Cześć,
Z racji, że nadeszły wilgotne dni mój mercedes ma problem z elektryką. Po dłuższym postoju na zewnątrz w deszczowe/wilgotne dni do pompki paliwa nie dochodzi prąd(w ogóle jej nie słychać, pompka paliwa jest nowa). Po odpaleniu na gazie i rozgrzaniu silnika nie ma problemu, pompka wraca do świata żywych i problem znika. Dodam, że same styki przy pompce paliwa wyglądają jak nowe, nic nie jest zaśniedziałe. Miał ktoś podobny problem? Gdzie szukać przyczyny.
0
Problem z elektryką
Rozpoczęty przez thatsmajk, lis 30 2021 12:07
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30 listopada 2021 - 12:07
#2
Napisano 30 listopada 2021 - 12:41
Nie wiem, czy w M111 jest przekaźnik pompy paliwa czy moduł MAS, jak w M104, czy może sterownik silnika przejął ich funkcje przy wytrysku elektronicznym. Ale tam bym szukał przyczyny, czyli trzeba zajrzeć za akumulator. Ew. bezpieczniki (jeśli jest przekaźnik, to w nim może być bezpiecznik)
Użytkownik Szarik edytował ten post 30 listopada 2021 - 12:41
#3
Napisano 01 grudnia 2021 - 09:25
W M111 za doprowadzenie prądu do pompki paliwa odpowiada:
- przekaźnik K27, to taki sześcienny, zielony przekaźnik o wymiarach ok. 2x2x2 cm, zlokalizowany za akumulatorem, przy mocowaniu sterownika silnika i modułu ABS po lewej stronie;
- sterownik silnika: przekaźnik K27 jest wysterowany sygnałem ze sterownika silnika (żyła niebiesko/czerwona)
Oprócz tego powodem mogą być utlenione styki we wtyczkach na przewodach od akumulatora do pompki paliwa. I utleniona masa.
Mam schemat elektryczny do w124 2.2l coupe, jeżeli potrzebujesz to odezwij się przez wiadomość. Schemat ściągnięty z www.diakom.ru, jak jeszcze była dostępna. Cóż, dokumentacja znika razem z tymi samochodami...
- przekaźnik K27, to taki sześcienny, zielony przekaźnik o wymiarach ok. 2x2x2 cm, zlokalizowany za akumulatorem, przy mocowaniu sterownika silnika i modułu ABS po lewej stronie;
- sterownik silnika: przekaźnik K27 jest wysterowany sygnałem ze sterownika silnika (żyła niebiesko/czerwona)
Oprócz tego powodem mogą być utlenione styki we wtyczkach na przewodach od akumulatora do pompki paliwa. I utleniona masa.
Mam schemat elektryczny do w124 2.2l coupe, jeżeli potrzebujesz to odezwij się przez wiadomość. Schemat ściągnięty z www.diakom.ru, jak jeszcze była dostępna. Cóż, dokumentacja znika razem z tymi samochodami...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
problem z elektryką |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawel88gawel |
|
||
[w124/w201] Problemy z elektryką, ładowaniem, akumulatorem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SiaraK |
|
|
|
[m102] Problemy z elektryką c.d. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | EvilSmile |
|
||
Problem ze stacyjką lub elektryką |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Mazii1 |
|
|
|
[W140] M119 4.2 Problem z elektryką po 10 latach stania |
Mercedes S, CL i SEC | marcin9561 |
|