#66 Offline   carl00s


  • Postów: 2 004
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 lipca 2017 - 09:26

Związek mój ze "Zdjeciowiadrem" będzie podlegał weryfikacji w najbliższym czasie, głównie ze względu na zmianę polityki serwisu. Szybkość ostatnio woła o pomstę do nieba, ale o tym akurat uprzedzali - mają jakąś pierestrojkę w serwerach.

Odpowiadając - to nie jest minia. Tzn wygląda jak minia, ale jest to dwuskładnikowa poliuretanowa farba podkładowa zawierająca inhibitory korozji rodem z przemysłu stoczniowego. Niestety, skorupy wozu do piaskowania nie oddam, w garażu nie będę sobie robił chlewu, wcześniej skorodowane miejsca były pokryte cortaninem, ale wolę mieć pewność, że nic tam nie wylezie za kilka lat. Farba spełnia więc tę samą rolę co epoksyd. Przewaga jest taka, że warstwa tej farby ma dużo wyższą odporność mechaniczną niż epoksyd, oraz jest ciut grubsza. To pozwala wyeliminować konieczność zabezpieczenia epoksydu kolejną warstwą, np. podkładu akrylowego, który znany jest z tego, że lubi chłonąć różne rzeczy, wilgoć itp. A tutaj kładę czarną farbę poliuretanową w dwóch warstwach (na zdjęciu pierwsza, nie miałem już czasu na drugą, przy poliuretanie ważne są czasy miedzy warstwami) i mam spokój bez konieczności dodatkowego zabezpieczenia. Oczywiście całość będzie zalana jeszcze tectylem ML, ale to już po złożeniu na gotowo z wahaczami i tulejami w gniazdach. A smarowane jest z pędzla, bo farb tych nie wolno rozcieńczać, a nie posiadam pistoletu ze zbiornikiem ciśnieniowym, który umożliwiłby natrysk. Zresztą - pędzel jest OK. A piaskowanie sobie odpuściłem, bo wahacze miały tylko nalot, nie było konkretniejszych wżerów - więc ekonomicznie nie było to uzasadnione.

#67 Offline   Aero


  • Postów: 367
  • Na forum od: 04 lis 2011
  • Miejscowość: Beskidy
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 300 TE 89'

Napisano 05 lipca 2017 - 07:00

Hej carl00s, dzięki za odpowiedź. A nazywa się to jakoś? Gdzie można to dostać?

#68 Offline   carl00s


  • Postów: 2 004
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 lipca 2017 - 08:17

Czarna to Sigmadur 550H, podkład niestety nie wiem, bo "ukręcili" mi to znajomi do "opakowań zastępczych". Ten co mi ją "ukręcił" twierdził, że to linia przemysłowa, dostają to w hobokach na których jest tylko naklejka, że "zabija drzewo i rybę".

#69 Offline   biszkopt


  • Postów: 887
  • Na forum od: 27 wrz 2013
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:124 300 CE-24

Napisano 05 lipca 2017 - 19:44

Fajna robota.

#70 Offline   carl00s


  • Postów: 2 004
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 lipca 2017 - 22:37

Popracowałem w ten weekend ociupinkę.

Kupiłem nową zabawkę:

Dołączona grafika


Pomogła przygotować wahacze na montaż sworzni i tulei.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zaimprowizowany ściągacz sprawdził się o wiele wygodniej niż prasa hydrauliczna.

Dołączona grafika

To jest bardzo istotne.

Dołączona grafika

Więc nie żałowałem.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Wahacze od razu powieszone w gniazdach.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika








Podobne tematy Zwiń