Termostatu przed wahlerem nie sprawdzałem, uznałem że skoro bez chłodnicy złapał temperaturę a z chłodnicą nie łapie to jest uszkodzony, mam go na warsztacie mogę sprawdzić, z ciekawości jutro sprawdzę
Też mam wrażenie jakbym sam szopkę odstawiał, ale serio jest tak jak napisałem,
tak pomyślałem, może korek jest uszkodzony? i za szybko upuszcza ciśnienie w układzie? Jakie powinien mieć ciśnienie otwarcia, 1.4kpa ?
0
[W124] Problem z niskÄ… temperaturÄ… 250d 66kW
Rozpoczęty przez Xxxkubek, lis 22 2017 23:08
33 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 28 listopada 2017 - 23:32
#22
Napisano 29 listopada 2017 - 11:41
Korek? Ja pod korkiem (a też 2.5D) mam wężyk do upuszczania ciśnienia, więc raczej nie tędy droga.
#23
Napisano 03 grudnia 2017 - 22:14
Użytkownik w0jta5 dnia 25 listopada 2017 - 10:38 napisał
Wg mnie to niemożliwe żeby w trasie temp. wzrastała przy otwartym termostacie. (...)
Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 03 grudnia 2017 - 22:14
#24
Napisano 04 grudnia 2017 - 15:26
Proste, więcej zimnego powietrza wpada na chłodnicę i wychładza już i lak ledwo nagrzany płyn. Czysta fizyka.
Ale jedno mnie zastanawia - u kolegi, z pominięciem chłodnicy temperaturę odpowiednią trzyma, czy tylko się nagrzewa do odpowiedniej i kolega gasi silnik, żeby nie przegrzać? Bo jeśli trzyma, to cóż... jest ciekawie.
Ale jedno mnie zastanawia - u kolegi, z pominięciem chłodnicy temperaturę odpowiednią trzyma, czy tylko się nagrzewa do odpowiedniej i kolega gasi silnik, żeby nie przegrzać? Bo jeśli trzyma, to cóż... jest ciekawie.
#25
Napisano 05 grudnia 2017 - 14:01
Ogólnie ciekawy przypadek pare razy układ się czyściło w różnych mercedesach i z tego co pamiętam to na postoju żeby i chłodnice czyściło to się termostat wyciągało i się zagrzewał grubo grubo ponad 40st diesel to i pod 80 podchodził...
#26
Napisano 06 grudnia 2017 - 23:53
Jak pomijałem chłodnicę gdy złapał jakies 85* zgasiłem go, uznałem, że puszczał stary termostat i go zmieniłem, bo tak na logikę wychodziło
Podczas jazdy jak jest 40* to nie spadnie poniżej, ale jeśli złapie 50* to bardzo łatwo spada do 40*
Podczas jazdy jak jest 40* to nie spadnie poniżej, ale jeśli złapie 50* to bardzo łatwo spada do 40*
#28
Napisano 10 grudnia 2017 - 23:20
Zmienilem licznik, niby to samo, lecz gdy sie porusza kablami, wskazówka pokazuje różne wartości, po okolo godzinie pracy silnika na wolnych obrotach, wskazowka pokazywala w maksymalnym polozeniu niecale 90* zastanawia mnie tylko fakt, dlaczego po pominieciu chlodnicy wskaznik pokazalywal ok, czyzby akurst tak się ulozyly przewody i zbiegiem okoliczności pokazywal dobrze? Spowrotem auto idzie do elektryka, niech szuka czego wcześniej nie znalazł
#29
Napisano 14 grudnia 2017 - 12:45
Jednak to nie to, co prawda porobil przewody, bo byly przetarte lecz nadal trzyma temperaturę 40-50stopni maks, poda mi ktoś numer oryginalnego czujnika temperatury? Moze w sklepie dali mi zły bądź uszkodzony
#30
Napisano 16 grudnia 2017 - 00:17
Wymieniony jeszcze raz czujnik temperatury, wszystko ok, temat do zamkniÄ™ciaí ½í¸‰
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Luźna wtyczka za akumulatorem 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[W124] 250d obroty silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | piterus |
|
|
|
[w124] 250D - Wymiana świec żarowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | karaquan |
|
||
Jaki akumulator do 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|