a sprawdzałeś potencjometr w liczniku? Tym co się ściemnia i rozjaśnia? przykręcone jest jedną śrubką z tyłu licznika co wiąże sięz jego wyjeciem:) coś musi być skoro wywalilo i przestało świecić wyjmij potencjometr i przejzyj go dokładnie mogło tez popalić całkowicie wszystkei żarówki miałem tak u siebie;)
Zobacz do tego i daj znać powodzenia
1
[w124] Brak podświetlenia zegarów
Rozpoczęty przez Kania, lip 14 2008 07:42
69 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 24 lipca 2008 - 10:42
#12
Napisano 24 lipca 2008 - 13:46
dzięki za sugestie ale na podstawie wyczytanych tu informacji zacząłem od bezpiecznika i potencjometru, wszystko sprawne 100 % natomiast brak mi zasilania już na nezpieczniku w zegarach pomimo sprawnego bezpiecznika głównego 8A.....
#13
Napisano 24 lipca 2008 - 20:24
a licznik działa?chodzi o podświetlenie? czy wszystko umarło ?
#14
Napisano 25 lipca 2008 - 06:08
Wszystko działa jak najbardziej poprawnie.... dzisiaj zaczynam kopać po instalacji szukam zasilana ze schematem.....
#15
Napisano 25 lipca 2008 - 20:49
hmmm wiesz co? u mnei było to samo i sie okazało że któraś ścieżka w liczniku jest przefajczona nie ruszałem jzu tego i tylko za radiem podpiąłem osobnym obwodem zailianie z włącznika swiatel i wszystko dziala jak marzenie, licznik sciemniam za pomocą potencjometra a reszta swieci stałym światłem(nie ma mozliwosci sciemniania/rozjaśniania) myślę ze to dobry plan:)
#16
Napisano 29 lipca 2008 - 06:52
Witam
Tak więc po analizie schematu wygląda to tak : 13 pin okrągłego złącza na licvzniku podaje zasilanie na podświetlenie liczników i reszty lampek. W moim przypadku dopiero użycie sprzętu optycznego w postaci okularów sasiada.... doprowadziło do ustalenia miejsc przepaleń sciueżek na płycie zegarów.,a były aż dwa...!!jedno jak przypuszczam powstało po założeniu żarówek 1,2W w podświetlaniu gałek klimy, wtedy jeszcze podświeietlały zegary, po zrobieniou obejścia od tegoż podświetlenia dopaliłem resztę , tak że niestety Panowie trzeba uważać....:):)P> POzdrawiam wszystkicj i dzięki za pomoc!!!!:)
Tak więc po analizie schematu wygląda to tak : 13 pin okrągłego złącza na licvzniku podaje zasilanie na podświetlenie liczników i reszty lampek. W moim przypadku dopiero użycie sprzętu optycznego w postaci okularów sasiada.... doprowadziło do ustalenia miejsc przepaleń sciueżek na płycie zegarów.,a były aż dwa...!!jedno jak przypuszczam powstało po założeniu żarówek 1,2W w podświetlaniu gałek klimy, wtedy jeszcze podświeietlały zegary, po zrobieniou obejścia od tegoż podświetlenia dopaliłem resztę , tak że niestety Panowie trzeba uważać....:):)P> POzdrawiam wszystkicj i dzięki za pomoc!!!!:)
#17
Napisano 02 stycznia 2010 - 23:01
Powymieniałem prawie wszystkie żarówki w środkowej konsoli, zrobiło się widniej i przyjemniej - nawet z podświetleniem lewarka do zmiany biegów dałem radę ;-) Ale rozwalił mnie środkowy nawiew (wieje zimnym, bo nie mogę go domknąć i nie świeci pokrętło do tego nawiewu) i sam licznik.
Czy ktoś możne mi podpowiedzieć jak wyjąć licznik i na co zwrócić uwagę przy wyciąganiu, by nie urwać jakiegoś kabelka?
Jak wyjąć środkową kratkę nawiewu?
Jak wyjąć przełącznik/włącznik świateł - wysiadły mi przeciwmgielne/halogeny - coś pyknęło i nastała cichość - wcześniej czasami coś błysnęło, jak go docisnąłem, ale teraz nastała w tym zakresie cisza totalna(niema przeciwmgielnych i halogenów)!
Czy ktoś możne mi podpowiedzieć jak wyjąć licznik i na co zwrócić uwagę przy wyciąganiu, by nie urwać jakiegoś kabelka?
Jak wyjąć środkową kratkę nawiewu?
Jak wyjąć przełącznik/włącznik świateł - wysiadły mi przeciwmgielne/halogeny - coś pyknęło i nastała cichość - wcześniej czasami coś błysnęło, jak go docisnąłem, ale teraz nastała w tym zakresie cisza totalna(niema przeciwmgielnych i halogenów)!
#18
Napisano 03 stycznia 2010 - 00:58
W konkrecie - dzięki bardzo, w między czasie doszukałem zakładki o wyjmowaniu licznika - punkcik dla Ciebie! Już mi trochę ten temat podnosił ciśnienie, teraz przynajmniej wiem za co się złapać!
#19
Napisano 03 stycznia 2010 - 14:43
emcer napisał:
Ale rozwalił mnie środkowy nawiew wieje zimnym,
#20
Napisano 03 stycznia 2010 - 16:54
Hm, jutro się do tego wezmę )) Ale dzięki - zawsze byłem zdania, ze człowiek uczy się całe życie na błędach, idealnie wręcz, jeśli nie na swoich!
Śrubkę imbusową sprawdzę i zakręcę zresztą zaraz - mam w aucie zimniej niż na zewnątrz, mimo, ze inne grzeją bardzo dobrze ))
Śrubkę imbusową sprawdzę i zakręcę zresztą zaraz - mam w aucie zimniej niż na zewnątrz, mimo, ze inne grzeją bardzo dobrze ))
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Problem z podświetleniem zegarów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ksiumaxx |
|
|
|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|
||
[W124] brak ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|