Jeśli wszystko jet ok to tak.
4
880 odpowiedzi w tym temacie
#151
Napisano 08 listopada 2009 - 11:07
#152
Napisano 08 listopada 2009 - 12:47
Cytat
Jeśli wszystko jet ok to tak.
[ Dodano: Nie Lis 08, 2009 12:47 ]
A i z tego co widze to silnik w srodku mam czysciutki bo takiej samej barwy jest olej jak go wymieniam jak i wlewam nowy, nie jest czarny czy cos
#153
Napisano 09 listopada 2009 - 07:46
Wiecie może czy istnieje możliwość uszkodzenia rurki (a dokładnie samego zaworu w jej wnętrzu) dekla filtra oleju przedmuchując ją od dołu a nie od góry? Bo wiem że jest w niej jakiś zawór ale czy można go uszkodzić przedmuchując od dołu pompką rowerową?
#154
Napisano 09 listopada 2009 - 08:23
Przedmuchując pompką rowerową niczego nie uszkodzisz. Po co tak robiłeś?
#155
Napisano 09 listopada 2009 - 08:44
Czaro napisał:
Po co tak robiłeś?
Bo było zapchane a pamiętałem że powinno być drożne tylko nie sądziłem że ważna jest strona przedmuchiwania...o czym dowiedziałem się w domu po przeczytaniu odp. lektury
#156
Napisano 09 listopada 2009 - 09:13
Patryk23, jeśli twoje auto jeździ cały czas na syntetyku to bardzo dobrze, niech jeździ dalej, nie przejmuj się nie którymi opiniami bo większość są to dziwne mity i legendy...
#157
Napisano 09 listopada 2009 - 19:33
No to super, dzięki za porade michelangelo. Pozdrawiam http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/icon_biggrin.gif
#158
Napisano 19 listopada 2009 - 20:37
Ja opiszę swoja przygodę z olejami. Otóż gdy kupiłem swoją gwiazdę to wskaźnik ciśnienia oleju na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach utrzymywał się na poziomie 2. W książce serwisowej stoi napisane ze Niemiec lal równo co 10tys shell helix 10w40. Gdy przyszedł czas wymiany oleju miałem już takowy olej Made in Germany, zalałem i wskazówka dalej na 2 czyli wszystko w porządku. Po kolejnych 10tys zalałem Shell Helix 10w40 MADE IN EU (czytaj Poland) i wskazówka wskazywała już ciśnienie na poziomie 1 kreski. Zirytowany podczas następnej wymiany zalałem Castrola 10w40 (jak się potem dowiedziałem sprawdzając na beczce z której go lali tez Made in EU) i wskazówka wylądowała już w okolicach 0. Nigdy tego nie sprawdzałem ale okazuje się ze większość olei dostępnych w sklepach produkuje się w Polsce. Postanowiłem zalać z powrotem olej Made in Germany i mój wybór na podstawie dobrych opinii padł na Liqui Moly. Zalałem - wskaźnik od razu wrócił na 2 kreskę i w dodatku przestały hałasować popychacze do których wymiany już się szykowałem a i silnik pięknie się wyciszył. Od tej pory żadnego polskiego shitu nie zalewam.
#159 Gość__
Napisano 19 listopada 2009 - 20:46
Pan Samochodzik napisał:
Od tej pory żadnego polskiego shitu nie zalewam.
#160
Napisano 24 listopada 2009 - 23:18
Pan Samochodzik napisał:
Liqui Moly
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|