Witam serdecznie.
W te wakacje wymieniłem silnik w moim W124 250D 10V 94KM na 250TD 10V 126KM 93kW. Skrzynię manualną 5 biegową pozostawiłem z poprzedniego silnika. Zregenerowałem turbosprężarkę, pompę wysokiego ciśnienia oraz wtryski. Nowy silnik w poprzednim Mercedesie sprzęgnięty był że skrzynią automatyczną. To tyle z danych. Od pierwszego startu motoru i pierwszej przejażdżki dolega mu okropny brak mocy. Silnik nie wkręca się pod obciążeniem powyżej 3 tys. obrotów. Podczas postoju dochodzi do 4,5 tys. obrotów. Mierzyłem ciśnienie doładowania, stopień sprężania w każdym cylindrze, jedno i drugie mieści się w normie. Początek wtrysku został przeze mnie ustawiony na 15° po GMP przy zablokowanej pompie. Odpala od strzała i chodzi równo. Auto bardzo ospale reaguje na gaz i prosto mówiąc jedzie gorzej niż 2.0D.
Z góry przepraszam za chaos mojej wypowiedzi, ale już nie wiem co może być nie tak.
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Pozdrawiam ja, czyli młody propagator kultu MB.
2
[W124] Brak mocy, nie wkręca się na obroty po SWAPie.
Rozpoczęty przez Linda12, wrz 24 2020 17:54
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 września 2020 - 17:54
#2
Napisano 24 września 2020 - 19:31
Nigdy nie miałem turbo,ale one chyba miały jakiś sterownik.Coś kiedyś było o tym tutaj na forum.
#3
Napisano 25 września 2020 - 07:18
Użytkownik andrzejrz dnia 24 września 2020 - 19:31 napisał
Nigdy nie miałem turbo,ale one chyba miały jakiś sterownik.Coś kiedyś było o tym tutaj na forum.
#4
Napisano 26 września 2020 - 09:22
A pompę jaką dałeś z wolnossacego czy z turbo
Bo jak z wolnossacego do turbo to gorzej jedzie niż zwykły bez turbo
Odlacz ta elektronikę od pompy
Pod turbo trzeba więcej paliwa podlać
I czy masz podłączoną alde na górze pompy ona daje dodatkowe paliwo
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Bo jak z wolnossacego do turbo to gorzej jedzie niż zwykły bez turbo
Odlacz ta elektronikę od pompy
Pod turbo trzeba więcej paliwa podlać
I czy masz podłączoną alde na górze pompy ona daje dodatkowe paliwo
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 26 września 2020 - 12:56
Użytkownik OSTRY2500 dnia 26 września 2020 - 09:22 napisał
A pompę jaką dałeś z wolnossacego czy z turbo
Bo jak z wolnossacego do turbo to gorzej jedzie niż zwykły bez turbo
Odlacz ta elektronikę od pompy
Pod turbo trzeba więcej paliwa podlać
I czy masz podłączoną alde na górze pompy ona daje dodatkowe paliwo
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Bo jak z wolnossacego do turbo to gorzej jedzie niż zwykły bez turbo
Odlacz ta elektronikę od pompy
Pod turbo trzeba więcej paliwa podlać
I czy masz podłączoną alde na górze pompy ona daje dodatkowe paliwo
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#6
Napisano 26 września 2020 - 15:12
Może ten elektrozawor nie działa masz pod niego instalacje?Bo w wolnossacym jego raczej nie było
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik OSTRY2500 edytował ten post 26 września 2020 - 15:26
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|
||
[W124] brak ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|