Właśnie przerzucilem m104, także też mam 6 cylindrów. Przepustnice z niego wyciagalem.
Z błędami właśnie ciężko bo skasowalem wszystkie i teraz wyszedł tylko 49 - pin 87u na srebrnym.
1
[M104] problemy z uruchomieniem silnika
Rozpoczęty przez lotas, lut 12 2018 22:26
34 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 11 grudnia 2019 - 20:42
#32
Napisano 11 grudnia 2019 - 22:25
Użytkownik marjas dnia 11 grudnia 2019 - 20:42 napisał
Właśnie przerzucilem m104, także też mam 6 cylindrów. Przepustnice z niego wyciagalem.
łoł, no to do 190ki sześć garów zmieściło się tam ??? No bo z opisu profilu tak wynika 201ka jest. A masz M104 na pełnym wtrysku teraz no to to samo mamy. A przepustnica z czarnym deklem czy plastikowym?? Zastanawiam się tylko jak "bezpiecznie" odłączyć linke/ciegna bo jest ASD i trochę więcej niż w manuału, a nie chce sobie dorobić dodatkowego problemu z ustawianiem później cięgiel - wiem, zdemontować a później tak samo założyć w odwrotnej kolejności bez zbędnego kręcenia niż tyle ile do zdjęcia- fotki porobic trzeba i mniej komplikacji później jest :).
Użytkownik marjas dnia 11 grudnia 2019 - 20:42 napisał
Z błędami właśnie ciężko bo skasowałem wszystkie i teraz wyszedł tylko 49 - pin 87u na srebrnym.
Hmmm no to albo go reanimować - ktoś z wiedza i umiejętnościami dobrymi, albo kupić nowy Tructrek-a jest za jakieś 150 zeta w Autopartnerze
#33
Napisano 11 grudnia 2019 - 22:27
No toi mnie pocieszyłeś z tym demontażem, czyli nie muszę zdejmować kolektora tylko dolot od filtra i...no właśnie czy rezonator - to czarne pudło z kolektora ssącego co sobie jest obok "kalosza" dolotu powietrza na przepustnice też zdejmowałeś, czy tylko dolot powietrza-kanał płaski i tyle ??? Kurcze nie pamietam jak to demontowałem, ale zapytać nie szkodzi :)
#34
Napisano 12 grudnia 2019 - 00:51
Trochę przerobić musiałem, ale się zmieścił. Tylko wkurzam się że cały czas kuleje, a niby wszystko podłączone. Srebrny zamówiłem nowy... czekam.
Przepustnice mam prostą z czarnym plastikiem. Odkrecalem ta puszke z klapką z kolektora, potem przepustnice. Łatwo wychodzi
Zobaczę co będzie jak przyjdzie przekaznik, ale powoli dochodzę do wniosku że problem jest ze sterownikiem...
Przepustnice mam prostą z czarnym plastikiem. Odkrecalem ta puszke z klapką z kolektora, potem przepustnice. Łatwo wychodzi
Zobaczę co będzie jak przyjdzie przekaznik, ale powoli dochodzę do wniosku że problem jest ze sterownikiem...
#35
Napisano 12 grudnia 2019 - 17:22
Użytkownik marjas dnia 12 grudnia 2019 - 00:51 napisał
Trochę przerobić musiałem, ale się zmieścił. Tylko wkurzam się że cały czas kuleje, a niby wszystko podłączone. Srebrny zamówiłem nowy... czekam.
Hmm, trochę więcej chyba niż trochę, no ale :) chce jechać :) ale manuału ??
Użytkownik marjas dnia 12 grudnia 2019 - 00:51 napisał
Przepustnice mam prostą z czarnym plastikiem. Odkręcałem ta puszke z klapką z kolektora, potem przepustnice. Łatwo wychodzi
No to mam taka nadzieje a teraz wiem, że tak łatwiej ma wyjść tylko mam jeszcze zagwozdkę z cięgnami jak je tam uwolnić od przepustnicyt. Ty masz tą z plastikowym deklem czarnym czyli sterownik ten spod nóg pasażera z W124 - T/LLR E-Gas (z ASRem)?? - do niej bo ten bez E-Gas to nie ten albo on jet do bez ASRu tylko tempomat/ASD. Raczej nie pomieszałem :).
Użytkownik marjas dnia 12 grudnia 2019 - 00:51 napisał
Zobaczę co będzie jak przyjdzie przekaznik, ale powoli dochodzę do wniosku że problem jest ze sterownikiem.
A jaki przekaźnik i za ile /skąd ??
Kurcze ja będę musiał wydobyć tę swoja i mam już stek informacje pewnych 100%, właśnie zdobyłem je. Co sprawdzić, jak i na co uważać/sprawdzać/ poprawić. Zawsze jakoś dociekam i mam info :). Przekazałem już koledze, i on już z tym wie dokładniej którędy i jak naprawić ewentualnie. No to już jestem po jaśniejszej stronie mocy
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|