Użytkownik Diesel dnia 02 lipca 2013 - 05:14 napisał
Wyjący dyfer to zupełnie inna bajka-najlepiej go sprawdzić poprzez jego maksymalne obciążenie tzn: bieg 5 (czy jak skrzynia 4 to 4) prędkość 80-90km/h i noga z gazu.
Napisano 02 lipca 2013 - 17:56
Użytkownik Diesel dnia 02 lipca 2013 - 05:14 napisał
Napisano 31 października 2014 - 21:32
Użytkownik JacekB dnia 21 października 2008 - 19:25 napisał
Napisano 02 listopada 2014 - 12:32
Napisano 02 listopada 2014 - 17:47
Napisano 02 listopada 2014 - 18:22
Użytkownik markslew dnia 02 listopada 2014 - 17:47 napisał
Napisano 02 listopada 2014 - 18:35
Użytkownik Szarik dnia 02 listopada 2014 - 18:22 napisał
Użytkownik Szarik dnia 02 listopada 2014 - 18:22 napisał
Użytkownik Szarik dnia 02 listopada 2014 - 18:22 napisał
Napisano 02 listopada 2014 - 20:18
Napisano 02 listopada 2014 - 22:55
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Regeneracja mostu asd abs w124 średnia głowa 3.07 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomsad |
|
|
|
[w124] Szum mostu lub wału!!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Mario 124 |
|
||
[W201] Przełożenie tylnego mostu i obroty przy danej prędkości |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Filip02052000 |
|
||
[w201] Zmiana przełzożenia mostu a ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mabo87 |
|
||
[w124] Buczenie przy wiekszych predkosciach |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mcbarlo |
|
|