Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Wyrzuca wodę ze zbiorniczka wyrównawczego


15 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   kuboxxx


  • Postów: 660
  • Na forum od: 14 mar 2008
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S210 420 TE 1996

Napisano 23 maja 2009 - 23:25

Cytat

A najlepsze jest to ze kosztował mnie 1300zł.

teraz już 1312 zł :-P



#12 Offline   Grzesiu_p


  • Postów: 10
  • Na forum od: 23 maj 2009
  • Miejscowość: Kraków

Napisano 24 maja 2009 - 07:28

kuboxxx napisał:

teraz już 1312 zł
w poniedziałek dojdą jeszcze
tarcze + klocki tył
łącznik tylnego prawego koła

ale i tak warto bo to super auto.

#13 Offline   kristransmed


  • Postów: 636
  • Na forum od: 30 cze 2008
  • Miejscowość: Katowice
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ex-W124 250TD 1991r.

Napisano 26 maja 2009 - 09:28

Grzesiu_p napisał:

e i tak warto bo to super auto.
podejście prawidłowe :spokoj:

#14 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 01 kwietnia 2017 - 13:42

Panowie ,wymieniałem dziś chłodnice zalałem płyn zapaliłem i gdy było już około 90 stoni troche przegazowałem żeby szybciej się załączył wiatrak i zauważyłem że wywala wode przez zbiorniczek wyrównawczy,korek oczywiście był odkręcony,jak mam zakręcony korek płynu nie wyrzyca ,tem.w normie wszystko ok ,tylko czytałem gdzieś kiedyś że to może być uszczelka PG ,niby uszczelke wymieniałem z 5lat temu ,przejechałem z 80tyś/km ,czy to normalne zjawisko ?

#15 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 kwietnia 2017 - 07:13

Sprawdź dokładnie czy nie masz nieszczelności w układzie i przy zwiększeniu obrotów zasysa powietrze do układu i to owocuje gejzerem ze zbiorniczka.

Miałem tam w 2.0D, na samej górze chłodnicy przy łączeniu rdzenia z plastikowym bokiem, wyciek minimalny i zaraz odparowywał, a przy dodaniu gazu gejzer.

#16 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 04 kwietnia 2017 - 18:40

Wszystko szczelne ,może to dlatego że rura z wężem od pompy wodnej idzie prosto do zbiorniczka ,tylko chyba to powinno wciągać wode ,a nie wywalać,.








Podobne tematy Zwiń