Skocz do zawartości




- - - - -

[M104] problemy z uruchomieniem silnika


34 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   marjas


  • Postów: 91
  • Na forum od: 09 kwi 2014
  • Miejscowość: Luboń
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:VW 1303S

Napisano 11 grudnia 2019 - 20:42

Właśnie przerzucilem m104, także też mam 6 cylindrów. Przepustnice z niego wyciagalem.

Z błędami właśnie ciężko bo skasowalem wszystkie i teraz wyszedł tylko 49 - pin 87u na srebrnym.



#32 Offline   Sid


  • Postów: 426
  • Na forum od: 28 lip 2013
  • Miejscowość: Piaseczno
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 11 grudnia 2019 - 22:25

Wyświetl postUżytkownik marjas dnia 11 grudnia 2019 - 20:42 napisał

Właśnie przerzucilem m104, także też mam 6 cylindrów. Przepustnice z niego wyciagalem.

łoł, no to do 190ki sześć garów zmieściło się tam ??? No bo z opisu profilu tak wynika 201ka jest. A masz M104 na pełnym wtrysku teraz no to to samo mamy. A przepustnica z czarnym deklem czy plastikowym?? Zastanawiam się tylko jak "bezpiecznie" odłączyć linke/ciegna bo jest ASD i trochę więcej niż w manuału, a nie chce sobie dorobić dodatkowego problemu z ustawianiem później cięgiel - wiem, zdemontować a później tak samo założyć w odwrotnej kolejności bez zbędnego kręcenia niż tyle ile do zdjęcia- fotki porobic trzeba i mniej komplikacji później jest :):).

Wyświetl postUżytkownik marjas dnia 11 grudnia 2019 - 20:42 napisał

Z błędami właśnie ciężko bo skasowałem wszystkie i teraz wyszedł tylko 49 - pin 87u na srebrnym.

Hmmm no to albo go reanimować - ktoś z wiedza i umiejętnościami dobrymi, albo kupić nowy Tructrek-a jest za jakieś 150 zeta w Autopartnerze

#33 Offline   Sid


  • Postów: 426
  • Na forum od: 28 lip 2013
  • Miejscowość: Piaseczno
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 11 grudnia 2019 - 22:27

No toi mnie pocieszyłeś z tym demontażem, czyli nie muszę zdejmować kolektora tylko dolot od filtra i...no właśnie czy rezonator - to czarne pudło z kolektora ssącego co sobie jest obok "kalosza" dolotu powietrza na przepustnice też zdejmowałeś, czy tylko dolot powietrza-kanał płaski i tyle ??? Kurcze nie pamietam jak to demontowałem, ale zapytać nie szkodzi :):)

#34 Offline   marjas


  • Postów: 91
  • Na forum od: 09 kwi 2014
  • Miejscowość: Luboń
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:VW 1303S

Napisano 12 grudnia 2019 - 00:51

Trochę przerobić musiałem, ale się zmieścił. Tylko wkurzam się że cały czas kuleje, a niby wszystko podłączone. Srebrny zamówiłem nowy... czekam.

Przepustnice mam prostą z czarnym plastikiem. Odkrecalem ta puszke z klapką z kolektora, potem przepustnice. Łatwo wychodzi :)

Zobaczę co będzie jak przyjdzie przekaznik, ale powoli dochodzę do wniosku że problem jest ze sterownikiem...

#35 Offline   Sid


  • Postów: 426
  • Na forum od: 28 lip 2013
  • Miejscowość: Piaseczno
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 12 grudnia 2019 - 17:22

Wyświetl postUżytkownik marjas dnia 12 grudnia 2019 - 00:51 napisał

Trochę przerobić musiałem, ale się zmieścił. Tylko wkurzam się że cały czas kuleje, a niby wszystko podłączone. Srebrny zamówiłem nowy... czekam.

Hmm, trochę więcej chyba niż trochę, no ale :):) chce jechać :):) ale manuału ??

Wyświetl postUżytkownik marjas dnia 12 grudnia 2019 - 00:51 napisał

Przepustnice mam prostą z czarnym plastikiem. Odkręcałem ta puszke z klapką z kolektora, potem przepustnice. Łatwo wychodzi :)

No to mam taka nadzieje a teraz wiem, że tak łatwiej ma wyjść tylko mam jeszcze zagwozdkę z cięgnami jak je tam uwolnić od przepustnicyt. Ty masz tą z plastikowym deklem czarnym czyli sterownik ten spod nóg pasażera z W124 - T/LLR E-Gas (z ASRem)?? - do niej bo ten bez E-Gas to nie ten albo on jet do bez ASRu tylko tempomat/ASD. Raczej nie pomieszałem :):).

Wyświetl postUżytkownik marjas dnia 12 grudnia 2019 - 00:51 napisał

Zobaczę co będzie jak przyjdzie przekaznik, ale powoli dochodzę do wniosku że problem jest ze sterownikiem.

A jaki przekaźnik i za ile /skąd ??

Kurcze ja będę musiał wydobyć tę swoja i mam już stek informacje pewnych 100%, właśnie zdobyłem je. Co sprawdzić, jak i na co uważać/sprawdzać/ poprawić. Zawsze jakoś dociekam i mam info :):). Przekazałem już koledze, i on już z tym wie dokładniej którędy i jak naprawić ewentualnie. No to już jestem po jaśniejszej stronie mocy :hooray:








Podobne tematy Zwiń