No no, 10% tolerancji, odłącze gaz i wyreguluje jeszcze raz na PB mieszanke i potencjometr, może przyniesię poprawę.
0
481 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 28 października 2014 - 05:40
#32
Napisano 28 października 2014 - 07:25
Jak chcesz jeździć na gazie to dlaczego regulujesz na zdemontowanym mikserze ? Po jego montażu mieszanka się zmieni.
#33
Napisano 29 października 2014 - 05:52
Będe jeździł na gazie ale narazie chcę znaleźć przyczynę tych spadków przy rozgrzewaniu się silnika. To że mieszanka się zmieni po założeniu miksera to wiadomo.
#34
Napisano 29 października 2014 - 09:43
Cytat
Przy trzymanych 2,5 tyż możesz mieć 40 % 50% jak i 60% i to są prawidłowe nastawy . Osobiście mam 45 około
przy temperaturze silnika ?jakiej ?
#35
Napisano 29 października 2014 - 14:56
Przyczyna falowania obrotow moze byc rowniez przyspieszacz zaplonu
#36
Napisano 29 października 2014 - 16:13
Użytkownik melfio1 dnia 29 października 2014 - 09:43 napisał
przy temperaturze silnika ?jakiej ?
#37
Napisano 02 listopada 2014 - 19:14
Koledzy mam pytanie czy tam gdzie są śruby potencjometru jest jakiś kanałek lub coś co można uszkodzić ? Zerwałem gwint dokręcając potencjometr później zdjąłem całego KE dziury przewierciłem na wylot nagwintowałem poskładałem a tu lipa mieszanka zrobiła się bogata , silnik tak jakby nie dopalał falować nie faluje ale ma spadki z 50 obr . Nie wiem czy kupić drugi przepływomierz czy coś innego się skopało . Dodam że silnik przed demontażem ładnie pracował a ja chciałem sobie tylko poprawić mocowanie potencjometra bo było nie pewne .
#38
Napisano 14 listopada 2014 - 16:30
Witam, chciałem się podpiąć pod temat bo już sam nie daje rady.
Mam problem z obrotami.Potencjometr ustawiony na 0.7v wypełnienie na 50%.Silnik odpala normalnie ssanie działa do naciśnięcia gazu, po osiągnięciu temperatry ok 80 stopni EHA podnosi obroty do 1500-2000.gdy odepnę lambde obroty wracają do prawidłowych, tak samo gdy nacisnę gaz wtedy na kilka sekund wracają do normalnych a później znowu eha podnosi obroty.Teraz kilka pytań czy programator ma ścianie grodziowej podczas regulacji powinien być ustawiony na S N czy znaczek mercedesa-wogóle czy ma to coś do regulacji bo ogólnie służy do zmiany map w zależności od wartości oktanowej benzyny.Druga sprawa mam uszkodzone podciśnienie od regulatora ciśnienia paliwa czekam na gumke z ASO która w niego w chodzi-dla mnie to wygląda na najbardziej prawdopodobną przyczynę tego problemu.Aha lamda jest nowa, nowy potencjometr(chińczyk sądząc po cenie), nowy czujnik temperatury 4pinowy. Nie wybłyskuje żadnych błędów wysokie spalanie.
Mam problem z obrotami.Potencjometr ustawiony na 0.7v wypełnienie na 50%.Silnik odpala normalnie ssanie działa do naciśnięcia gazu, po osiągnięciu temperatry ok 80 stopni EHA podnosi obroty do 1500-2000.gdy odepnę lambde obroty wracają do prawidłowych, tak samo gdy nacisnę gaz wtedy na kilka sekund wracają do normalnych a później znowu eha podnosi obroty.Teraz kilka pytań czy programator ma ścianie grodziowej podczas regulacji powinien być ustawiony na S N czy znaczek mercedesa-wogóle czy ma to coś do regulacji bo ogólnie służy do zmiany map w zależności od wartości oktanowej benzyny.Druga sprawa mam uszkodzone podciśnienie od regulatora ciśnienia paliwa czekam na gumke z ASO która w niego w chodzi-dla mnie to wygląda na najbardziej prawdopodobną przyczynę tego problemu.Aha lamda jest nowa, nowy potencjometr(chińczyk sądząc po cenie), nowy czujnik temperatury 4pinowy. Nie wybłyskuje żadnych błędów wysokie spalanie.
#39
Napisano 14 listopada 2014 - 18:44
Gumka regulatora nie ma raczej nic do tego . Wypełnienie oscylowało koło 50 % ? . Jak podniesie te obroty to jakie jest wypełnienie ?
#40
Napisano 14 listopada 2014 - 20:13
Witam szanownych kolegów próbuje zreanimować wiązkę elektryczną silnika mimo wymiany kabli do wszystkich czujników na gnieżdzie diagnostycznym miedzy pinem 3-5 na wolnych obrotach miernik wskazuje 14 volt ? kolejne nurtujący temat skąd pobiera się odczyt między pinem 3-5 to znaczy z którego czujnika ? Potencjometr klapy wymieniłem na nowy i ustawiony na 0,7v. Wdzięczny był bym za pomoc w zrozumieniu przyczyn .
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|