Jeszcze chce wykrecic z tego mesia wkladki zamka i stacyjke na wszelki wypadek tez kupie. Bo kluczyk pewnie tylko jeden do wszystkiego. Jak wkladki wymienic to wiem,na forum wyczytalem ( u mnie od kierowcy zame nie dziala). Ale na forum nie znalazlem jak stacyjke wyciagnac, tzn bylo,ze takim drutem chyba w te dwa otwory i sie wyciaga,nie ?
1
81 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 21 sierpnia 2009 - 10:55
#42
Napisano 21 sierpnia 2009 - 11:43
Dżejo1987 napisał:
ze takim drutem chyba w te dwa otwory i sie wyciaga
Dwa druty wkładasz w te otwory przy przekręconym lekko kluczyku i wyciągasz do siebie. Chyba tak dokładnie nie pamiętam. Lepiej całą stacyjkę wyciągnij z niego, tzn. korpus z wkładką...Pzdr.
#43
Napisano 21 sierpnia 2009 - 11:54
Ok, dzięki
#44
Napisano 21 sierpnia 2009 - 12:00
Dżejo1987 napisał:
Ok, dzięki
Spoko, kiedyś ty komuś coś podpowiesz... Trzymaj się i powodzenia na zakupach...
#45
Napisano 01 lutego 2015 - 13:26
Odświeżę temat. Cieknie od roku, pompa ZF 85Bar w 2.0d. Nie mogę zlokalizować gdzie cieknie a ubywa tyle że muszę dolewać co 2 miesiące do pełna prawie. Pytanie, jakie uszczelki kupić i czy warto to robić czy lepiej nową pompę?
Drugie pytanie, czy jak rozłożę na czynniki pierwsze czy trzeba jakoś specjalnie coś zaznaczać żeby złożyć idealnie (w kadecie było tak że jak źle się ustawiło to ciśnienie rozwalało węże)?
Jak będzie trzeba dorzucę zdjęcie z tabliczką z pompy i zdjęcie pompy.
Drugie pytanie, czy jak rozłożę na czynniki pierwsze czy trzeba jakoś specjalnie coś zaznaczać żeby złożyć idealnie (w kadecie było tak że jak źle się ustawiło to ciśnienie rozwalało węże)?
Jak będzie trzeba dorzucę zdjęcie z tabliczką z pompy i zdjęcie pompy.
#46
Napisano 01 lutego 2015 - 13:40
Wydaje mi się że lepiej kupić używke... są tanie
http://allegro.pl/po...4967410055.html
a tu wszystkie http://allegro.pl/li...ia+mercedes+190
http://allegro.pl/po...4967410055.html
a tu wszystkie http://allegro.pl/li...ia+mercedes+190
#47
Napisano 01 lutego 2015 - 16:11
Tak tylko problem jest taki że wszystkie mają swoje lata i nie mam pewności że problem cieknącej pompy znów nie wróci za rok albo wcześniej.
Czy w tych pompach jest jakiś filtr oleju wspomagania? Bo przyznam że olej jest brudny i chciałbym go zmienić na nowy.
Czy w tych pompach jest jakiś filtr oleju wspomagania? Bo przyznam że olej jest brudny i chciałbym go zmienić na nowy.
#48
Napisano 01 lutego 2015 - 17:09
Jest- filtr Mann H85... mało kiedy rozcieka się sama pompa...więc takie pieniążki warto zaryzykować wg mnie....
#49
Napisano 01 lutego 2015 - 17:23
Z tymi używanymi częściami tak różowo nie jest. Kupiłem używaną pompę na allegro i niestety cieknie.
Jeżeli czas Cię nie goni, to zawsze warto spróbować naprawić. Zestawy uszczelnień widziałem i InterCars. Znaczenie elementów przy rozbiórce to dobry nawyk
Ja zapominam i później się po głowie drapię.
Jeżeli czas Cię nie goni, to zawsze warto spróbować naprawić. Zestawy uszczelnień widziałem i InterCars. Znaczenie elementów przy rozbiórce to dobry nawyk
Ja zapominam i później się po głowie drapię.
#50
Napisano 01 lutego 2015 - 17:37
U nas na schrocie stoi 190tka w 2.0D jak pompa będzie za tydzień to popytam ile chcą bo jest sucha...dopiero za tydzień bo jutro 4ta rano ruszam na Unie....
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W124] Awaria pompy hamulcowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | patrykwarszawa |
|