Witajcie,
Szykuje się powoli do wymiany oleju w skrzyni automatycznej i przy okazji chciałbym zdiagnozować/naprawić jedną nieprawidłowość.
Przy przełączaniu z biegu 2 na 3 za każdym razem jest wyraźne ślizganie.
Polecicie kogoś sprawdzonego najlepiej w Warszawie ?
co może być przyczyną i czy wysoki będzie koszt naprawy ?
0
E320 automatyczna skrzynia 4 biegi
Rozpoczęty przez Krzylis, cze 13 2021 22:50
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13 czerwca 2021 - 22:50
#2
Napisano 13 czerwca 2021 - 23:58
Jak masz uślizg, to nie ma sensu oleju wymieniać. Prawdopodobnie kończą się tarczki w koszu K1 (z przodu skrzyni). Przy okazji dobrze by było wymienić tarczki od wstecznego, bo te są najsłabsze w całej skrzyni. Co do kosztów, to w zależności co jeszcze jest zużyte mogą wynieść do kilku tyś zł. Ale bez rozebrania skrzyni ciężko to ocenić. Jeśli liczyć wymianę samych tarczek, to zamienniki kupisz w granicach kilkuset zł.
#3
Napisano 14 czerwca 2021 - 07:33
Jeżeli tylko pojawia się to przy zmianie z 2 na 3, to może być też problem z zaworkiem K1 w płycie sterującej.
Najprościej byłoby spuścić trochę oleju i zobaczyć, czy jest czarny, ma w sobie dużo syfu i czy nie śmierdzi spalenizną.
Najprościej byłoby spuścić trochę oleju i zobaczyć, czy jest czarny, ma w sobie dużo syfu i czy nie śmierdzi spalenizną.
#4
Napisano 14 czerwca 2021 - 09:56
To już chyba lepiej zdjąć miskę. Wtedy dopiero widać co się tam dzieje
#5
Napisano 15 czerwca 2021 - 21:28
dzięki. wstrzymuje sie z wymiana i będę szukał kogoś kto ogarnie temat całościowo
#6
Napisano 21 czerwca 2021 - 08:24
Witam
Przerabiałem temat zaworków ,najpierw wymieniłem ten tańszy czyli same sprężynki a potem ten droższy z tłoczkiem.Niestety nadal była flara miedzy 2 a 3 biegiem i w moim przypadku nic to nie pomogło aczkolwiek niektórym forumowiczom taki zabiegł pomógł- takprzynajmniej napisali.
W tej chwil samochód jest w eRJot w Toruniu bo zdecydowałem sie na kompleksowy przegląd /remont no i co najważniejsze -regulacja w samochodzie po remoncie.Skrzynia ciekła w kilku miejscach więc i tak była do wyciągnięcia.
Przerabiałem temat zaworków ,najpierw wymieniłem ten tańszy czyli same sprężynki a potem ten droższy z tłoczkiem.Niestety nadal była flara miedzy 2 a 3 biegiem i w moim przypadku nic to nie pomogło aczkolwiek niektórym forumowiczom taki zabiegł pomógł- takprzynajmniej napisali.
W tej chwil samochód jest w eRJot w Toruniu bo zdecydowałem sie na kompleksowy przegląd /remont no i co najważniejsze -regulacja w samochodzie po remoncie.Skrzynia ciekła w kilku miejscach więc i tak była do wyciągnięcia.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | liroy-1 |
|
||
[w201] Skrzynia 4-ro biegowa Kick Down problem!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BonzoRulez |
|
||
[W201] Problem z nawiewem-klimatyzacja automatyczna. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomuss1980 |
|
||
Podpięty Automatyczna skrzynia biegów - budowa i zasada działania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wojtek81 |
|
|
|
W124.Klima automatyczna załącza się i włącza samoistnie. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Przemek84 |
|