jola1978, ale odgrzałaś kotleta
No MACK'i są fajne
0
Najładniejsza służbowa gwiazda jaką widziałem...
Rozpoczęty przez D.J.TUNING, mar 11 2007 21:59
36 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 14 stycznia 2010 - 16:54
#22
Napisano 17 stycznia 2010 - 00:23
mandaryn86 są fajne a do tego duże takim nikt mnie na drodze nie przestawi :evil:
#23
Napisano 17 stycznia 2010 - 12:13
Korzystając z odgrzanego kotleta
Wiem, że powyższe posty były pisane dawno temu, ale część z nich już wtedy była bzdurą :mrgreen:
Biorąc wszystkie szczegóły pod uwagę, najlepszymi europejskimi ciężarówkami są Scania, MAN, Volvo i Mercedes. Zdecydowanie najtwardsze auta. U nas w firmie mamy kilka MANów i Mercedesów, do tego kilka Volvo pod beczkami. Mamy także kilka Renault Premium, które psują się o wiele częściej a i naprawy są o wiele droższe ze względu na zakup często astronomicznie drogich części. Wizyty w ASO Renault (Polsad Kutno bądź Polsad Stare Miasto k/Konina) kończą się większymi fakturami niż np. w Mercedesie u Garcarków w Ociążu. RBG w Mercedesie kosztuje ok. 60zł netto, zaś w Renault 120zł... Co z tego, że w zakupie Mercedes i MAN są droższe? Najwięcej wydatków zjada właśnie Renault przez serwis i ceny części.
DAF czy Iveco to mięczaki, chociaż uogólniać nie można
P.S. Jak mówi stare porzekadło truckerów: "Renówka to nie ciężarówka"
P.S.2. Actrosem MP2 jeździ się całkiem miło
Wiem, że powyższe posty były pisane dawno temu, ale część z nich już wtedy była bzdurą :mrgreen:
Biorąc wszystkie szczegóły pod uwagę, najlepszymi europejskimi ciężarówkami są Scania, MAN, Volvo i Mercedes. Zdecydowanie najtwardsze auta. U nas w firmie mamy kilka MANów i Mercedesów, do tego kilka Volvo pod beczkami. Mamy także kilka Renault Premium, które psują się o wiele częściej a i naprawy są o wiele droższe ze względu na zakup często astronomicznie drogich części. Wizyty w ASO Renault (Polsad Kutno bądź Polsad Stare Miasto k/Konina) kończą się większymi fakturami niż np. w Mercedesie u Garcarków w Ociążu. RBG w Mercedesie kosztuje ok. 60zł netto, zaś w Renault 120zł... Co z tego, że w zakupie Mercedes i MAN są droższe? Najwięcej wydatków zjada właśnie Renault przez serwis i ceny części.
DAF czy Iveco to mięczaki, chociaż uogólniać nie można
P.S. Jak mówi stare porzekadło truckerów: "Renówka to nie ciężarówka"
P.S.2. Actrosem MP2 jeździ się całkiem miło
#24
Napisano 18 stycznia 2010 - 01:00
jola1978, zrob fotogalerie swojej gwiazdy jestem ciekaw czy jest tej samej opcji co moj
#25
Napisano 19 stycznia 2010 - 12:25
Balbin moja jest rozbita bo pewien mądry kierowca nie zauważył znaku STOP ale jak tylko kupię następną to wstawię fotki :smile:
#26
Napisano 22 stycznia 2010 - 09:39
Ostatnim trendem kierowców jest nowe Renault Magnum, mamy Volvo FH12 i MAN ale jest plan na wymianę ich na nowe magnum silnik w magnum jest z volva euro 5 a komfort w kabinie nie jest porównywalny sam jeździłem Actrosem z 2008r przez prawie rok czasu i mogę powiedzieć ze wole Magnum
#27
Napisano 22 stycznia 2010 - 09:43
"renówka to nie ciężarówka"
#28
Napisano 22 stycznia 2010 - 09:50
Bialy, może kiedyś tak było ale znam rzesze kierowców co kupują magnum i je chwalą
#29
Napisano 31 stycznia 2010 - 23:13
qoompel napisał:
P.S. Jak mówi stare porzekadło truckerów: "Renówka to nie ciężarówka"
Scania ma wyrobioną markę od dawna, volvo tak samo i są to dwie czołowe marki (można powiedzieć najlepsze). Jednak pierwsza scania R już nie jest tą prawdziwą „skakanką” jaką była „trójka” czy „czwórka”, ta marka wg mnie podupada.
Ja jak z resztą można stwierdzić po moim nicku jestem WIELKIM fanem RENAULT Magnum! Na dzień dzisiejszy wg mnie jest to najbardziej komfortowa ciężarówka, w nowej odsłonie kabina nie ma równych! Dodatkowo zawieszenie kabiny z wersji na wersję ulepszano, aby nie „bujało” tak jak w pierwszym tzw modelu AE.
consol85 napisał:
Bialy, morze kiedyś tak było ale znam rzesze kierowców co kupują magnum i je chwalą
Znajomy od początku swojej działalności jeździ na renault (zaczynał od R340, pierwsze magnum AE itp. aż po nowe MAGNIE). Ma swojego mechanika i powiedział że nie uznaje innej marki! Ponieważ jeżeli się dba o sprzęt to służy jak najdłużej! (okazyjnie miał też FH12 420, których szybko się pozbył 5 szt, ponieważ paliły ogromne ilości paliwa).
Wg mnie jedyna wada MAGNUM to wchodzenie do kabiny! Ale coś za coś... wzornictwo USA
Wracając do powiedzeń: „od scani i iveca trzymaj się z daleka”
Dodam że osobowy mercedes ma u mnie pierwsze miejsce, ale ciężarowy ostatnie!
Jak ktoś jest zaintesowany to może zobaczyć film jak projektowano na początku lat ‘90ych MAGNUMKĘ (trzeba ma maxa pogłosić aby słyszeć jak mówi koleś co F1 komentuje + Zientarski:)
P.S. Nowy Man TGX też WYMIATA Dodam że strasznie denerwuje mnie „miałczenie” silnika D20 z TGA :mad: :mad: :mad:
[ Dodano: Nie Sty 31, 2010 23:13 ]
Tutaj prezentacja najnowszej MAGNUM:
#30
Napisano 31 stycznia 2010 - 23:16
MAGNUM-DXi12 napisał:
wzornictwo USA
Przecież w takim wypadku wejście powinno być na dwa metry szerokie, a schody ruchomne
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Byłem, widziałem.. Subiektywne odczucia po oględzinach. |
HydePark | seweryn24 |
|
||
Jaką sondę AFR kupić ? |
Modyfikacje,Tuning | RaQu |
|
||
[Mercedes] Jak powstal znaczek? Gwiazda? |
HydePark | Szalap |
|
||
Gwiazda 124 Centralny na pilot |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MERCEDESPONADWSZYSTKO |
|
|
|
Jaką muzyke preferujecie lub preferowaliscie... |
HydePark | ZaBsI |
|
|