#41
Napisano 06 marca 2015 - 16:57
#42
Napisano 06 marca 2015 - 17:34
#43
Napisano 07 marca 2015 - 12:44
#44
Napisano 07 marca 2015 - 13:15
Użytkownik kubad13 dnia 07 marca 2015 - 12:44 napisał
W przykładzie był 16 bar, który pił olej i się nie zbierał ^^
#46
Napisano 07 marca 2015 - 16:30
Ole wymieniłem na mineralny, jak na razie nic nie pobiera , zobaczymy co dalej bedzie.
Użytkownik kubad13 edytował ten post 07 marca 2015 - 16:38
#47
Napisano 07 marca 2015 - 16:56
#48
Napisano 07 marca 2015 - 17:10
Użytkownik kubad13 edytował ten post 07 marca 2015 - 17:13
#50
Napisano 08 marca 2015 - 01:24
Użytkownik melfio1 dnia 07 marca 2015 - 19:15 napisał
Użytkownik kubad13 dnia 07 marca 2015 - 16:30 napisał
Użytkownik kubad13 dnia 07 marca 2015 - 17:10 napisał
Powiem Ci tak, póki nie sprawdzisz tej mieszanki, co zajmie Ci naprawdę 5 minut i póki nie weźmiesz się do roboty, to nikt Ci nie pomoże.
Piszemy do Ciebie, a ty zadajesz kolejne pytania, bez żadnego odniesienia się do popszednich. Twój układ paliwowy to jeden wielki znak zapytania, silnik z resztą też. Jak nie zaczniesz robić tego jak należy, to oddaj to komuś kto wie co robi. Co z tego, że zrobisz remont silnika, choćby nawet generalny, ze szlifami nowymi tłokami itd. jak mieszanka będzie za uboga albo za bogata i te auto nie pojedzie bo nie ma na czym.
Jak nie czujesz się na siłach, operowania miernikiem w zakresie do 20 volt i wykonania dwóch pomiarów, a tym bardziej do korygowania mieszanki i robienia kolejnych pomiarów, to sobie odpuść, daj to komuś, niech Ci zrobi, da gwarancje, a Ty mu zapłać.
Jak "nie wiesz" "nie umiesz" to pytasz, ktoś Cię krok po kroku poprowadzi, co masz robić, ale jak Ci się nie chce, to nie zawracaj nikomu głowy.
Użytkownik JuR edytował ten post 08 marca 2015 - 01:25
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Skrzynia m103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Stachu2400 |
|
||
[w201/w124] m102/m103 Przekaźnik pompy paliwa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wrobelek |
|
|