Czesc,
Od jakis 50000km jeżdże moim MB na gazie (wcześniej nie wiem ile na gazie mial zrobionych km...niby 20000km) i ostatnio coś sie pogarsza, gaśnie na zimnym i powyzej 3500obr/min nic sie nie dzieje (nawet zwalnia) więc chyba koniec parownika, mam instalację niesekwencyjną najprawdopodobniej I generacji, smigał (i dalej śmiga do 3000obr/min i jak sie zagrzeje ponad 50st) na tym dobrze, nie strzelił ani razu przez 4 lata. I teraz mam do Was pytanko, jaki parownik tam wsadzic? Nie wsadze tego co tam jest bo nie ma na nim nawet marki i jest już bardzo stary i widać, że rozbierany i "silikonowany" (nie za moich czasów, instalacja zakładana przez poprzedniego właściciela). Pytalem u gazowników to chcą mi wstawić BRC 140KW, chyba troche mało? bo tekstem, że dobrze bo i tak nie bede go wysoko kręcił to mnie zabili :shock:
Po zmianie reduktora spalanie się nie zmieni? nie będzie strzałów (wiadomo nikt nie jest wróżką ale czy reduktor ma na to wpływ?)
Aha silnik to 2800 R6, 193KM przebieg na liczniku 275000km
teraz pali - trasa do 120- 130, wioski 70 i tak w kolko: 10l gazu/100km
autostrada 150 - 14l gazu/100km
miasto zalezy jakie korki i jak długie trasy - 13- 15l gazu/100km
0
[w124 280E] 2.8 + LPG jaki reduktor?
Rozpoczęty przez Naspin, lis 27 2008 14:58
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 listopada 2008 - 14:58
#2
Napisano 27 listopada 2008 - 15:30
Naspin napisał:
niesekwencyjną najprawdopodobniej I generacji
Naspin napisał:
mi wstawić BRC 140KW
Naspin napisał:
Po zmianie reduktora spalanie się nie zmieni? nie będzie strzałów (wiadomo nikt nie jest wróżką ale czy reduktor ma na to wpływ?)
#3
Napisano 27 listopada 2008 - 16:08
Powim tak, instalacja gazowa nie ma zadnej elektroniki oprócz jakiejś małej puszeczki od której idzie chyba jeden czy dwa kabelki i najprawdopodobniej nie są podłączone.
Nie ma też silniczka krokowego.
Parownik a reduktor to chyba to samo, przynajmniej ja to tak odbieram.
Chyba ze parownik to mikser?
A reduktory innych firm jak BRC jak się sprawują? bo widziałem w innych tematach reduktory firmy OMV (czy cos takiego ;-) ) 250KM za 215zł, a ten brc 140KW kosztuje 250zl
Nie ma też silniczka krokowego.
Parownik a reduktor to chyba to samo, przynajmniej ja to tak odbieram.
Chyba ze parownik to mikser?
A reduktory innych firm jak BRC jak się sprawują? bo widziałem w innych tematach reduktory firmy OMV (czy cos takiego ;-) ) 250KM za 215zł, a ten brc 140KW kosztuje 250zl
#4
Napisano 27 listopada 2008 - 18:25
Naspin napisał:
instalacja gazowa nie ma zadnej elektroniki oprócz jakiejś małej puszeczki od której idzie chyba jeden czy dwa kabelki i najprawdopodobniej nie są podłączone.
Naspin napisał:
Nie ma też silniczka krokowego.
Naspin napisał:
Parownik a reduktor to chyba to samo, przynajmniej ja to tak odbieram.
Naspin napisał:
A reduktory innych firm jak BRC jak się sprawują? bo widziałem w innych tematach reduktory firmy OMV (czy cos takiego ;-) )
A tak poza tym to nie widzę powodu dla którego jakiś parownik innej firmy źle się sprawował - to są w sumie stosunkowo proste urządzenia :roll:
#5
Napisano 27 listopada 2008 - 20:58
hehe sekwencja to akurat wiem jak wyglada, a to jest na bank najprostrza instalacja, w każdym bądź razie albo pierwszej albo drugiej generacji.
#6
Napisano 04 grudnia 2008 - 16:32
polecam skorpion st
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
[W124] Jaki akumulator do 230 E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wojciech |
|
|
|
Jakie powinny być sprężyny do E200 94' |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | artmerol |
|
|
|
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|