Skocz do zawartości




- - - - -

[W208] CLK 230 Kompressor+LPG???


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 lutego 2009 - 14:08

Witam szanownych kolegów forumowiczów ;-)

Temat zakładam na prośbę kolegi, który nosi się z zamiarem kupna CLK z kompresorkiem, aczkolwiek założenie jest takie by go zagazować :P Jest to dla niego konieczność ponieważ robi codzienne sporo kilometrów do pracy. I teraz pytanie czy wie ktoś coś więcej o gazowaniu doładowanego silnika?? Z tego co ja wiem to nie ma większych problemów, ale wolę jednak zapoznać się ze zdaniem bezstronnych specjalistów. Od razu zaznaczam, że nie chodzi mi o opinie by wytłumaczyć mu żeby jeździł na PB etc. :hahaha: bo to nie przejdzie, najwyżej mogę mu wpoić by kupił np. CLK gołe, ale to już jednak moc nie ta...

Tak więc proszę o opinie jeśli ktoś wie coś konkretnego w tym temacie.

Pozdrawiam.



#2 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 24 lutego 2009 - 14:54

mandaryn86 napisał:

Jest to dla niego konieczność ponieważ robi codzienne sporo kilometrów do pracy. I teraz pytanie czy wie ktoś coś więcej o gazowaniu doładowanego silnika??
Z tego co słyszałem zupełnie nie ma problemów - przy sekwencji jako jedynej słusznej opcji to tylko kwestia zestrojenia pod sprężarkę. Ale CLK nie posiadam :ok:

mandaryn86 napisał:

zdaniem bezstronnych specjalistów
Nie ma tu takich :czujnik:

#3 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 lutego 2009 - 15:03

No ja już właśnie jak coś naraiłem dobrego gaziarza kumplowi, który jak coś mu IV gen. zamontuje. Ja kiedyś buszowałem w temacie ale odnośnie Audi 1.8T i tam nie było najmniejszych zastrzeżeń, a nawet przy mnie raz gazowali :czujnik: 320 Kompressor i też mówili, że nie ma problemu, ale wiecie sami, że dobra reklama podstawa sukcesu :ok: tak więc wolę popytać jednak....

#4 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 lutego 2009 - 19:19

mandaryn86 napisał:

320 Kompressor
a w jakim modelu auta :jump:?

#5 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 lutego 2009 - 20:27

Charlie9, było to W203 ;-) a dokładnie C32 AMG kompressor :jump:

Pomijam fakt, że jeździła nim kobieta lat 25 na oko :ok:

#6 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 lutego 2009 - 20:30

aa to trzeba bylo tak od razu :jump:

#7 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 lutego 2009 - 20:36

Pomijam fakt że laska zapomniała zatankować benzyny rozpieprzając tym pompe paliwową. . . :ok: co gazownik skwitował "no co za k%&^a głupia c&^a " :jump:

Ale wracając do tematu, nikt nic nie wie?? :roll:

#8 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 25 lutego 2009 - 00:06

mandaryn86 napisał:

Ale wracając do tematu, nikt nic nie wie?? :roll:
A co tu duzo mówić - gaz zamontować się da i będzie jeździć ;) Jak wspomniałem o fachowców w tej kwestii ciężko, bo temat mocno egzotyczny :) Może więcej konkretów byś znalazł na forum W202 i W210, bo tam też wsadzali te silniki i pewnie ktoś się skusił na montaż LPG :E

P.S.
Jakby mi wpadł w łapy taki rozbitek w kompresorze za mała kasę to od razu bym przełożył silnik do 190-tki i zamontował "nitro" :) Mówię serio - to świetne silniki, które potrafią być zarówno ekonomiczne, jak i dawać sporo frajdy z jazdy jak się przyciśnie - i co najważniejsze nie są tak problematyczne w eksploatacji na gazie jak starsze konstrukcje z wtryskiem mechanicznym. :)

#9 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 lutego 2009 - 00:16

Tyle to ja wiem, ale dzięki :)

Ja osobiście wole chyba 3.2 niż takie 2.3 z odkurzaczem, no tyle, że spalanie nie to samo....

#10 Offline   bydle


  • Postów: 714
  • Na forum od: 13 sie 2008
  • Miejscowość: Kalisz-Minden
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:350Z

Napisano 23 maja 2009 - 10:21

tez raczej szukal bym 3.2 i ten silnik zagazowal. Jednak jakos tak mam dystans do gazowania takich silnikow no i tak jak napisal KAMILW124, koszty utrzymania nizsze beda.








Podobne tematy Zwiń