Użytkownik mixx dnia 17 listopada 2014 - 08:02 napisał
[w124/w201] Przekładnia kierownicza - kasowanie luzu.
#31
Napisano 17 listopada 2014 - 19:50
#32
Napisano 18 listopada 2014 - 20:02
Użytkownik markslew dnia 16 listopada 2014 - 22:49 napisał
Można jakoś 'na sucho' sprawdzić luz takiej przekładni?
W pozycji środkowej luzu ma nie być. Przy większym skręcie luz się pojawia - jest to normalne.
To co piszesz odnosi się do przekładni zamontowanej w samochodzie.
Ja mam jednak pytanie odnośnie takiej, którą znajdę na szrocie, z reguły wyciągniętej z auta z napisem 150tys km
Wtedy można to jakoś sprawdzić, czy nie da rady? Pytam bo nie miałem nigdy takiej w ręku...
#33
Napisano 18 listopada 2014 - 20:09
#34
Napisano 19 listopada 2014 - 13:19
Użytkownik mixx edytował ten post 19 listopada 2014 - 13:19
#35
Napisano 19 listopada 2014 - 13:36
#36
Napisano 19 listopada 2014 - 13:59
Użytkownik Piotrek 190E dnia 19 listopada 2014 - 13:36 napisał
#37
Napisano 19 listopada 2014 - 14:59
Użytkownik markslew dnia 16 listopada 2014 - 22:49 napisał
Jeśli w samochodzie oryginalnie była przekładnia ze śrubą do ustawiania pozycji na wprost, to nie będzie żadnych znaków na innych elementach.
Użytkownik markslew dnia 16 listopada 2014 - 22:49 napisał
U mnie po idealnym ustawieniu przekładni względem kolumny faktycznie było tyle samo w lewo i w prawo - ale samochód jechał prosto dopiero na kierownicy obróconej w prawo o dobre 40 stopni. Na ustawieniu zbieżności zostało to naprostowane, ale teraz mam nierówną ilość obrotów lewo / prawo (tak samo jak miałem na oryginalnej przekładni) - chyba nie powinno tak być, ale nie mam pojęcia co może być przyczyną.
#38
Napisano 19 listopada 2014 - 18:42
Sama regulacja zbieżności tak dużej różnicy by nigdy nie dała, sam regulowałem zbieżność i zawsze miałem tyle samo w prawo i w lewo.
#39
Napisano 19 listopada 2014 - 18:49
Użytkownik mixx dnia 19 listopada 2014 - 13:59 napisał
#40
Napisano 20 listopada 2014 - 01:42
Użytkownik Piotrek 190E dnia 19 listopada 2014 - 18:49 napisał
co do wyjęcia kolektora - to zajmuje półgodziny przy "wprawnych ruchach", z założeniem schodzi trochę dłużej; zresztą silnik wymieniłem za jeden dzień, więc sam kolektor to pikuś
Użytkownik mixx edytował ten post 20 listopada 2014 - 01:45
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Odczytywanie kodów i ich kasowanie m111 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Maciej84 |
|
||
kasowanie błędów sl500 '92 |
Mercedes SL, SLK | piero45 |
|
||
Przekładnia do m119 a inne... |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | glinek1980 |
|
|
|
[W124] Elektryczna kolumna kierownicza - usterka |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryko124 |
|
||
[w124] problem e skasowaniem błędu 4 i 11 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|