Piszę o tym bo jeszcze tego nie było. Na początek tak: tarcze, klocki półroczne proste równe, końcowki drążków 4 m-ce, zbieżność ok, opony i felgi wyważone proste i teraz: jazda na wprost z równą prędkością 100-120 km/h po około 2km zaczynają się wibracje od słabiutkich by po 300-400m narosnąć do takich przy których sie wydaje, że się auto roz....leci. Trzeba zwolnić do 30-40km/h i po 300-400m przestaje wibrować. Wjechaliśmy na podnośnik, wytłuczony był tłumik drgań wału napędowego. Wczoraj Lemforder i z głowy. Nic nie dało, na lewym przednim kole zlikwidowałem lekki luz na łożysku i nic. W tym momencie mi się pamięć operacyjna skończyła i d...a. Może ktoś coś. Help bo na Prozac nie wyrobię!
0
[w124] Wibracje ogromne.
Rozpoczęty przez bobak40, lut 06 2009 09:44
31 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06 lutego 2009 - 09:44
#2
Napisano 06 lutego 2009 - 10:58
A wspornik drążka kierowniczego nie ma luzu ??
#3
Napisano 06 lutego 2009 - 11:02
bobak40, ja bym sprawdził wszelkie elementy które się rozgrzewają w trakcie jazdy (hamulce, łożyska, przeniesienie napędu). Teoretyzuje ale może tak być że opona pod wpływem temperatury się odkształca ?
#4
Napisano 06 lutego 2009 - 11:13
Tylko że wibra nie idzie na kierownicę tylko na budę,więc raczej nie wspornik.
[ Dodano: Pią Lut 06, 2009 11:13 ]
Sprawdziliśmy łożyska ,tarcze wsio co sie toczy.na jednym łożysku był luz na 1/4 obrotu,już go nie ma.Myślisz że jak się nagrzeje to się krzywi?
[ Dodano: Pią Lut 06, 2009 11:13 ]
Bialy napisał:
ja bym sprawdził wszelkie elementy które się rozgrzewają
Sprawdziliśmy łożyska ,tarcze wsio co sie toczy.na jednym łożysku był luz na 1/4 obrotu,już go nie ma.Myślisz że jak się nagrzeje to się krzywi?
#5 Gość__
Napisano 06 lutego 2009 - 11:25
bobak40,
czy wybracje przypominaja bardziej buczenie czyli rezonans budy czy tylko trzęsie samochodem?
czy wybracje przypominaja bardziej buczenie czyli rezonans budy czy tylko trzęsie samochodem?
#6
Napisano 06 lutego 2009 - 11:39
Załóż koła z letnimi oponami i zrób próbę.
#7
Napisano 06 lutego 2009 - 12:18
Nic nie buczy,to są szybkie głuche uderzenia.
#8
Napisano 06 lutego 2009 - 15:55
bobano napisał:
Załóż koła z letnimi oponami i zrób próbę.
Też bym od tego zaczął, gdyż stara opona może wraz ze wzrostem temperatury robić się owalna
#9
Napisano 07 lutego 2009 - 10:40
To nie opony,mają 1 sezon ,dziś zrzuciliśmy zaciski tylne bo przy tych wibracjach brakło hamulca.Przód hamuje ABS działa.Okazało się że zacisk od ręcznego jest popękany,klocki słabe.Wymienię tarcze ,klocki,zestawy napr. hamulców i zobaczymy co się stanie.
#10
Napisano 07 lutego 2009 - 17:08
koledzy mi też pomożecie. dzisiaj odebrałem auto od mechanika. wymiana sworzni wahacza, tuleje stabilizatora i poduchy, te z tyłu przednie. jak jadę ok 110 120 to mi strasznie kierownica lata na boki. widzę to nawet gołym okiem. co to może być. wcześniej tak nie było. aha dodam ze była też regulacja łożysk przednich. czy to opony biją czy coś? wcześniej miałem ze opony to musiałem 4 wymienić bo maiły bule.
proszę o pomoc. moze zasugeruje cos mechanikowi bo umówilem się na środę na sprzęgło.
paweł.
proszę o pomoc. moze zasugeruje cos mechanikowi bo umówilem się na środę na sprzęgło.
paweł.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Wibracje, drgania i szarpanie całego auta. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mAxgaming |
|
|
|
[w210] drgania, wibracje przy przyspieszaniu w prędkości 20-30 km/h |
Mercedes C, E i CLK | YuSuzuki |
|
||
W140 3.2 wibracje powyżej 90km/h dużo nowych części |
Mercedes S, CL i SEC | bujemuje |
|
||
[W124] Luz na pedale gazu, wibracje |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mattberninger |
|
||
[W124] Drżenie, wibracje, buczenie karoserii, nadwozia. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Deca-Durabolin |
|