Rzeczywiscie fotorelacja by sie przydala, bo dzis natchniony tym watkiem czympredzej pobieglem coby sobie naprawic ten problem z zacinaniem sie wycieraczki. Moment, do ktorego doszedlem to ten, zeby sciagnac ten plastik i potraktowac tloczek olejem - jest lepiej, ale nie tak jak mialem nadzieje, ze bedzie. Ogolnie wycieraczka na "1" dziala ok, na "2" dziala szybciej niz na "1" i tez jest w sumie ok, natomiast na "3" chodzi 2x wolniej niz na "1" a to juz nie jest ok. Nie bardzo wiedzialem jak sie glebiej dobrac do tej wycieraczki i w koncu sie poddalem.
3
[w201] Wycieraczka się zacina
Rozpoczęty przez matrix_44, gru 18 2008 20:31
64 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 21 grudnia 2008 - 20:03
#22
Napisano 21 grudnia 2008 - 20:11
dredek za prędkość odpowiadają "styki" w przełączniku kierunkowskazów. Można pokusić się o rozebranie czołowego elementu i wgląd do środka. Zalecana ostrożność. Jest dokładny opis na forum ale dziś nie znajdę. Ja nie mam najwyższego biegu i boję się tam na razie zajrzeć :sad:
#23
Napisano 22 grudnia 2008 - 06:29
U mnie wycieraczka wysuwa się równo z każdej strony, problem jest na stronie kierowcy, że na moment przestaje ścierać w jednym miejscu w górnej części wycieraczki. Jak pisze Charlie9 to chyba sprężyny dociskające chyba, że macie inny pomysł.
Jeżeli sprężyny to domyślam się, że są to te dwie które widać po podniesieniu wycieraczki?
Jeżeli sprężyny to domyślam się, że są to te dwie które widać po podniesieniu wycieraczki?
#24
Napisano 22 grudnia 2008 - 14:49
Cytat
że na moment przestaje ścierać w jednym miejscu w górnej części wycieraczki
W przypadku W201 mozna sprawdzic przednie mocowanie calego ukladu wycieraczki na przegrodzie miedzy silnikiem a dmuchawa (takie polimerowe gniazdo z gumka w srodku) posiada ono regulacje (gora dol) i tym samym ustawia kat "natarcia" ramienia wycieraczki.
Qrcze - troche moze opis zagmatwany, ale jak zajrzycie to bedziecie wiedziec o co chodzi
#25
Napisano 24 grudnia 2008 - 09:53
Koledzy, powiedzcie mi czy aby sie dostać do tych "tłoczków" wycieraczki to trzeba całą wycieraczkę wykręcić czy wystarczy jakoś zdemontować ten plastkik od góry. A jeśli wystarczy sam plastik to jak i gdzie go podważyć żeby nie złamać?
#26
Napisano 24 grudnia 2008 - 13:15
a u mnie jest tak ze wycieraczka nie chowa sie na srodku tylko smiga jak w fiacie uno caly czas w jednej pozycji i nie wiem czy mam cala wymienic czy rozebrac i jest tam cos co da sie naprawic????
#27
Napisano 26 grudnia 2008 - 22:41
rmajda, tylko sam plastik, od prawej i lewej strony lekko podwazasz i juz - nie jest to zbyt skomplikowane takze nie powinienes miec z tym wiekszych problemow
#28
Napisano 27 grudnia 2008 - 09:30
Dzięki, dredek.
#29
Napisano 03 stycznia 2015 - 16:10
Czołem,
niestety nie rozwiązałem u siebie kłopotu z wycieraczką. Nadal działa tylko tryb najszybszy. Co ciekawe tryb ten działa idealnie. Ale mniejsza z tym, gdyż tak czy inaczej zbliżamy się do silniczka i/lub mechanizmu w nim. Teraz kilka pytań.
1. Warto szukać używki? Czy może naprawiać? Bo nowy pewnie kosztuje sporo mam rację?
2. Ma ktoś jakieś dobre rady (może fotorelację lub filmik) odnośnie samodzielnego rozbioru podszybia? Czy to wszystko siedzi na zatrzaskach?
3. Czy po dostaniu się do silniczka montaż/demontaż jest już prosty? Podejście ok?
Styki przy kierownicy sprawdzone-wszystko ok. Po włączeniu trybu numer 1 (praca przerywana) przekaźnik tyka. Bezpiecznik sprawdzony i wymieniony dla pewności. Na 1 i 2 biegu kompletna cisza (poza tykaniem na biegu numer 1 przekaźnika). Tłoczek przesmarowany. Pióro nowe.
Coś jeszcze może być źle? Czy wyrok na silniczek zapadł?
niestety nie rozwiązałem u siebie kłopotu z wycieraczką. Nadal działa tylko tryb najszybszy. Co ciekawe tryb ten działa idealnie. Ale mniejsza z tym, gdyż tak czy inaczej zbliżamy się do silniczka i/lub mechanizmu w nim. Teraz kilka pytań.
1. Warto szukać używki? Czy może naprawiać? Bo nowy pewnie kosztuje sporo mam rację?
2. Ma ktoś jakieś dobre rady (może fotorelację lub filmik) odnośnie samodzielnego rozbioru podszybia? Czy to wszystko siedzi na zatrzaskach?
3. Czy po dostaniu się do silniczka montaż/demontaż jest już prosty? Podejście ok?
Styki przy kierownicy sprawdzone-wszystko ok. Po włączeniu trybu numer 1 (praca przerywana) przekaźnik tyka. Bezpiecznik sprawdzony i wymieniony dla pewności. Na 1 i 2 biegu kompletna cisza (poza tykaniem na biegu numer 1 przekaźnika). Tłoczek przesmarowany. Pióro nowe.
Coś jeszcze może być źle? Czy wyrok na silniczek zapadł?
Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 03 stycznia 2015 - 16:11
#30
Napisano 03 stycznia 2015 - 16:50
tu masz demontaż dmuchawy ale przy okazji jest opis jak wymontować wycieraczkę i plastiki itd.
http://mb201-124.eu/...chawa-demontaz/
demontaż jest prosty ,zobacz co tam w środku ,jak dasz radę to napraw ,a jak nie to kup używkę,
http://mb201-124.eu/...chawa-demontaz/
demontaż jest prosty ,zobacz co tam w środku ,jak dasz radę to napraw ,a jak nie to kup używkę,
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201] Wycieraczka działa tylko na pierwszym biegu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MercPO |
|
||
Przednia wycieraczka działa razem z tylną |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | frantz |
|
||
Wycieraczka przedniej szyby. |
Mercedes SL, SLK | Pzd23 |
|
||
[w124] Problem z wycieraczką przednią - zacina!? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matibc9444 |
|
||
[w124] Wycieraczka szyby-awaria |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | dzony.pzn |
|