Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Tylne Zawieszenie kombi - Pomoc


102 odpowiedzi w tym temacie

#101 Offline   harrods


  • Postów: 23
  • Na forum od: 29 kwi 2013
  • Miejscowość: szczecin
  • Mercedes:W124 3.6E AMG – M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E34 M5 Touring 93'

Napisano 27 czerwca 2013 - 15:12

ok wszystko jasne!
dzięki



#102 Offline   harrods


  • Postów: 23
  • Na forum od: 29 kwi 2013
  • Miejscowość: szczecin
  • Mercedes:W124 3.6E AMG – M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E34 M5 Touring 93'

Napisano 11 lipca 2013 - 18:00

jednak nie wszystko jasne
co prawda amorki wyjąłem i odesłałem do regeneracja ale mam następne pytanie
czy ten przewód elastyczny zaznaczony strzałkami
Dołączona grafika
jak go odkręcić?
bo jak kręcę końcówka przewodu na łączeniu ze ze sztywnym przewodem to automatycznie wykręca się przewód elastyczny i mam wrażenie że go ukręcę
poradziłem sobie wyjmując amorek i wtedy kręcąc nakrętka kręciłem całym amortyzatorem co by się przewód elastyczny nie przerwał
nie wiem czy to dobrze opisałem :)

a dodam jeszcze że górnej nakrętki nie byłem w stanie odkręcić tak zapieczona

Użytkownik harrods edytował ten post 11 lipca 2013 - 18:02


#103 Gość_gumbas5_


  • Na forum od: --

Napisano 16 lipca 2013 - 10:01

Ja też kręciłem całym siłownikiem po regeneracji swojego. Najprostsze sposoby są często najlepsze.








Podobne tematy Zwiń