Niestety nie wiem, wiem tylko tyle, że były dwie grubości i obie grubsze niż przewody hamulcowe. Ale niestety nie wiem bo sam tego nie robiłem.
1
[w124] Tylne Zawieszenie kombi - Pomoc
Rozpoczęty przez Szalap, lip 13 2008 11:39
102 odpowiedzi w tym temacie
#81
Napisano 18 kwietnia 2011 - 17:22
#82
Napisano 18 kwietnia 2011 - 21:01
dzieki za odpowiedz - dzis napisałem do serwisu MB w sosnowcu - zobaczymy cennik przwodów:)
#83
Napisano 19 lipca 2011 - 15:30
czy wszystkie Mercedes-Benz W124 300 DIESEL kombi rocznik 1988r. mialy fabrycznie hydrauliczne zawieszenie ?
#84
Napisano 31 października 2011 - 21:25
Witam wszystkich forumowiczów. prędzej tylko czerpałem informacje z forum,teraz postanowiłem podzielić się z wami moimi doświadczeniami z nivo i tylnym zawieszeniem (bo w końcu jest czym), do rzeczy: rok temu sprzedałem w201 200d 86 bardzo miłe doświadczenia (wszystkopalny silnik) sprawiły ,że kupiłem w124 300td 93r , od pół roku zaczęły mnie wkur...... dźwięki dochodzące z tyłu auta po wjechaniu w dziurę wielkości północnej karoliny, najpierw urwałem mocowanie stabilizatora na którym jak wszyscy już wiemy zamocowana jest regulacja nivo, mechanik pospawał (zrobiłem jak umiałem powiedział) od tamtej pory auto już nie podnosiło i nie opuszczało, z okazji tego że przez kilka dni jeździłem na napompowanych siłownikach to wytłukłem jeden dolny wahacz, jakby tego było mało dwa miechy temu mocowanie tylnego wózka na wskutek przegnicia też się urwało (myślałem że to to poduszki tylnego wózka ale....)postanowiłem definitywnie z tym wszystkim zrobić porządek. Mój mietek najpierw pojechał do blacharza który wyspawał mi nowe mocowania, o poprawieniu tych od stabilizatora oczywiście zapomniał i zrobiłem to sam przy wymianie wahaczy, z okazji że auto było już u góry i miałem chwilę żeby tym się zająć a warsztat mam pod nosem postanowiłem wymienić wszystko co jest tylko możliwe tj: wszystkie wahacze,poduszki,tuleje itd,itp ostały się jedynie łączniki stabilizatora, wszystko firmy swag, całość 1035zł (znajoma w sklepie z częściami) . No i się zaczęło: przegnity przewód zasilający do rozdzielacza nivo, mój mechanik pierwszy raz miał z tym oczywiście do czynienia, pojechałem do firmy która zarabia przewody, 3,8m 65 zł. Wymieniliśmy,tyle wiedział mechanik,resztę zrobiłem tak jak pisali koledzy na forum, jeden pilnuje zbiorniczka , założyłem wężyk na odpowietrznik i na odpalonym silniku w każdej pozycji położenia dźwigienki odpowietrzałem układ( olej na gębie kilka razy :oops: ) Całość działa jest tylko jeszcze małe ale, do sprawdzenia są jeszcze gruchy bo mocowania amorów (siłowników) są ok.Pozdrawiam
#85
Napisano 24 lutego 2012 - 14:18
Podepnę się.
Czy belka z kombi pasuje do sedana, bo mam ładną kompletną z kombi. Na pewno wahacze trzeba zmienić, bo są pod amory NIVO, czy reszta jest taka sama jak w kombi ?
Moja belka tylna(sedan) jest w opłakanym stanie, wiek i korozja zrobiła swoje, dodatkowo spawany jest jeden uchwyt od drążka do ustawiania zbieżności a na całej wychodzą dziury jak ser szwajcarski.
Tą z kombi mam wyciągniętą, poszłyby od razu wszystkie nowe gumy(Lemfordera) i łożyska, pewnie z 1000zł ale spokój na lata.
A tak wygląda mocowanie, niby mocno posmarkane, ale jakoś strach jeździć.
Czy belka z kombi pasuje do sedana, bo mam ładną kompletną z kombi. Na pewno wahacze trzeba zmienić, bo są pod amory NIVO, czy reszta jest taka sama jak w kombi ?
Moja belka tylna(sedan) jest w opłakanym stanie, wiek i korozja zrobiła swoje, dodatkowo spawany jest jeden uchwyt od drążka do ustawiania zbieżności a na całej wychodzą dziury jak ser szwajcarski.
Tą z kombi mam wyciągniętą, poszłyby od razu wszystkie nowe gumy(Lemfordera) i łożyska, pewnie z 1000zł ale spokój na lata.
A tak wygląda mocowanie, niby mocno posmarkane, ale jakoś strach jeździć.
#86
Napisano 25 lutego 2012 - 20:47
Podaj VIN swojego auta i auta dawcy z którego pochodzi auto to mogę Ci sprawdzić w EPC. Ew. tylko twój VIN i dane auta z którego jest belka kombi (rocznik, pojemność) Nie pamiętam już dobrze ale jak obrócisz belkę to powinna być na niej duża naklejka z barkodem i nr. części jak jest (czytelna) to zrób fotkę. Może uda się to sprawdzić.
#88
Napisano 26 lutego 2012 - 16:15
Belka w twoim aucie ma 5 zamiennych nr katalogowych natomiast ta z kombi przy założeniu że jest to od 300D lub ew. benzyna powinna podejść.
Ostatni (najnowszy) nr kat. od Twojej belki pokrywa się z nr kat do kombi. Pamiętaj że sprawdzałem tylko nr kat. samej belki tzn. ramy pomocniczej.
Ostatni (najnowszy) nr kat. od Twojej belki pokrywa się z nr kat do kombi. Pamiętaj że sprawdzałem tylko nr kat. samej belki tzn. ramy pomocniczej.
#89
Napisano 27 lutego 2012 - 11:32
Dzięki, w piątek chciałbym zabrać się za wymianę.
Najpierw czyszczenie i malowanie farbą antykorozyjną, potem nowe gumy belki Lemfordera, i nowe gumy mostu Lemfordera.
Przy okazji nowa konserwacja pod belką i dokładna ocena stanu jej mocowania do podwozia.
Najpierw czyszczenie i malowanie farbą antykorozyjną, potem nowe gumy belki Lemfordera, i nowe gumy mostu Lemfordera.
Przy okazji nowa konserwacja pod belką i dokładna ocena stanu jej mocowania do podwozia.
#90
Napisano 16 września 2012 - 23:39
padł mi siłownik tył kombi nivo moj ma oznaczenie cyfra 7 ale sa takie z innymi numerkami jaka jest roznica i czy sie tym przejmowac??czy z modelu W 210 podejda?
Użytkownik alfasamiec edytował ten post 16 września 2012 - 23:48
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
Zawieszenie tył 124 coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Symon84 |
|
||
[W124] sprężyna w tylnej rolecie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|