Skocz do zawartości




- - - - -

silnik 2.9 turbodiesel z W210 w G


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   rafalwicher


  • Postów: 13
  • Na forum od: 21 lut 2009
  • Miejscowość: Sucha Beskidzka

Napisano 31 maja 2009 - 09:08

Chce wlozyc silnik 2.9 TD z W210 do G klassy. Czy jest mozliwosc odpalenia tego silnika bez komputera. Silnik jest wyposazony w elektroniczny gaz. W jaki sposob mozna to obejsc?



#2 Offline   romek


  • Postów: 539
  • Na forum od: 31 sie 2007
  • Miejscowość: Tychy
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W210

Napisano 01 czerwca 2009 - 16:51

Lepszy jest silnik OM606910. 3,0 D 24V, silnik wolnossący, bez żadnych kombinacji pasuje do Galeny.

#3 Offline   rafalwicher


  • Postów: 13
  • Na forum od: 21 lut 2009
  • Miejscowość: Sucha Beskidzka

Napisano 01 czerwca 2009 - 21:35

2.9 trafil mi sie okazyjnie za niewielka kase. Te silniki sa montowane do G do dzisaj. Tak wiec juz po zupie. Teraz musze sie zastanowic jak ja strawic ;)

#4 Offline   romek


  • Postów: 539
  • Na forum od: 31 sie 2007
  • Miejscowość: Tychy
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W210

Napisano 02 czerwca 2009 - 06:52

Skoro tak, to musisz rozejrzeć się za sterownikiem silnika nr A0225453932 , i do tego potencjometr pedału gazu nr A0125423317. Pozostałe elementy są na silniku i w karoserii samochodu. Sprytny elektryk powinien sobie z tym poradzić bez problemu.

#5 Offline   rafalwicher


  • Postów: 13
  • Na forum od: 21 lut 2009
  • Miejscowość: Sucha Beskidzka

Napisano 06 czerwca 2009 - 13:10

Sterownik mam. Pedal gazu rowniez :star: Instalacja z tego silnika tez jest tyle ze nie kapletna. wyglada na to ze wszystkie kable wchodzace do komory silnika od kierowcy zostaly uciete. Odnosnie elektryka to sam nim jestem tak wiec z Bożą pomoca i wasza koledzy mysle ze dam rade. Mam nadzieje. Pozdrawiam i dzieki za podpowiedz.

#6 Offline   magik


  • Postów: 853
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 czerwca 2009 - 18:35

wedlug mnie bedziesz mial problem ale obys dal rade.

#7 Offline   dudziako


  • Postów: 155
  • Na forum od: 16 mar 2008
  • Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

Napisano 09 sierpnia 2009 - 07:34

ogladalem przerobiona G wrzucony silnik 3.0td(177km) +pompa od starego 300td i linka gazu i brak kompa.Jest do sprzedania ok Lodzi mozna podejrzec(allegro)

#8 Offline   rafalwicher


  • Postów: 13
  • Na forum od: 21 lut 2009
  • Miejscowość: Sucha Beskidzka

Napisano 13 sierpnia 2009 - 22:30

No slyszalem ze jest to mozliwe do zrobienia ale jak narzie chce swojego uruchomic z tym co mam tak ze z kompem i elektrycznie sterowana papa.
Silnik przy pierwszej probie odpalenia zagadal i na tym sie skonczylo.
W jaki sposob jest zasilona paliwem pompa wtryskowa w 290td? Chodzi mi o pape pomiedzy zbiornikiem paliwa a papa wtryskowa. Moj zbiornik paliwa jest z benzyny wraz z papka na zbiorniku. Jak wyglada to w oryginnalnym dieslu?

#9 Offline   romek


  • Postów: 539
  • Na forum od: 31 sie 2007
  • Miejscowość: Tychy
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W210

Napisano 20 sierpnia 2009 - 06:25

rafalwicher napisał:

Moj zbiornik paliwa jest z benzyny wraz z papka na zbiorniku.
Tą pompkę trzeba ominąć i poprowadzić przewody paliwowe wprost ze zbiornika do filtra paliwa. Pompa wstępnego tłoczenia w dieslu jest zabudowana z boku pompy wtryskowej.

#10 Offline   rafalwicher


  • Postów: 13
  • Na forum od: 21 lut 2009
  • Miejscowość: Sucha Beskidzka

Napisano 25 sierpnia 2009 - 08:51

Koledzy moje G z silnikiem 2.9tdi niegada.
Komputer podpiety. Cewka odcinajaca paliwo na papie wtryskowej otwiera sie. Papa paliwa podczas krecenia silnikiem pobiera paliwo. Wtryski nie sa zasilone paliwem pod odpowiednim cisnieniem (Porownalem cisnienie z 250D).
Pewno odpowiedzia na te dylematy jest komputer. Jak to opanowac?








Podobne tematy Zwiń