#21
Napisano 23 lutego 2015 - 21:43
#22
Napisano 23 lutego 2015 - 21:59
Użytkownik kubad13 dnia 23 lutego 2015 - 21:43 napisał
105 to raczej norma.
Zagrzej auto, postaw gdzieś na parkingu, otwórz maskę i obserwuj, czy się wentylator zapali.
Na termostat i uszczelkę można zrobić testy.
Skoro sprawdzałeś kompresję, to powinieneś mieć punkt odniesienia co do podejrzanych garów - a raczej mechanik by Ci zaznaczył, że coś może być na rzeczy.
#23
Napisano 23 lutego 2015 - 22:00
Użytkownik kubad13 dnia 23 lutego 2015 - 21:43 napisał
Zamiast martwić się na zapas i wymyślać skomplikowane przyczyny weź najpierw i zdiagnozuj na ile wskazania w kokpicie pokrywają się z rzeczywistością. W pierwszej kolejności zmierz rezystancję czujnika temperatury i porównaj ją w kilku punktach z charakterystyką tego czujnika z serwisówki bądź z forum.
#24
Napisano 24 lutego 2015 - 15:45
#25
Napisano 24 lutego 2015 - 16:07
#26
Napisano 24 lutego 2015 - 16:07
Użytkownik w0jta5 edytował ten post 05 marca 2015 - 11:11
#27
Napisano 24 lutego 2015 - 18:54
Użytkownik kubad13 dnia 24 lutego 2015 - 15:45 napisał
Użytkownik kubad13 dnia 24 lutego 2015 - 16:07 napisał
Jedyne co przychodzi mi do głowy, że masz nie seryjny zbiorniczek wyrównawczy, bądź zaślepiony odpowietrznik seryjnego zbiorniczka.
Wtedy mógłbyś podejrzewać nie odpowietrzony układ, ale jeżeli jest to seria, to takiej możliwości nie ma.
Strategia na wymiany "w ciemno" jest zgubna. Zamiast kupować termostat, najpierw sprawdzasz obecny, sprawdzasz włączanie wentylatora, sprawdzasz poprawność wskazania czujników (w kolejności jaka Ci się podoba, niema znaczenia) - albo wymieniasz wszystko i okazuje się, że jest dalej to samo, bo wskaźnik na liczniku zrobił Cię w balona.
Albo podchodzisz konkretnie do sprawy, albo ja opuszczam temat, a Ty sobie wymieniaj w ciemno pół auta i trać kasę.
Czegoś nie wiesz - pytasz - albo ja będę wiedział, albo ktoś inny.
#28
Napisano 24 lutego 2015 - 20:45
Użytkownik JuR dnia 24 lutego 2015 - 18:54 napisał
Jedyne co przychodzi mi do głowy, że masz nie seryjny zbiorniczek wyrównawczy, bądź zaślepiony odpowietrznik seryjnego zbiorniczka.
Wtedy mógłbyś podejrzewać nie odpowietrzony układ, ale jeżeli jest to seria, to takiej możliwości nie ma.
Strategia na wymiany "w ciemno" jest zgubna. Zamiast kupować termostat, najpierw sprawdzasz obecny, sprawdzasz włączanie wentylatora, sprawdzasz poprawność wskazania czujników (w kolejności jaka Ci się podoba, niema znaczenia) - albo wymieniasz wszystko i okazuje się, że jest dalej to samo, bo wskaźnik na liczniku zrobił Cię w balona.
Albo podchodzisz konkretnie do sprawy, albo ja opuszczam temat, a Ty sobie wymieniaj w ciemno pół auta i trać kasę.
Czegoś nie wiesz - pytasz - albo ja będę wiedział, albo ktoś inny.
#29
Napisano 26 lutego 2015 - 13:06
#30
Napisano 26 lutego 2015 - 20:15
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Skrzynia m103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Stachu2400 |
|
||
[w201/w124] m102/m103 Przekaźnik pompy paliwa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wrobelek |
|
|