3
[W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy
Rozpoczęty przez Jakub95, gru 04 2013 21:22
1626 odpowiedzi w tym temacie
#1471
Napisano 24 lipca 2018 - 13:52
Przepraszam, że zapytam ale gdzieś tutaj była ładnie opisana regulacja KE łącznie z miernikiem wypełnienia (UT107?), jaki warto kupić - nie mogę tego znaleźć,, a gdzieś mi to kiedyś mignęło. Muszę wymienić potencjometr klapy w 190-tce i przy okazji wyregulowałbym, bo pali na zimno na dotyk, ale jak jest ciepły to czasami nie chce a i śmiga ciut mniej żwawo.
#1473
#1474
Napisano 28 lipca 2018 - 09:08
Ktoś podpowie jak sprawdzić ciśnienie rozdzielacza w dolnych i górnych komorach? Niestety nie znalazłem żadnego tutoriala. Dodam że ciśnienie pompy paliwa to 5.5-5.6 bara. Zmieniłem nawet całego KE-Jeta i nadal to samo.
#1475
Napisano 01 sierpnia 2018 - 08:40
dupczak, wszystko znajdziesz w ksiązce Poradnik serwisowy: Układ wtryskowy KE-Jetronic - diagnostyka
http://www.sklep.aut...iagnostyka.html ewentualnie poszukaj z dopiskiem .pdf lub odezwij się na PW z adresem e-mail.
http://www.sklep.aut...iagnostyka.html ewentualnie poszukaj z dopiskiem .pdf lub odezwij się na PW z adresem e-mail.
#1476
Napisano 21 sierpnia 2018 - 16:24
Witam, jestem świeżym posiadaczem w201 1.8 z 1991 roku. Oznaczenie silnika m102.910 z katalizatorem. Auto nie posiada lpg. Przyjechałem nim z niemiec, trzymało moc i pięknie rozwijało prędkości autostradowe aż tu nagle po dojechaniu do domu falowanie obrotów dlawienie się i zgasł. Silnik nie zapalał aż do ostygniecia po 10 minutach zapalił przejechal 1km i zgasł i tak w kółko. Po przestawieniu ezl kat na pozycje 5 falowanie obrotów ustało jednak po mocnym nagrzaniu auto nie zapala a jak juz zapali to podczas jazdy troche szarpie. Dodam że temperatura na wolnych obrotach dochodzi do momentu zalaczenia wentylatora i spada, podczas jazdy jest ok. Podcisnienie sprawdzane, jest ok. Jestem z lipna w kujawsko pomorskim czy jest ktos kto moze mi pomóc?
#1477
Napisano 21 sierpnia 2018 - 19:07
Wszystko wskazuje na wykończony czujnik położenia wału korbowego, w Mercedesie ojca były bardzo podobne objawy, jak silnik dochodził w korkach do 100 st. C to gasł, kilka minut postoju i wtedy udawało się go uruchomić.
#1478
Napisano 21 sierpnia 2018 - 19:43
kastor4001, ja bym wymienił ukła WN kable ,kopółka,świece,i posprawdzaj sprężynki od cięgna gazu,czy cięgno dociska te czarne kółeczko ,i sprężynke przy przepustnicy ,czujnik co kolega pisze można od góry wykręcić ,na pewno jest bródny,ale czy popsuty ,.można go sprawdzić samemu miernikiem ,jest opisane na forum ile tam ohm powinien mieć.Musisz posłuchać,czy pompe paliwa słychać jak nie pali,jak słychać to sprawdź czy jest iskra
Użytkownik melfio1 edytował ten post 21 sierpnia 2018 - 19:50
#1479
Napisano 21 sierpnia 2018 - 20:14
Pompka działa, przynajmniej ją słychać. Jutro przyjdzie nowy układ WN oraz filtry. Falowanie obrotów po ostygnięciu wróciło. Jutro zobaczę też ten czujnik i gi wyczyszcze. Dziękuję za szybką odpowiedź. A czy jest ktoś kto mieszka blisko mnie?
Użytkownik kastor4001 edytował ten post 21 sierpnia 2018 - 20:15
#1480
Napisano 22 sierpnia 2018 - 06:06
Falowanie obrotów jest przeważnie z powodu lewego powietrza ,zdejmij filtr powietrza i sprawdź wszystkie gumowe rurki ,szczegulnie tą rurkę U ,wszystko jest opisane na forum .
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|