jackie01, i to jest właśnie zastanawiające w tej całej mojej awarii. Widocznie zawory też zamarzły.
0
48 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 06 stycznia 2009 - 20:03
#12
Napisano 06 stycznia 2009 - 21:09
roxa, teraz płyn chłodniczy, co było po pierwszej mojej mroźliwej nocy tego nie wiem (we wrześniu miałem robione uszczelnienie układu, gościu z warsztatu powiedział, że wlał płyn, tak na prawdę teraz wiem ,że zajebiście go rozcieńczył :sad: - jak było -5 to działało, przy obecnych zamarzł)
#13
Napisano 06 stycznia 2009 - 23:26
okazało sie ze po odczekaniu az temp spadnie i ponownym odpaleniu auta problem znikł.
#14
Napisano 06 stycznia 2009 - 23:38
matrix_44, bo pewnie plyn odmarzł
#15
Napisano 06 stycznia 2009 - 23:39
niby swierzo wymienianym ale jest to realne bo to jakiś badziewny koncentrat który rozrabia sie z wodą
#16
Napisano 07 stycznia 2009 - 04:47
Chłopaki miał miec okazje stać na sklepie auto-moto z czesciami przez dwa dni kolega sie rozchrowal i stałem z jego żoną połowa sprzedawanych rzeczy to były termostaty łacznie do C-klasy czy E klasy nie pamietam gdzie nie ma zamienika tylko oryginał koszt 380.pln :coto:
Niedogrzanie to wina termostatu i starego płynu Mówie tu o sterowaniu bez elektromagnesów ;-)
Wiec jak coś kupujcie wahlera
Pzdr
Niedogrzanie to wina termostatu i starego płynu Mówie tu o sterowaniu bez elektromagnesów ;-)
Wiec jak coś kupujcie wahlera
Pzdr
#17
Napisano 07 stycznia 2009 - 07:53
Ukaniu napisał:
Pomacaj rurkę idącą do nagrzewnicy czy ciepła
#18
Napisano 07 stycznia 2009 - 09:17
Gdyby płyn w nagrzewnicy zamarzł to rurka była by zimna, być może ktoś zbytnio go rozcieńczył ale wtedy w całym układzie były by kłopoty. Po nocy w zbiorniczku kasza czy ciecz?
Ja miałem ze 3 Wahlery i na wszystkich silnik trzymał odrobinę za wysoką temperaturę.
W fabryce montowane są termostaty BTT (Behr Thermot-Technik) i takie można kupić w ASO. Polecam.
Ja miałem ze 3 Wahlery i na wszystkich silnik trzymał odrobinę za wysoką temperaturę.
W fabryce montowane są termostaty BTT (Behr Thermot-Technik) i takie można kupić w ASO. Polecam.
#19
Napisano 07 stycznia 2009 - 09:50
ja jeszce nie rozbieralem sterowania nagrzewnica, ale wydaje mi sie, ze w W201 podcisnienie tym steruje . Moze tutaj byc przyczyna nieotwierajacych sie "klap" nadmuchu a w konsekwencji lecacego zimnego powietrza
Ale tak jak koledzy napisali najpierw trzeba obadac rurki dochodzace do nagrzewnicy. Ja (po nagrzaniu silnika) zdjalbym oslone pod kierwnica i organoleptycznie podotykal ryrek i bokow nagrzewnicy. Jesli beda cieple - wina w "klapach" nadmuchu. Jesli zimne - wina po stronie silnika (co co juz zostalo wymienione w poprzednich postach).
Ale tak jak koledzy napisali najpierw trzeba obadac rurki dochodzace do nagrzewnicy. Ja (po nagrzaniu silnika) zdjalbym oslone pod kierwnica i organoleptycznie podotykal ryrek i bokow nagrzewnicy. Jesli beda cieple - wina w "klapach" nadmuchu. Jesli zimne - wina po stronie silnika (co co juz zostalo wymienione w poprzednich postach).
#20
Napisano 07 stycznia 2009 - 13:02
lub zamulona nagrzewnica tak jak było u mnie.po przepłukaniu jest ciepło
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
[w124] Ogrzewanie - cały czas grzeje. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | karoor |
|
||
Lampka oświetlenia kabiny tył w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gwe201 |
|
|
|
nie działające podajniki pasów i oświetlenie kabiny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | michal008 |
|
||
Filtr kabiny w124,86,200D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukaszmo |
|