Skocz do zawartości




- - - - -

[w124 280E] 2.8 + LPG jaki reduktor?


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Naspin


  • Postów: 51
  • Na forum od: 10 maj 2008
  • Miejscowość: Legnica
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:V70 2.5tdi

Napisano 27 listopada 2008 - 14:58

Czesc,

Od jakis 50000km jeżdże moim MB na gazie (wcześniej nie wiem ile na gazie mial zrobionych km...niby 20000km) i ostatnio coś sie pogarsza, gaśnie na zimnym i powyzej 3500obr/min nic sie nie dzieje (nawet zwalnia) więc chyba koniec parownika, mam instalację niesekwencyjną najprawdopodobniej I generacji, smigał (i dalej śmiga do 3000obr/min i jak sie zagrzeje ponad 50st) na tym dobrze, nie strzelił ani razu przez 4 lata. I teraz mam do Was pytanko, jaki parownik tam wsadzic? Nie wsadze tego co tam jest bo nie ma na nim nawet marki i jest już bardzo stary i widać, że rozbierany i "silikonowany" (nie za moich czasów, instalacja zakładana przez poprzedniego właściciela). Pytalem u gazowników to chcą mi wstawić BRC 140KW, chyba troche mało? bo tekstem, że dobrze bo i tak nie bede go wysoko kręcił to mnie zabili :shock:

Po zmianie reduktora spalanie się nie zmieni? nie będzie strzałów (wiadomo nikt nie jest wróżką ale czy reduktor ma na to wpływ?)

Aha silnik to 2800 R6, 193KM przebieg na liczniku 275000km

teraz pali - trasa do 120- 130, wioski 70 i tak w kolko: 10l gazu/100km
autostrada 150 - 14l gazu/100km
miasto zalezy jakie korki i jak długie trasy - 13- 15l gazu/100km



#2 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 27 listopada 2008 - 15:30

Naspin napisał:

niesekwencyjną najprawdopodobniej I generacji
Szczerze wątpię, zwłaszcza przy tym silniku i takim spalaniu jakie podajesz. Ale wg. mnie to co się dzieje z autem to również jest wina parownika.

Naspin napisał:

mi wstawić BRC 140KW
140 kW to ok. 190KM, czyli powinien dać radę, chociaż nie ma tutaj żadnego zapasu zostawionego - decyzja należy do Ciebie.

Naspin napisał:

Po zmianie reduktora spalanie się nie zmieni? nie będzie strzałów (wiadomo nikt nie jest wróżką ale czy reduktor ma na to wpływ?)
Już kiedyś pisałem, że większy reduktor może być, a mniejszy nie. Spalania to nie zmieni, w kwestii strzelania też nie powinno się nic zmienić.

#3 Offline   Naspin


  • Postów: 51
  • Na forum od: 10 maj 2008
  • Miejscowość: Legnica
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:V70 2.5tdi

Napisano 27 listopada 2008 - 16:08

Powim tak, instalacja gazowa nie ma zadnej elektroniki oprócz jakiejś małej puszeczki od której idzie chyba jeden czy dwa kabelki i najprawdopodobniej nie są podłączone.

Nie ma też silniczka krokowego.

Parownik a reduktor to chyba to samo, przynajmniej ja to tak odbieram.
Chyba ze parownik to mikser?

A reduktory innych firm jak BRC jak się sprawują? bo widziałem w innych tematach reduktory firmy OMV (czy cos takiego ;-) ) 250KM za 215zł, a ten brc 140KW kosztuje 250zl

#4 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 27 listopada 2008 - 18:25

Naspin napisał:

instalacja gazowa nie ma zadnej elektroniki oprócz jakiejś małej puszeczki od której idzie chyba jeden czy dwa kabelki i najprawdopodobniej nie są podłączone.
Nie wiem za bardzo o czym mówisz, ale dwoma kabelkami da się zadziwiająco wiele funkcji zrealizować ;-)

Naspin napisał:

Nie ma też silniczka krokowego.
Sekwencyjne instalacje LPG VI generacji nie mają krokówki - bo i po co jak tam są wtryskiwacze? :)

Naspin napisał:

Parownik a reduktor to chyba to samo, przynajmniej ja to tak odbieram.
Bo tak jest :)

Naspin napisał:

A reduktory innych firm jak BRC jak się sprawują? bo widziałem w innych tematach reduktory firmy OMV (czy cos takiego ;-) )
OMVL :ok: Sam takiego użytkuję - szczególnie warty polecenia jest model R90 (czy jakoś tak - w tamtym temacie był link na allegro ;-)).
A tak poza tym to nie widzę powodu dla którego jakiś parownik innej firmy źle się sprawował - to są w sumie stosunkowo proste urządzenia :roll:

#5 Offline   Naspin


  • Postów: 51
  • Na forum od: 10 maj 2008
  • Miejscowość: Legnica
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:V70 2.5tdi

Napisano 27 listopada 2008 - 20:58

hehe sekwencja to akurat wiem jak wyglada, a to jest na bank najprostrza instalacja, w każdym bądź razie albo pierwszej albo drugiej generacji.

#6 Offline   Arek


  • Postów: 146
  • Na forum od: 22 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:T4 Multivan 2.5benz automat

Napisano 04 grudnia 2008 - 16:32

polecam skorpion st








Podobne tematy Zwiń