Chce wlozyc silnik 2.9 TD z W210 do G klassy. Czy jest mozliwosc odpalenia tego silnika bez komputera. Silnik jest wyposazony w elektroniczny gaz. W jaki sposob mozna to obejsc?
0
silnik 2.9 turbodiesel z W210 w G
Rozpoczęty przez rafalwicher, maj 31 2009 09:08
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31 maja 2009 - 09:08
#2
Napisano 01 czerwca 2009 - 16:51
Lepszy jest silnik OM606910. 3,0 D 24V, silnik wolnossący, bez żadnych kombinacji pasuje do Galeny.
#3
Napisano 01 czerwca 2009 - 21:35
2.9 trafil mi sie okazyjnie za niewielka kase. Te silniki sa montowane do G do dzisaj. Tak wiec juz po zupie. Teraz musze sie zastanowic jak ja strawic
#4
Napisano 02 czerwca 2009 - 06:52
Skoro tak, to musisz rozejrzeć się za sterownikiem silnika nr A0225453932 , i do tego potencjometr pedału gazu nr A0125423317. Pozostałe elementy są na silniku i w karoserii samochodu. Sprytny elektryk powinien sobie z tym poradzić bez problemu.
#5
Napisano 06 czerwca 2009 - 13:10
Sterownik mam. Pedal gazu rowniez Instalacja z tego silnika tez jest tyle ze nie kapletna. wyglada na to ze wszystkie kable wchodzace do komory silnika od kierowcy zostaly uciete. Odnosnie elektryka to sam nim jestem tak wiec z Bożą pomoca i wasza koledzy mysle ze dam rade. Mam nadzieje. Pozdrawiam i dzieki za podpowiedz.
#6
Napisano 06 czerwca 2009 - 18:35
wedlug mnie bedziesz mial problem ale obys dal rade.
#7
Napisano 09 sierpnia 2009 - 07:34
ogladalem przerobiona G wrzucony silnik 3.0td(177km) +pompa od starego 300td i linka gazu i brak kompa.Jest do sprzedania ok Lodzi mozna podejrzec(allegro)
#8
Napisano 13 sierpnia 2009 - 22:30
No slyszalem ze jest to mozliwe do zrobienia ale jak narzie chce swojego uruchomic z tym co mam tak ze z kompem i elektrycznie sterowana papa.
Silnik przy pierwszej probie odpalenia zagadal i na tym sie skonczylo.
W jaki sposob jest zasilona paliwem pompa wtryskowa w 290td? Chodzi mi o pape pomiedzy zbiornikiem paliwa a papa wtryskowa. Moj zbiornik paliwa jest z benzyny wraz z papka na zbiorniku. Jak wyglada to w oryginnalnym dieslu?
Silnik przy pierwszej probie odpalenia zagadal i na tym sie skonczylo.
W jaki sposob jest zasilona paliwem pompa wtryskowa w 290td? Chodzi mi o pape pomiedzy zbiornikiem paliwa a papa wtryskowa. Moj zbiornik paliwa jest z benzyny wraz z papka na zbiorniku. Jak wyglada to w oryginnalnym dieslu?
#9
Napisano 20 sierpnia 2009 - 06:25
rafalwicher napisał:
Moj zbiornik paliwa jest z benzyny wraz z papka na zbiorniku.
#10
Napisano 25 sierpnia 2009 - 08:51
Koledzy moje G z silnikiem 2.9tdi niegada.
Komputer podpiety. Cewka odcinajaca paliwo na papie wtryskowej otwiera sie. Papa paliwa podczas krecenia silnikiem pobiera paliwo. Wtryski nie sa zasilone paliwem pod odpowiednim cisnieniem (Porownalem cisnienie z 250D).
Pewno odpowiedzia na te dylematy jest komputer. Jak to opanowac?
Komputer podpiety. Cewka odcinajaca paliwo na papie wtryskowej otwiera sie. Papa paliwa podczas krecenia silnikiem pobiera paliwo. Wtryski nie sa zasilone paliwem pod odpowiednim cisnieniem (Porownalem cisnienie z 250D).
Pewno odpowiedzia na te dylematy jest komputer. Jak to opanowac?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|