Witam!
Odświeżę!
Czy mógłby ktoś napisać jakie są poszczególne żarówki w MB W124??? Czyli:
-podświetlenie zegarów,
-kontrolki sygnalizacyjne w zegarach,
-pokrętła nawiewu,
-pokrętła kratek nawiewu,
-podsufitka,
-lampka do czytania,
-sygn. nie zap. pasów bezp.,
-oświetlenie bagażnika,
-ośw. schowka,
-podświetlenie tablicy rejestracyjnej,
-kierunkowskazy boczne (w błotnikach),
-światła pozycyjne przód,
-pozycje tył
Chodzi mi o precyzyjne podanie oznaczenia żarówek! (np. R5W, T5 1,2W, itp. w przypadku rurkowych także długość)!
W FAQ jest ogólne zdjęcie i nie jest to sprecyzowane!
Chodzi mi o sprecyzowanie i opis w jednym poście, a nie rozrzucenie po całym forum!
[ Dodano: Pią Sty 15, 2010 15:50 ]
Coś tam ustaliłem:
-podświetlenie zegarów -> W3W
-kontrolki sygnalizacyjne w zegarach -> T5 1,2W
-pokrętła nawiewu -> 0,4W (z szarym cokołem z tworzywa - dostępne w ASO)
-lampka do czytania -> R5W
-sygn. nie zap. pasów bezp. -> T5 2W
-światła pozycyjne tył -> R10W
-światła pozycyjne przód -> T4W
-kierunkowskazy boczne (w błotnikach) -> W5W
Poprawcie mnie jeżeli któraś powinna być inna i proszę dopiszcie resztę jeżeli jesteście pewni danej żarówki!
1
[w124] Brak podświetlenia zegarów
Rozpoczęty przez Kania, lip 14 2008 07:42
69 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 15 stycznia 2010 - 15:50
#22
Napisano 15 stycznia 2010 - 20:30
Kania napisał:
-pokrętła nawiewu -> 0,4W (z szarym cokołem z tworzywa - dostępne w ASO)
#23
Napisano 15 stycznia 2010 - 20:37
Gerri napisał:
Już tak nie szalej.
#24
Napisano 15 stycznia 2010 - 20:53
Jak by to auto miało sto lat - to można by taką dbałość nazwać "utrzymaniem stanu w pełni oryginalnego".
W tym przypadku nie widzę najmniejszego sensu - żaróweczka spełnia tą samą normę, ma tą samą moc i pasuje do oprawki. Ale skoro lubisz wyprawy do ASO i cenę 7-8 złotych za jedną żaróweczkę - to nie będę wnikał... :smile:
W tym przypadku nie widzę najmniejszego sensu - żaróweczka spełnia tą samą normę, ma tą samą moc i pasuje do oprawki. Ale skoro lubisz wyprawy do ASO i cenę 7-8 złotych za jedną żaróweczkę - to nie będę wnikał... :smile:
#26
Napisano 15 stycznia 2010 - 21:28
o cholera 2 zlote taniej
#28
Napisano 05 września 2010 - 12:11
Witam!
No więc i mi wczoraj przytrafiła się przygoda pt. "w aucie zapadła egipska ciemność".
Postojowe mam, brzęczyk świateł działa, nie mam "jedynie" podświetlenia zegarów i reszty konsoli.
Czyli - albo padł ściemniacz, albo bezpiecznik.
Trzeba wytachać zegary, jak mus to mus.
Z wysunięciem licznika nie było żadnego problemu, bo drogomierz był cofany z osiem razy to i licznik się wyjmuje dobrze.
Ale tylko.... kilka cm.
Liczniki mogę wysunąć tylko tyle, że za nimi robi się szczelina na 1 cm... nie sposób wsadzić tam nawet palca, a nie mówić już o odkręceniu linki od prędkościomierza. A linka właśnie jest przeszkodą, bo od podłogi jest już tak naciągnięta, tak ciągnę licznik, że mam wrażenie, że zaraz wyrwie się z zegarów - a tego bym nie chciał.
Miał ktoś taki problem?
Czy linkę jeszcze trzeba z czegoś wyhaczyć? Chociaż nie mam już pojęcia z czego, bo wydaje mi się, że na drodze podłoga-licznik jest w linii prostej...
Czy może mam 6 cm za krótką linkę z jakiegoś magicznego powodu i powinienem ją odkręcić od skrzyni biegów?
Pozdrawiam,
W.
No więc i mi wczoraj przytrafiła się przygoda pt. "w aucie zapadła egipska ciemność".
Postojowe mam, brzęczyk świateł działa, nie mam "jedynie" podświetlenia zegarów i reszty konsoli.
Czyli - albo padł ściemniacz, albo bezpiecznik.
Trzeba wytachać zegary, jak mus to mus.
Z wysunięciem licznika nie było żadnego problemu, bo drogomierz był cofany z osiem razy to i licznik się wyjmuje dobrze.
Ale tylko.... kilka cm.
Liczniki mogę wysunąć tylko tyle, że za nimi robi się szczelina na 1 cm... nie sposób wsadzić tam nawet palca, a nie mówić już o odkręceniu linki od prędkościomierza. A linka właśnie jest przeszkodą, bo od podłogi jest już tak naciągnięta, tak ciągnę licznik, że mam wrażenie, że zaraz wyrwie się z zegarów - a tego bym nie chciał.
Miał ktoś taki problem?
Czy linkę jeszcze trzeba z czegoś wyhaczyć? Chociaż nie mam już pojęcia z czego, bo wydaje mi się, że na drodze podłoga-licznik jest w linii prostej...
Czy może mam 6 cm za krótką linkę z jakiegoś magicznego powodu i powinienem ją odkręcić od skrzyni biegów?
Pozdrawiam,
W.
#29
Napisano 05 września 2010 - 12:41
Powyjmuj dywaniki do litej blachy i spróbuj pociągnąć linkę od podłogi. Mi sie obluzowała ta cała osłona z linki i może se latać w góre i w dół ale za to linka bez problemu wychodzi z licznika
#30
Napisano 05 września 2010 - 14:55
Wygrzebałem wsio do blachy.
Jak linka wychodzi z podłogi to wydłubałem całą tą gumę itp., starałem się uzyskać trochę linki przez ciągnięcie, ale bez skutku.
Licznik jak nie chce wyleźć, tak nie chce...
Jak linka wychodzi z podłogi to wydłubałem całą tą gumę itp., starałem się uzyskać trochę linki przez ciągnięcie, ale bez skutku.
Licznik jak nie chce wyleźć, tak nie chce...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Problem z podświetleniem zegarów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ksiumaxx |
|
|
|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|
||
[W124] brak ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|