Użytkownik MaNiEk91 dnia 20 stycznia 2022 - 10:27 napisał
Dziśiaj zajadę do domu i poszukam kosteczki dziękuję bardzo za pomoc
a co do skrzyni bawiłem się owym kluczykiem w modulatorze i faktycznie zmieniał biegi "twardo" ale mój problem ani trochę się nie zmniejszył dalej na wyższych obrotach przy kick down nie mógł zaczaić że ma zmienić bieg na wyższy.... fachowiec do którego jestem umówiony coś tam posprawdzał i tak jak pisałem stwierdził że podciśnienie jest cały czas takie samo w układzie a nie wyższe jak być powinno. Auto kupiłem bardzo zaniedbane silnik prawie cały był w oleju. W kolektorze dolotowym też zauważyłem - patrząc przez przepustnice że jest na dnie paliwo z olejem. Noszę się z zamiarem rozebrania dolotu i wyczyszczenia wszystkiego bo w końcu podciśnienie jest z tego ustrojstwa... a przy okazji ogarne uszczelki. Jak to nic nie zmieni to pan fachowiec będzie ogarniał... a linka od skrzyni ? Bawiłem się linką gazu główna pod przepustnica jak również ta od kick down po prawej stronie ustawiłem sobie tylko tyle że kickdown lepiej reaguje po za tym nie udało mi się uzyskać lepszego efektu
Kick-down zmienia bieg na niższy
Ale po przekroczeniu pewnej wartości obrotów nie zmieni biegu - możliwe, że wtedy gdy ta linka jest źle wyregulowana. Lub gdy jest uszkodzony włącznik lub zawór kick-down. Linka nie jest od kick-downu, tylko od "podawania informacji" do sterownika skrzyni, jakie są obroty silnika i na który bieg ma się przełączyć skrzynia (oczywiście tu wszystko odbywa się mechanicznie).
Do kick-downu jest zawór elektro-magnetyczny, zamontowany z tyłu skrzyni. Taka duża czarna kostka. Dodatkowo skrzynia ma mechanizm zabezpieczający (zawór elektryczny) przed zbyt dużym obciążeniem. Jest to zamontowane po lewej stronie skrzyni z przodu i jest tam wpięta wtyczka.
Użytkownik SuperBuster11 edytował ten post 20 stycznia 2022 - 10:39