Kamil sam zrobilem swam benzyna diesel. Koszty ktore podalem sa z robocizna (2000 zl). Wszystkie czesci ktore podalem sa w takich cenach dostepne. Wiem bo kupowalem. W razie potrzeby sluze koledze pomoca przy swampie i zdobywaniu czesci.
0
124 CE z dieslem
Rozpoczęty przez Biały, mar 18 2007 12:48
68 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 18 marca 2007 - 14:34
#22
Napisano 18 marca 2007 - 14:35
panowie przypominam ze to jest TEORIA i nie zamieram sie za to brac (no chyba ze mi cos odwali na studniach) chodzilo mi tylko o obiektyne uwagi w kwestii technicznej i finansowej a zrobila sie jakas niemila atmosfera ;/
#23
Napisano 18 marca 2007 - 14:36
bially33 to co napisales to tylko teoria
chcesz sprzedac silnik z przebiegiem 280000 za 2800pln zapomnij,takie silniki chodza od 700 pln(sledze ten temat,bo chce zmienic 2.6 na 3.0) p.s.moge odkupic od Ciebie za 500 pln
musisz kupic most i licznik,koszty sie zzeruja pod warunkiem,ze sprzedaz stare
magik te przerobki co wymieniles to rzeczywiscie-drobnostka
mbsly http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/icon_astro.gif http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/drive.gif
chcesz sprzedac silnik z przebiegiem 280000 za 2800pln zapomnij,takie silniki chodza od 700 pln(sledze ten temat,bo chce zmienic 2.6 na 3.0) p.s.moge odkupic od Ciebie za 500 pln
musisz kupic most i licznik,koszty sie zzeruja pod warunkiem,ze sprzedaz stare
magik te przerobki co wymieniles to rzeczywiscie-drobnostka
mbsly http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/icon_astro.gif http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/drive.gif
#24
Napisano 18 marca 2007 - 14:39
ceny przedniotow sa wyszukane na szybko w celu porownania - czytajcie dokladniej http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/icon_wink.gif
#25
Napisano 18 marca 2007 - 14:43
bially33 napisał:
na szybko
#26
Napisano 18 marca 2007 - 15:04
Dokonalem swampu silnika benzyna => diesel sam (z pomoca ojca), ani ja ani on nie jestesmy mechanikami i nie mamy jakiejs wielkiej wiedzy na ten temat. Swamp zrobilismy sami w garazu posiadajac podstawowe narzedzia i troche checi. Czas trwania 3 tygodnie. Wiec nie piszcie ze jest to tudne, duzo roboty itp. Dla chcacego nic trudnego.
#27 Gość__
Napisano 18 marca 2007 - 15:11
Panowie, faktycznie można zrobić sobie swap i to sprawa indywidualnego podejścia.
Sam jeździłem W123 który miał wstawione M102 a był w oryginale 240D w automacie.
Jeździłem nim 5 lat, skrzynka była manual i nie ukrywam ale było wiele niedociągnięć.
Ja jednak zostanę przy benzynce a jak finanse pozwolą kupię za jakieś dwa lata (jak wrócę na południe) W123 300D w automacie.
Wolę w ten deseń ;-)
;-)
Sam jeździłem W123 który miał wstawione M102 a był w oryginale 240D w automacie.
Jeździłem nim 5 lat, skrzynka była manual i nie ukrywam ale było wiele niedociągnięć.
Ja jednak zostanę przy benzynce a jak finanse pozwolą kupię za jakieś dwa lata (jak wrócę na południe) W123 300D w automacie.
Wolę w ten deseń ;-)
;-)
#28
Napisano 18 marca 2007 - 15:14
koszta bylyby zalezne głównie od ceny CE które było by ciałem i silnika ktore byloby sercem. mozna pujsc calkiem po kosztach i wadzic zwyklego 2,5D.
#29
Napisano 18 marca 2007 - 15:14
Za czas, ewentualnie stracone nerwy wolalbym zalozyc LPG wydac te 3 tys. zl. i masz jeszcze w kieszeni 7 tysiakow. Nawet jak kiedy by strzelil to i tak wyjdziesz taniej niz na SWAP-ie
#30
Napisano 18 marca 2007 - 15:27
Do CE zwyklego diesla zalozyc 3.0 nie 24V bo zbyt drogi. Dieselek w tej pojemnosci idzie jak burza pali niewiele i niezawodnosc.
Kazdy oczywiscie robi to co uwaza za stonowne. Ja uwazam ze jak cos ma jezdzic na benzynie to na niej jezdzi, jak na ropie to na ropie a LPG to kombinacja (oczywiscie to moje prywatne zdanie).
Co do kosztow to wiem ze CE do swampa znajomy kupil za 1400 euro + oplaty. Wychodzi wiec ze 8 tys dal za auto. SWAMP koszt 6 tys. Wiec mi wychodzi 14-15 tys auto z wymienionym silnikiem.
Jak bym mial tyle kasy to bym pomyslal nad zakupem CE i wlozeniu diesla. Fajne auto + ekonomiczny i niezawodny silnik (zalozyl bym diesla 3.0 zwyklego 12 zaworow wolnossacego). Wedlug mnie 115KM spokojnie wystarcza do jazdy a spalanie na poziomie 10-12l ropy jest zadowalajace.
Kazdy oczywiscie robi to co uwaza za stonowne. Ja uwazam ze jak cos ma jezdzic na benzynie to na niej jezdzi, jak na ropie to na ropie a LPG to kombinacja (oczywiscie to moje prywatne zdanie).
Co do kosztow to wiem ze CE do swampa znajomy kupil za 1400 euro + oplaty. Wychodzi wiec ze 8 tys dal za auto. SWAMP koszt 6 tys. Wiec mi wychodzi 14-15 tys auto z wymienionym silnikiem.
Jak bym mial tyle kasy to bym pomyslal nad zakupem CE i wlozeniu diesla. Fajne auto + ekonomiczny i niezawodny silnik (zalozyl bym diesla 3.0 zwyklego 12 zaworow wolnossacego). Wedlug mnie 115KM spokojnie wystarcza do jazdy a spalanie na poziomie 10-12l ropy jest zadowalajace.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Srebrny przekaźnik - czy są zamienne |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szarik |
|
|
|
[W124] czyszczenie ALDY |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|