Majkel, a filtr paliwa wymieniałeś kiedyś?
1
[w201] Ciężko pali jak jest ciepły
Rozpoczęty przez majkel, kwi 04 2007 20:57
81 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 06 kwietnia 2007 - 16:25
#22
Napisano 06 kwietnia 2007 - 17:14
Jaki filtr Ja jeszcze nie wymieniałem, mało jezdze na PB, ale jak to by była przyczyna to chyba zimny tez mialby problem z rozruchem.
#23
Napisano 06 kwietnia 2007 - 20:46
majkel napisał:
Jaki filtr http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/myjzeby.gif Ja jeszcze nie wymieniałem, mało jezdze na PB,
Więc kolega ma LPG. To chyba upraszcza sprawę... Jak ktoś ma tajfuna to wszystko sie pieprzy
A tak na marginesie to specjalnie zapytałem o filtr paliwa, bo według mnie 8 na 10 użytkowników MB go nie zmienia, a 8 na 10 nie wie że jest coś takiego i gdzie jest. Nie wspominam już o akumulatorze ciśnienia paliwa
#24
Napisano 07 kwietnia 2007 - 07:19
Robert, sam dobrze wiesz, że akumulator paliwa zastosowano celu możliwości natychmiastowego podania paliwa do układu. Więc jeśli byłby uszkodzony, "po nocy" silnik powinien mieć większe trudności z odpaleniem. A w tym przypadku silnik pali na dotyk.
A filtr paliwa: jak to się nie zmienia, leży nówka sztuka w garażu już 4 miesiące .
A filtr paliwa: jak to się nie zmienia, leży nówka sztuka w garażu już 4 miesiące .
#25
Napisano 07 kwietnia 2007 - 07:53
pawel63 napisał:
Robert, sam dobrze wiesz.
Wiem, miałem na myśli że znikomy udsetek użytkowników MB 124 czy 190 wykazuje zainteresowanie układem pompa, filtr, akumulator.
Kiedyś zainwestowałem w dwa poradniki odnoście KE - Jetronic. Bardzo fajny materiał - opisuje jak działa i jak sprawdzać poszczególne elementy
#26
Napisano 07 kwietnia 2007 - 10:12
Niby świąteczna atmosfera, ale ja jestem bardzo wk^$%^$iny na Wyjąłem zawór powietrza i mam takie pytanie: czy zawór ten powinien lekko "chodzić", tzn. czy można go np. przesunąć śrubokrętem (jest w pozycji półotwartej) czy nie ma takiej możliwości. PLEASE o szybką odpowiedz.
Tutaj zdjecie nastawnika
połączyłem posty
Tutaj zdjecie nastawnika
połączyłem posty
#27
Napisano 07 kwietnia 2007 - 10:55
majkel, ta zastawka powinna sie dac spokojnie przestawic srubokretem, zastawka ma chodzic bez zadnych zaciec. Jak juz masz go na wierzchu to wyplucz go dokladnie nafta albo czyms podobnym...
Jak odpuscisz zastawke to wraca ona do polozenia poczatkowego - mala szczelina musi zostac z jednej strony.
Jak odpuscisz zastawke to wraca ona do polozenia poczatkowego - mala szczelina musi zostac z jednej strony.
#28
Napisano 07 kwietnia 2007 - 11:05
Teraz leży w benzynie ekstrakcyjnej, ale chyba na niewiele to sie zda, bo śrubokrętem nie dało rady go przesunąć. Kupić używkę, nie ma sie pewności w jakim jest stanie i czy po miesiącu nie padnie. A zamienniki jakieś :-|
Dzieki Borat
Dzieki Borat
#29
Napisano 07 kwietnia 2007 - 11:20
majkel napisał:
bo śrubokrętem nie dało rady go przesunąć.
próbowales w obie strony? powinien sie przesunac tak aby zaslonic ten otwor (o ile dobrze pamietam, bo dawno to u siebie robilem)
#30
Napisano 07 kwietnia 2007 - 13:09
majkel napisał:
Kupić używkę, nie ma sie pewności w jakim jest stanie i czy po miesiącu nie padnie. A zamienniki jakieś :-|
Jeżeli będzie sprawna używka to czemu nie, można zaryzykować. Ale z tego co wiem to krzyczą sobie za taki zawór od 150PLN...
Możesz tu zapytać
Używki 1 i 2
Nowy w serwisie około 1000PLN w Focie kupisz za około 700PLN
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w124/w201] Benzyna, nie chce odpalić. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Miras G |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|