Skocz do zawartości




* * * * * 3 głosy

[W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy



1626 odpowiedzi w tym temacie

#1481 Offline   Mati046


  • Postów: 15
  • Na forum od: 29 sie 2017
  • Miejscowość: Andrychów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W201 3.0E - M103

Napisano 22 sierpnia 2018 - 15:28

https://www.youtube....h?v=yYqhg9spjfU
Jakby nie było wiadomo jak sprawdzić czujnik położenia wału to proszę bardzo.



#1482 Offline   kastor4001


  • Postów: 15
  • Na forum od: 21 maj 2015
  • Miejscowość: Lipno
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 sierpnia 2018 - 16:56

Falowanie ustawilmłem pokrętłem przy przepustnicy, obroty trzyma ładnie ale problem gaśniecia po nagrzaniu jest nadal z tym że auto dość dlugo pracowało i nic aż tu nagle wróciło, zaraz wybadam gdzie jest ten czujnik i go ja warsztat, zobaczymy. Układ wn nowy

Użytkownik kastor4001 edytował ten post 22 sierpnia 2018 - 16:58


#1483 Offline   kastor4001


  • Postów: 15
  • Na forum od: 21 maj 2015
  • Miejscowość: Lipno
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 sierpnia 2018 - 15:54

Czujnik położenia eału niby działa, odporność wynosi 839 ale nie wiem jaka powinna być wartość, odpaleniu to już nawet nie trzyma na ssaniu tylko od razu wolne obroty, nie mam pojęcia, czy ktoś mógłby mi pomóc to naprawić na miejscu? U mnie w okolicy nie ma mechaników są tylko wymieniacze

#1484 Offline   kastor4001


  • Postów: 15
  • Na forum od: 21 maj 2015
  • Miejscowość: Lipno
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 sierpnia 2018 - 16:13

Muszę dodać że po odlaczeniu silniczka krokowego falowanie obrotów istaje i silnik nie dodaje sobie juz sam gazu.

Kolejna zależność: po zdjęciu pokrywy filtra nie ma mowy o falowaniu obrotów. Po założeniu falowanie momentalnie wraca

Użytkownik kastor4001 edytował ten post 23 sierpnia 2018 - 16:31


#1485 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 23 sierpnia 2018 - 21:15

Sprawdź za akumulatorem jaki masz komputer ECU,prawdopodobnie masz nieszczelności,sprawdzałeś te gumowe rurki ?jak jest filtr jest ,to mocniej ciągnie powietrze i jak masz nieszczelności to zaciąga,jak niema filtra lżej ciągnie ,dlatego nie faluje.

#1486 Offline   kastor4001


  • Postów: 15
  • Na forum od: 21 maj 2015
  • Miejscowość: Lipno
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 sierpnia 2018 - 10:09

Nie widzę tam żeby był jakiś numer jedyny numer jaki udało mi się odczytać to ten z urządzenia obok srebrnego przekaźnika takie czarne pudełko ale to raczej sterownik nie jest. Wszystkie przewody podciśnienia sprawdzone i są ok. Sam juz nie wiem co może być więc mercedes już chyba z mojego garażu długo nie wyjedzie.

#1487 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 25 sierpnia 2018 - 00:27

ECU to jest ten największy sterownik za akumulatorem. Czym kręciłeś przy przepustnicy? Tam bym nic nie dotykał. Rozchodzi się tutaj o uszczelnienie dolotu powietrza i ustawienie odpowiedniej mieszanki paliwa. Jak dalej nie znajdziesz ECU to zrób zdjęcie tego co masz za akumulatorem. A korektor ustaw z powrotem na pozycję S

#1488 Offline   kastor4001


  • Postów: 15
  • Na forum od: 21 maj 2015
  • Miejscowość: Lipno
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 sierpnia 2018 - 14:15

Korektor na pozycji S. Numer ecu 005 545 2132 czy to ten? Jest jeszcze drugi numer naal tym urządzeniu a mianowicie 0 265 101 018. Za tym jest jeszcze jedno urządzenie numerach 0 280 800 392. Ke 0035 bosh

Użytkownik kastor4001 edytował ten post 25 sierpnia 2018 - 14:41


#1489 Offline   skarivalderama


  • Postów: 24
  • Na forum od: 18 sie 2014
  • Miejscowość: Kielce
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 25 sierpnia 2018 - 18:01

Witam. Moje auto to W201 1.8 z LPG. Auto nie chce zagadać, przy ostatniej próbie rozruchu,zadymił z kolektora ssącego. Może ktoś z forumowiczów naprowadzi mnie gdzie szukać przyczyny.

#1490 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 25 sierpnia 2018 - 19:39

Wyświetl postUżytkownik kastor4001 dnia 25 sierpnia 2018 - 14:15 napisał

0 280 800 392. Ke 0035 bosh
To Ecu masz ok.
https://i.imged.pl/o...-4202191032.jpg

[img]https://i.imged.pl/w...-3041042539.jpg[img]@

te rurki
sprawdzałeś?

Użytkownik melfio1 edytował ten post 25 sierpnia 2018 - 19:50









Podobne tematy Zwiń