Dobra, dekiel zrobiony:).
Dzieki Markus za rady
1
81 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 19 sierpnia 2009 - 08:58
#32
Napisano 20 sierpnia 2009 - 08:06
Wymieniłeś dekiel czy oddałeś do naprawy?
#33
Napisano 20 sierpnia 2009 - 11:14
Dalem do naprawy do tokarza. Koszt naprawy to 50 zl. Trzeba bylo wymienic rowniez wymienic napinacz z tą śrubą - na szrocie 40 zł (bez rolki,rolke wymienialem miesiac temu). Mechanik za wszystko 100 zł wziął.
Markusso77 wiem,że to już nie na temat,ale może coś poradzisz. Pojawił się kolejny problem, spod dekielka pompy wakum olej cieknie. Pompa pewnie do wymiany,bo dekielka sie nie naprawia :cry:
I jeszcze jedno.Po tej calej naprawie tego dekielka cos dziwnego z rana się dzieje. A mianowicie,z samego rana jak odpalam,to przez jakies 5-7 sekund takie dziwne jakby łąpanie obrotów. Taki klekot dziwny. Brakuje mi słów jak to opisać. Po chwili wszystko ok. Co to może być?
Boję się znów kolejnych wydatków,mam swoją od ok 3 miesięcy i narazie tylko wkładam :cry:
[ Dodano: Czw Sie 20, 2009 12:14 ]
Markusso 77, jeszcze jedno pytanie. Właśnie wyskoczyłem olej sprawdzić,otworzyłem maske, sprawdziłem,troche brakowuje. Odkręcam korek wlewu paliwa i patrze,że przez otwór widać środek,wszystko co wewnątrz się znajduje. Mi sie wydaje,że tak nie było,że była jakaś przegroda. Mechanik coś spieprzył czy to już mi na psychike siada?
Markusso77 wiem,że to już nie na temat,ale może coś poradzisz. Pojawił się kolejny problem, spod dekielka pompy wakum olej cieknie. Pompa pewnie do wymiany,bo dekielka sie nie naprawia :cry:
I jeszcze jedno.Po tej calej naprawie tego dekielka cos dziwnego z rana się dzieje. A mianowicie,z samego rana jak odpalam,to przez jakies 5-7 sekund takie dziwne jakby łąpanie obrotów. Taki klekot dziwny. Brakuje mi słów jak to opisać. Po chwili wszystko ok. Co to może być?
Boję się znów kolejnych wydatków,mam swoją od ok 3 miesięcy i narazie tylko wkładam :cry:
[ Dodano: Czw Sie 20, 2009 12:14 ]
Markusso 77, jeszcze jedno pytanie. Właśnie wyskoczyłem olej sprawdzić,otworzyłem maske, sprawdziłem,troche brakowuje. Odkręcam korek wlewu paliwa i patrze,że przez otwór widać środek,wszystko co wewnątrz się znajduje. Mi sie wydaje,że tak nie było,że była jakaś przegroda. Mechanik coś spieprzył czy to już mi na psychike siada?
#34
Napisano 20 sierpnia 2009 - 23:06
Dżejo1987 napisał:
Odkręcam korek wlewu paliwa i patrze,że przez otwór widać środek
A z tą wakupompą to nic nie wymyślisz, najlepiej kupic sprawdzoną używkę z przykręcanym dekielkiem.
#35
Napisano 20 sierpnia 2009 - 23:11
Dżejo1987 napisał:
Właśnie wyskoczyłem olej sprawdzić,otworzyłem maske, sprawdziłem,troche brakowuje. Odkręcam korek wlewu paliwa i patrze,że przez otwór widać środek
To chodzi o paliwo czy o oelj silnikowy Jesli o olej silnikowy to wszystko jest ok
#36
Napisano 21 sierpnia 2009 - 03:22
Panowie ktoś wie gdzie kupić tulejkę wałka napędzającego pompy wspomagania? epc nie pokazuje - mozna kupić tylko uszczelniacz. Tulejka jest taka przecięta z jednym otworem i skośnymi frezami do smarowania. Średnica chyba we wszystkich mb taka sama.
#37
Napisano 21 sierpnia 2009 - 06:13
Sory,zle napisałem, chodzi o wlew oleju silnikowego. To dobrze, że ok, mi już na psychike chyba siada z tymi naprawami wszystkimi
Dziś wieczorem jade do gościa co ma mercedesa w 124 na pustakach tylko,że z 3 litrowym silnikiem.Może będzie pasować ta pompa wakum.
Dziś wieczorem jade do gościa co ma mercedesa w 124 na pustakach tylko,że z 3 litrowym silnikiem.Może będzie pasować ta pompa wakum.
#38
Napisano 21 sierpnia 2009 - 09:30
Dżejo1987 napisał:
Odkręcam korek wlewu paliwa i patrze,że przez otwór widać środek,wszystko co wewnątrz się znajduje. Mi sie wydaje,że tak nie było,że była jakaś przegroda. Mechanik coś spieprzył czy to już mi na psychike siada?
Jeżeli chodzi ci o wlew oleju to wszystko jest ok, bo po jego odkręceniu widać cały środek...
Co do pompy wakum to polecam nową PIERBURGA, używki też mogą zaraz ciec a tańsze zamienniki VACUTECH'A wymieniałem na gwarancji 2 razy bo też ciekły. Trzecia pompa ale już PIERBURG'a rozwiązała problem ran na długi czas Niestety różnica cenowa jest spora bo VACUTECH kosztuje ok 450pln, a PIERBURG 750pln, oczywiście używka będzie znacznie tańsza.
Z obrotami nie bardzo wiem co może być przyczyną, posprawdzaj przewody podciśnienia a głównie chyba ten na końcu pompy wtryskowej bo może się trochę zsunął i nie daje pełnego ciśnienia do niej.
Dżejo1987 napisał:
Dziś wieczorem jade do gościa co ma mercedesa w 124 na pustakach tylko,że z 3 litrowym silnikiem.Może będzie pasować ta pompa wakum.
Będzie pasować...jak tanio będzie chciał i będzie sucha to warto wziąć.
#39
Napisano 21 sierpnia 2009 - 09:47
Nie Markus,nowke to nie bede kupowal, bo poprostu kasy nie mam :cry:
Dzis pojade,zobacze ta pompe u tego goscia,moze bedzie dobra,sucha.
Dzis pojade,zobacze ta pompe u tego goscia,moze bedzie dobra,sucha.
#40
Napisano 21 sierpnia 2009 - 10:12
Dżejo1987 napisał:
Dzis pojade,zobacze ta pompe u tego goscia,moze bedzie dobra,sucha.
Jeżeli kupisz tą pompę to kup sobie do niej nową uszczelkę z takim kołnierzem dzięki któremu po przykręceniu pompy stoi tam olej. Może okazać się że przy tej pompie będzie właśnie taka uszczelka w dobrym stanie to tylko posmaruj ją takim uszczelniającym silikonem do wyższych temperatur, bo używana uszczelka potrafi podciekać.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W124] Awaria pompy hamulcowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | patrykwarszawa |
|