BV daja biale swiatlo a jak jeszcze sie je stjunguje
1
124E robimy lepsze światło
Rozpoczęty przez Rob, mar 01 2007 21:23
135 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 02 marca 2007 - 00:05
#52
Napisano 02 marca 2007 - 00:36
RobE124, takie podejscie do tematu mi sie podoba
Czekamy na fotorelacje z ladnym opisem dla potomnych
Czekamy na fotorelacje z ladnym opisem dla potomnych
#53
Napisano 02 marca 2007 - 00:39
EssiRS napisał:
Czekamy na fotorelacje z ladnym opisem dla potomnych
Działam cały czas. Już wiem że po podpięciu obwodu z przekanikami bedzie sygnalizacja przepalonych żarówek. Ale spoko, wiem jak to oszukac :cool:
#54
Napisano 02 marca 2007 - 00:46
jackie01, kup przekaźniki od świateł np. od poldka (bo chyba najtańsze) i problem rozwiązany.
...wydłubać
Przekaźniki można dać dwa, po sztuce na obwód. W zupełności wystarczy, a i do upalenia mniej będzie .
Cytat
wiem jak to oszukac
Przekaźniki można dać dwa, po sztuce na obwód. W zupełności wystarczy, a i do upalenia mniej będzie .
#55
Napisano 02 marca 2007 - 00:48
pawel63 napisał:
Przekaźniki można dać dwa, po sztuce na obwód. W zupełności wystarczy, a i do upalenia mniej będzię
#56
Napisano 02 marca 2007 - 00:49
pawel63 napisał:
...wydłubać .
No prawie, jest potrzebna ingerencja w sterownik tego urządzenia sygnalizującego.
A co do ilości przekaźników to dopytam bo elektrykiem nie jestem, ale generalnie będą potrzebne 2 lub najwyżej 4
#57
Napisano 02 marca 2007 - 00:51
KAMILW124, a opornik wpiety szeregowo nie pomoze ??
#58
Napisano 02 marca 2007 - 00:52
Sterownik trzeba będzie w jakiś sposób emulować. Tylko czy wtedy będzie pełnił swoją rolę czy tylko nie będzie dawał po oczach?
EDIT:KAMILW124, dokładnie jak radzi Jacek. Zmierz oporność obwodu z żarówką i potem dobrać opornik .
EDIT:KAMILW124, dokładnie jak radzi Jacek. Zmierz oporność obwodu z żarówką i potem dobrać opornik .
#59
Napisano 03 marca 2007 - 08:55
Przeczytałem cały wątek i moim skromnym zdaniem ingerencja w instalację elektryczną mercedesów budowanych w latach 80tych jest lekkim nietaktem. Pamiętajcie że to Mercedes-Benz - symbol najwyższej jakości z tamtych czasów. Nie chwaląc się absolutnie, jako elektryk samochodowy, naprawiłem już setki pojazdów różnej maści, a stare mercedesy robiłem tylko wtedy kiedy ktoś je popsuł. Reasumując M-B to jedne z najlespiej wykonanych i zaprojektowanych instalacji elektrycznych w samochodach. Pomysł z przekaźnikami przy reflektorach nie podoba mi się jeszcze z jednego względu, a mianowicie wilgoć - po roku i tak wszystko zgnije choćbyście nie wiem jak się starali żeby to poizolować i cały misterny plan weźmie w łeb.
#60
Napisano 03 marca 2007 - 10:25
a co z kontrolka przepalonej zarowki? czy przypadkiem nie bedzie swiecic caly czas
mbsly http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/drive.gif
mbsly http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/drive.gif
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Które radio Becker najlepsze? |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | maciek500 |
|
|
|
[w124] gruszki nivo które lepsze LEMFORDER czy FEBI? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | frykas |
|
|
|
[w201/w124] Tylne lewe światło postojowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Zielonalatarnia |
|
||
[w124] Trzecie światło stopu |
Modyfikacje,Tuning | Janwno |
|
||
Najlepsze modele Mercedesa Sprintera CDI |
Pozostałe modele | mecio |
|