Witam. Kupiłem w201 w którym z przodu są włożone żólte sportowe sprężyny a z tyłu oryginalne z najnizsza gumą. Mam żółte sprężyny na tył i chciałbym je założyć, tyle że chciałbym poeksperymentować z rózną wysokością gum. Mam dostep do ściągacza do sprężyn i chciałbym zrobić to samemu. Przeczytałem jak sie je wymienia ale chciałbym sie zapytać was czy mogę to zrobić na lewarku i czy mogą mnie spotkać jakieś niespodzianki z tym związane...Pozdrawiam!!
0
[w201] Wymiana sprężyn z tyłu( samemu)
Rozpoczęty przez Lucid, gru 18 2008 11:00
15 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18 grudnia 2008 - 11:00
#2
Napisano 18 grudnia 2008 - 11:18
Lepsze podejście z kanału i ściągacz niepotrzebny - wystarczy tylko wahacz od belki odkręcić i mamy springu na wierzchu.
#3
Napisano 18 grudnia 2008 - 14:47
A nie będzie problemu z włozeniem sprężyny i zamocowaniu wachacza??
#4
Napisano 18 grudnia 2008 - 14:55
Lucid, najlepiej mieć 2 podnośniki. Jednym podnosisz auto a drugi podkładasz pod wahacz i lewarujesz go do góry z włożoną sprężyna. Metoda szybka i bezpieczna.
#5
Napisano 18 grudnia 2008 - 15:41
ok, dzięki za info:)
#6
Napisano 18 grudnia 2008 - 16:04
jackie01, a masz może jakiś szybki i bezpieczny sposób na wyciągnięcie sprężynay na przodzie bo chciał bym wymienić podkładke gumową? Jakiego ściągacza używałeś?? :roll:
#7
Napisano 18 grudnia 2008 - 16:34
malyjunak, z przodu również radziłem sobie bez ściągacza. Tak samo 2 podnośniki ,jeden pod auto drugi pod wahacz. Odkręcamy zacisk hamulcowy, drążek stabilizatora i amortyzator od góry i opuszczamy wahacz powoli. Spreznyna sie rozciąga i wychodzi na zewnątrz
#8
Napisano 18 grudnia 2008 - 16:52
jackie01, podnościk podkładałeś pod sworzeń? czy gdzie indziej?
Wydaje mi się, że będzie to wygodniejsze niż ze ściągaczem. Ile czasu zajeła ci wymiana spręzyn na przodzie?
:grin:
Wydaje mi się, że będzie to wygodniejsze niż ze ściągaczem. Ile czasu zajeła ci wymiana spręzyn na przodzie?
:grin:
#9
Napisano 18 grudnia 2008 - 16:55
malyjunak, podnosnik nie mozesz podlozyc pod sworzen bo go uszkodzisz. Za sworzniem pod wahacz. W 1 godzinke rozpracujesz w sprezyny.
PS Mozna też odkręcić sworzeń od piasty i będzie mniej roboty
PS Mozna też odkręcić sworzeń od piasty i będzie mniej roboty
#10
Napisano 03 czerwca 2013 - 10:21
Witam, koledzy, mam W 201 2,0 D 1992, czy będa pasowały do niego spręzyny od C klasy 2.0 D z 1995 roku?, proszę o pomoc.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w201/w124] Dobór sprężyn zawieszenia. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | polek |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
[W124] sprężyna w tylnej rolecie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|