Witam szanownych kolegów forumowiczów ;-)
Temat zakładam na prośbę kolegi, który nosi się z zamiarem kupna CLK z kompresorkiem, aczkolwiek założenie jest takie by go zagazować Jest to dla niego konieczność ponieważ robi codzienne sporo kilometrów do pracy. I teraz pytanie czy wie ktoś coś więcej o gazowaniu doładowanego silnika?? Z tego co ja wiem to nie ma większych problemów, ale wolę jednak zapoznać się ze zdaniem bezstronnych specjalistów. Od razu zaznaczam, że nie chodzi mi o opinie by wytłumaczyć mu żeby jeździł na PB etc. bo to nie przejdzie, najwyżej mogę mu wpoić by kupił np. CLK gołe, ale to już jednak moc nie ta...
Tak więc proszę o opinie jeśli ktoś wie coś konkretnego w tym temacie.
Pozdrawiam.
0
[W208] CLK 230 Kompressor+LPG???
Rozpoczęty przez mandaryn86, lut 24 2009 14:08
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 lutego 2009 - 14:08
#2
Napisano 24 lutego 2009 - 14:54
mandaryn86 napisał:
Jest to dla niego konieczność ponieważ robi codzienne sporo kilometrów do pracy. I teraz pytanie czy wie ktoś coś więcej o gazowaniu doładowanego silnika??
mandaryn86 napisał:
zdaniem bezstronnych specjalistów
#3
Napisano 24 lutego 2009 - 15:03
No ja już właśnie jak coś naraiłem dobrego gaziarza kumplowi, który jak coś mu IV gen. zamontuje. Ja kiedyś buszowałem w temacie ale odnośnie Audi 1.8T i tam nie było najmniejszych zastrzeżeń, a nawet przy mnie raz gazowali 320 Kompressor i też mówili, że nie ma problemu, ale wiecie sami, że dobra reklama podstawa sukcesu tak więc wolę popytać jednak....
#4
Napisano 24 lutego 2009 - 19:19
mandaryn86 napisał:
320 Kompressor
#5
Napisano 24 lutego 2009 - 20:27
Charlie9, było to W203 ;-) a dokładnie C32 AMG kompressor
Pomijam fakt, że jeździła nim kobieta lat 25 na oko
Pomijam fakt, że jeździła nim kobieta lat 25 na oko
#6
Napisano 24 lutego 2009 - 20:30
aa to trzeba bylo tak od razu
#7
Napisano 24 lutego 2009 - 20:36
Pomijam fakt że laska zapomniała zatankować benzyny rozpieprzając tym pompe paliwową. . . co gazownik skwitował "no co za k%&^a głupia c&^a "
Ale wracając do tematu, nikt nic nie wie?? :roll:
Ale wracając do tematu, nikt nic nie wie?? :roll:
#8
Napisano 25 lutego 2009 - 00:06
mandaryn86 napisał:
Ale wracając do tematu, nikt nic nie wie?? :roll:
P.S.
Jakby mi wpadł w łapy taki rozbitek w kompresorze za mała kasę to od razu bym przełożył silnik do 190-tki i zamontował "nitro" Mówię serio - to świetne silniki, które potrafią być zarówno ekonomiczne, jak i dawać sporo frajdy z jazdy jak się przyciśnie - i co najważniejsze nie są tak problematyczne w eksploatacji na gazie jak starsze konstrukcje z wtryskiem mechanicznym.
#9
Napisano 25 lutego 2009 - 00:16
Tyle to ja wiem, ale dzięki
Ja osobiście wole chyba 3.2 niż takie 2.3 z odkurzaczem, no tyle, że spalanie nie to samo....
Ja osobiście wole chyba 3.2 niż takie 2.3 z odkurzaczem, no tyle, że spalanie nie to samo....
#10
Napisano 23 maja 2009 - 10:21
tez raczej szukal bym 3.2 i ten silnik zagazowal. Jednak jakos tak mam dystans do gazowania takich silnikow no i tak jak napisal KAMILW124, koszty utrzymania nizsze beda.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Jaki akumulator do 230 E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wojciech |
|
|
|
Brak mocy i szarpanie skrzynią m102 230e |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | xc124 |
|
||
SL500 r230 - problem z klapą bagażnika |
Mercedes SL, SLK | munder |
|
||
[w124] SWAP silnika 230 m102 z ASD na bez ASD |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jedrej |
|
|
|
S124 230 TE. Brak kierunkowskazów oraz świateł awaryjnych. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | PiotrZG |
|
|