Skocz do zawartości




* * * * * 1 głosy

[W124/W201] Słabe osiągi M103



191 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   kubad13


  • Postów: 116
  • Na forum od: 21 lut 2015
  • Miejscowość: Wln
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:c124 2.0

Napisano 06 marca 2015 - 16:57

Po dolewce do pelna z 200km i zapala sie kontrolka od oleju



#42 Offline   Szarik


  • Postów: 1 167
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 06 marca 2015 - 17:34

To albo Ci się gdzieś leje, albo motor to trup i nie dziwne, że ma słabe osiągi :) .

#43 Offline   kubad13


  • Postów: 116
  • Na forum od: 21 lut 2015
  • Miejscowość: Wln
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:c124 2.0

Napisano 07 marca 2015 - 12:44

Trup by miał kompresje 12 ?

#44 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 07 marca 2015 - 13:15

Wyświetl postUżytkownik kubad13 dnia 07 marca 2015 - 12:44 napisał

Trup by miał kompresje 12 ?
http://mb201-124.eu/...cy-silnik-230e/

W przykładzie był 16 bar, który pił olej i się nie zbierał ^^

#45 Offline   Szarik


  • Postów: 1 167
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 07 marca 2015 - 14:22

Wyświetl postUżytkownik kubad13 dnia 07 marca 2015 - 12:44 napisał

Trup by miał kompresje 12 ?

Tak :). Silnik pobiera olej i sam się uszczelnia (dokładnie tak, jak byś robił próbę olejową).

#46 Offline   kubad13


  • Postów: 116
  • Na forum od: 21 lut 2015
  • Miejscowość: Wln
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:c124 2.0

Napisano 07 marca 2015 - 16:30

Ale on sie wkreca normalnie i do 60 jest moc , zastanawiam sie czy ktoś z wałem coś nie kombinował, moze jest nie org i przez to zle przenosi predkosc?
Ole wymieniłem na mineralny, jak na razie nic nie pobiera , zobaczymy co dalej bedzie.

Użytkownik kubad13 edytował ten post 07 marca 2015 - 16:38


#47 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 07 marca 2015 - 16:56

Na jedynce i wstecznym, będzie moc, gorzej z resztą biegów, bo to większy wysiłek.

#48 Offline   kubad13


  • Postów: 116
  • Na forum od: 21 lut 2015
  • Miejscowość: Wln
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:c124 2.0

Napisano 07 marca 2015 - 17:10

To w jakis sposób sprawdzić stan silnika ? I mam jeszcze jeden problem , jak postoi samochód przez noc to musze długo kręcic zeby odpalił na benzynie, jak włącze gaz to pali od strzała, na tej benzynie to tak jakby paliwo nie dochodziło , bo ja juz załapie to musze gaz ciągłe wciskac i puszczać to na bardzo niskich obrotach chodzi , aż w koncu tak jakby doszło paliwo i juz normalnie chodzi

Użytkownik kubad13 edytował ten post 07 marca 2015 - 17:13


#49 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 07 marca 2015 - 19:15

kubad13, a sprawdź może most czy jest taki jak trzeba ,może ktoś wymienił na inne przełożenie i dlatego problem się rozpędzić,a kopułkę wymieniłeś?

#50 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 08 marca 2015 - 01:24

Wyświetl postUżytkownik melfio1 dnia 07 marca 2015 - 19:15 napisał

a sprawdź może most czy jest taki jak trzeba ,może ktoś wymienił na inne przełożenie i dlatego problem się rozpędzić,a kopułkę wymieniłeś?
A jaki most uniemożliwi 2.6 160 hp wkręcenie się powyżej 160km/h ? Po za tym, nie trzeba sprawdzać mostu, tylko na blacie masz wypisane biegi i w tych puktach powinna być odcinka.

Wyświetl postUżytkownik kubad13 dnia 07 marca 2015 - 16:30 napisał

, zastanawiam sie czy ktoś z wałem coś nie kombinował, moze jest nie org i przez to zle przenosi predkosc?
Czuł byś w aucie gdyby coś było z wałem, ale zapewne chodzi Ci o most.

Wyświetl postUżytkownik kubad13 dnia 07 marca 2015 - 17:10 napisał

I mam jeszcze jeden problem , jak postoi samochód przez noc to musze długo kręcic zeby odpalił na benzynie, jak włącze gaz to pali od strzała, na tej benzynie to tak jakby paliwo nie dochodziło , bo ja juz załapie to musze gaz ciągłe wciskac i puszczać to na bardzo niskich obrotach chodzi , aż w koncu tak jakby doszło paliwo i juz normalnie chodzi


To może byc akumulator ciśnienia, regulator ciśnienia, brak ssania..
Powiem Ci tak, póki nie sprawdzisz tej mieszanki, co zajmie Ci naprawdę 5 minut i póki nie weźmiesz się do roboty, to nikt Ci nie pomoże.
Piszemy do Ciebie, a ty zadajesz kolejne pytania, bez żadnego odniesienia się do popszednich. Twój układ paliwowy to jeden wielki znak zapytania, silnik z resztą też. Jak nie zaczniesz robić tego jak należy, to oddaj to komuś kto wie co robi. Co z tego, że zrobisz remont silnika, choćby nawet generalny, ze szlifami nowymi tłokami itd. jak mieszanka będzie za uboga albo za bogata i te auto nie pojedzie bo nie ma na czym.

Jak nie czujesz się na siłach, operowania miernikiem w zakresie do 20 volt i wykonania dwóch pomiarów, a tym bardziej do korygowania mieszanki i robienia kolejnych pomiarów, to sobie odpuść, daj to komuś, niech Ci zrobi, da gwarancje, a Ty mu zapłać.

Jak "nie wiesz" "nie umiesz" to pytasz, ktoś Cię krok po kroku poprowadzi, co masz robić, ale jak Ci się nie chce, to nie zawracaj nikomu głowy.

Użytkownik JuR edytował ten post 08 marca 2015 - 01:25









Podobne tematy Zwiń