Skocz do zawartości




- - - - -

M102/M103 - Wymiana popychaczy


139 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   mucik


  • Postów: 68
  • Na forum od: 28 paź 2008
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 28 stycznia 2009 - 19:20

Wiem, czytałem i chętnie się skontaktuje jutro jak już będę wiedział na 100% :hahaha: co jest przyczyną klekotu



#12 Offline   Boss


  • Postów: 2 865
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: Charleroi, Belgia
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E46 318 Ci Coupe

Napisano 28 stycznia 2009 - 20:31

malyjunak napisał:

niewiadomo co tam w tym opakowaniu jest :pub:
Ja wiem. Kupiłem od tego sprzedawcy 8 sztuk popychaczy 3 miesiace temu, z tej samej aukcji - te same zdjecia. Mozesz smialo brac bo to oryginaly :smile: Tak powiedział mi mechanik ktory je zakladal do mojej :jem: po tym jak je przywiozłem.
Z tym ze do dzis nie wiem czy to w koncu INA czy LEMFORDER :D Ale jest cichutko.

#13 Offline   mieto132


  • Postów: 74
  • Na forum od: 04 paź 2008
  • Miejscowość: Polska

Napisano 11 lutego 2009 - 17:27

mucik, bierz te szklanki bez wahania sam kupiłem na tej aukcji i żadnych problemów orginal INA,zalane fabrycznym olejem, po wymianie błoga cisza,co do wymiany to wyciągasz stare wkładasz nowe skręcasz i gotowe.
nawet mi się zrymowało

Boss napisał:

Cytat

Z tym ze do dzis nie wiem czy to w koncu INA czy LEMFORDER :) Ale jest cichutko.
LEMFORDER zleca produkcje szklanek INA z tego co wyczytałem w tym temacie.

#14 Offline   vietrzyk


  • Postów: 754
  • Na forum od: 21 maj 2008
  • Miejscowość: Konin
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 lutego 2009 - 22:25

mieto132 napisał:

co do wymiany to wyciągasz stare wkładasz nowe skręcasz i gotowe
Widzę że kolega ma taki sam silniczek... :grin: można prosić jakieś streszczenie z wymiany popychaczy?
U mnie sprawa wygląda tak, że pojechałem po piwo, po powrocie zdjąłem pokrywkę zaworów, obadałem czy stare mają luzy - kilka można było wcisnąć minimalnie. I niestety na tym koniec bo nie chcę źle zrobić czegoś z zdjęciem/założeniem łańcucha... Wypiłem beer i założyłem pokrywkę. Może ktoś dopomóc jak te szklanki wymienić żeby wszystko z powrotem grało :)

#15 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 24 lutego 2009 - 22:32

vietrzyk napisał:

Może ktoś dopomóc jak te szklanki wymienić żeby wszystko z powrotem grało :)

Jak nie masz kasy nie musisz wymieniać wszystkich, choć to trochę e bez sensu.
Odnośnie w/w tematu pisaliśmy już dość dużo

#16 Offline   vietrzyk


  • Postów: 754
  • Na forum od: 21 maj 2008
  • Miejscowość: Konin
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 lutego 2009 - 23:26

Rob, Otóż nikt chyba nie ma jej za dużo..., ale cykanie się nasiliło i już mam kpl. INA, tylko nie wiem za bardzo jak się do tego zabrać. Nie wiem czy trza zdejmować koło, łańcuch a jesli tak to co zrobic żeby :) odpaliła po wymianie i ją nic nie zabolało :)
Może jakiś przepis krok po kroku, na forum nic nie znalazłem dotyczącego opisu wymiany, tylko gdzie kupować, jakie itp.

#17 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 25 lutego 2009 - 08:27

vietrzyk napisał:

Może jakiś przepis krok po kroku

Spro pisania a na pewno jest na forum. A konkretnie jest w dziale FAQ. Są tam zamieszczone pliki książki do 124 gdzie znajdziesz opis jak wymontować wał rozrządu i same popychacze. Jest też sporo jak sprawdzić elementy głowicy.

Szukajka nie gryzie ;-)

#18 Offline   mieto132


  • Postów: 74
  • Na forum od: 04 paź 2008
  • Miejscowość: Polska

Napisano 25 lutego 2009 - 17:14

ściągasz dekiel,odkręcasz śrubę koła łańcuszka(zwiąż koło z łańcuchem,żeby nic się nie przestawiło)wykręć napinacz,odkręć i wyciąg wałek,wyjmij stare szklanki włóż nowe skręcasz tylko w odwrotnej kolejności

a tu masz linka do mądrej książki,jest dokładnie opisane,z momentami itp
pocisk

#19 Offline   vietrzyk


  • Postów: 754
  • Na forum od: 21 maj 2008
  • Miejscowość: Konin
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 25 lutego 2009 - 17:48

Rob, Wystarczyło napisać że jest w sam naprawiam ;-) :-) muszę przejrzeć na dysku gdzie ją mam :E

mieto132, Dzięki za streszczenie :hmm: Coś czytałem że mogą zawory pospadać do cylindrów, jest takie ryzyko? :E

#20 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 25 lutego 2009 - 17:52

vietrzyk napisał:

Rob, Wystarczyło napisać że jest w sam naprawiam

Trzeba było rozeznać temat zanim zadałeś pytanie i czekałeś na łatwiznę :hmm:








Podobne tematy Zwiń